Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hr-tehtävissä työskentelevä! Koulutuksesi?

Vierailija
08.07.2025 |

Sinä joka työskentelet hr-tehtävissä, mitä teet ja millä koulutustaustalla?

Erityisesti kiinnostaa rekrytointeja ja osaamisen kehittämistä tekevät, mutta muutkin voi vastata.

Itseäni kiinnostaisi siirtyä nykyisestä tehtävästä hr-puolelle. :)

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
08.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osaatteko sanoa onko julkisella puolella palvelussuhteisiin liittyvät tehtävät kilpailtuja? Siis esim. Palvelussuhdeasiantuntija nimikkeellä.

Olen itse julkisella puolella. Ja kyllä ne ovat todella kilpailtuja. Eikä missään nimessä kannata lähteä julkiselle puolelle, vaikka itse olen juuri niin päätynyt tekemään, koska julkiselle puolelle voidaan rekrytoida joko julkisella tai yksityisellä  puolella töitä tehnyt. Mutta yksityinen puoli ei halua rekrytoida julkisella puolella ollutta. Syytä tähän en tiedä, mutta en pääse juuri haastatteluihin ollenkaan niihin.

Vierailija
22/24 |
08.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma moka jos julkiselle menee. Siellä saa toisaalta päteä koulutuksella, eikä tarvitse häiriintyä headhuntereiden yhteydenotoista. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
08.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Osaatteko sanoa onko julkisella puolella palvelussuhteisiin liittyvät tehtävät kilpailtuja? Siis esim. Palvelussuhdeasiantuntija nimikkeellä.

Olen itse julkisella puolella. Ja kyllä ne ovat todella kilpailtuja. Eikä missään nimessä kannata lähteä julkiselle puolelle, vaikka itse olen juuri niin päätynyt tekemään, koska julkiselle puolelle voidaan rekrytoida joko julkisella tai yksityisellä  puolella töitä tehnyt. Mutta yksityinen puoli ei halua rekrytoida julkisella puolella ollutta. Syytä tähän en tiedä, mutta en pääse juuri haastatteluihin ollenkaan niihin.

Ei. Julkinen puoli ei halua päästää työntekijäänsä muualle, ei varsinkaan yksityiselle. Ja ei, julkisen puolen sihteerin paikat ei ole kovin haluttuja eikä kilpailtuja, joten siksi sinne LAITETAAN ja siirretään.

Joten, hyvät homomiehet. Teillä on suuri mahdollisuus päästä julkiselle puolen sihteeriksi sillä rekrytointi on aina poliittista ja usein palkkaavat ns. homokortilla ja homokiintiöön. Eli homomiehet ja ran,, sut, teillä on äärimmäisen suuri mahdollisuus päästä homokortilla töihin julkiselle puolelle! Riittää kun puet miehenä hameen päälle tai mainitset olevasi homo.

Ei kannata tietenkään nimitellä rekrytoijaa kalkkunaksi tai toosaksi jos meinaa päästä töihinkin joskus.

Vierailija
24/24 |
08.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei. Julkinen puoli ei halua päästää työntekijäänsä muualle, ei varsinkaan yksityiselle. Ja ei, julkisen puolen sihteerin paikat ei ole kovin haluttuja eikä kilpailtuja, joten siksi sinne LAITETAAN ja siirretään.

Joten, hyvät h

Olen kerran käynyt työhaastattelussa julkiselle puolelle.  Tarkastuksen jälkeenkin bruttopalkka jäi alle yksityisen puolen nettopalkan, sopimusta ei syntynyt.