Miten parhaiten tuhlaisin 150e itseeni? Miten sinä kuluttaisit tuon summan?
Kommentit (22)
johonkin euroopan kaupunkiin, buukkaa hotelli (ei kyllä mahdu tuohon budjettiin) ja vietä kaksi päivää itseksesi uusissa maisemissa. etuna tietty, jos joku ystäväsi asuu tarjouslentojen kohdekaupungissa, niin saat ilmaisen majoituksen
mutta jos haluaisin sen tuntuvan jotenkin "ekstralta" niin pitäisi tehdä jotain itselleni ihan uutta. Ehkä pitäisi mennä Cliniquen pömpelille Stockalla ja sanoa esittelijälle että haluaisin ostaa ko. summalla laadukkaita ihonhoitoaineita juuri minun ihotyypilleni.
Tai sitten tilaisin nettikaupoista edullista luksuskosmetiikkaa =)
- kasvohoito
- yksi ihana jujukas vaate, jota ei koskaan raaski ostaa
pitkävartiset kengät. Lopuilla uusia vaatteita tai hajuveden.
Ehkä pitäisi mennä Cliniquen pömpelille Stockalla ja sanoa esittelijälle että haluaisin ostaa ko. summalla laadukkaita ihonhoitoaineita juuri minun ihotyypilleni.
Miten ihmeen halpaa teilläpäin on, jos tuolla summalla saatte jo noin paljon kaikkea?? Kun ei täällä meilläpäin vaan saisi muuta kuin ehkä just ne kengät. Ja jos rahaa jäisi, niin korkeintaan yksittäisen vaatekappaleen verran. Kampaajasta jäisin siinä vaiheessa vain unelmoimaan.
En koskaan osta yli 50€ kenkiä itselleni!
Eli jäisihän siitä vielä ainakin 100e muuhun kivaan.
i]Miten ihmeen halpaa teilläpäin on, jos tuolla summalla saatte jo noin paljon kaikkea?? Kun ei täällä meilläpäin vaan saisi muuta kuin ehkä just ne kengät. Ja jos rahaa jäisi, niin korkeintaan yksittäisen vaatekappaleen verran. Kampaajasta jäisin siinä vaiheessa vain unelmoimaan.
[/quote]
Ja sitten joko kosmetiikkaa, kirjan/lehtitilauksen tai jonkun vaatteen (esim. silkkiyöpaita tms).
hiustenleikkaus (30 e), villatakki (40 e), kengät (jotkut saappaat, lopuilla rahoilla).
Tai tuolla rahalla saisin kyllä toisenkin =) Eli joko niihin tai sitten vain yksi hajuvesi ja vaikka pari paitaa sen lisäksi.
tuo synttärilahjaksi saamani summa sillä ehdolla että käytän sen itseeni. Ihanaa miettiä mitä ostaisi ja mistä... Luulen että ostan vaateita tai asusteita mielummin kuin menen hoitoihin.
Ostan varmaan mielummin jonkun kalliin jutun kun monta halpaa, jotain mitä ei tulisi muuten ostettua. ap
ostaisin yhden himoitsemani jakun (99e), menisin päähierontaan ja ostaisin pullon kuohuviiniä.
samoilla linjoilla olen 8 kanssa. Lentoliput jonnekin ja uusia tuulia haistelemaan.....
Joko uusi talvitakki tai korkeakorkoiset mustat nahkasaappaat
johonkin day spahan ja ottaisin hoitoja koko rahan edestä.
Jalkahoito
Tai
Uudet kengät ja helvetin kallista suklaata