Uusi Teräsmies leffa tulee nyt perjantaina teattereihin
Itse ostin jo lipun kun haluan hyville paikoille. Edellisestä normaalista Teräsmies leffasta on yli 10 vuotta niin on tässä jo ison elokuvan tuntua:
Kommentit (116)
Vierailija kirjoitti:
Katsoin odotellessa sen vuoden 1978 leffan uudestaan ja on se hyvä. On innostus tätä uutta kohtaan aika kova. Hienolta vaikuttaa.
Itse myös olen katellut niitä. Tämä uusi on hyvä kun se samalla kunniottaa vanhaa. Hyvä päätös käyttää John Williams melodiaa
Vierailija kirjoitti:
Muuten, nyt sateisena ja koleahkona kesänä on ollut todella kiva käydä elokuvissa useammankin kerran viikossa. Lomalla ehtii.
Tavallaan löysin teatterit taas. Paras tapa katsoa elokuvia
Vierailija kirjoitti:
Hyvä kun käyttävät tuttua melodiaa
Saisivat ehkä lisää tällaisia liikkuvista julisteita musiikin kera
Vierailija kirjoitti:
Muuten, nyt sateisena ja koleahkona kesänä on ollut todella kiva käydä elokuvissa useammankin kerran viikossa. Lomalla ehtii.
Heti kun mun kuski saa rollsin pestyä niin menen minäkin täältä westendistä taas leffaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka näyttelee Teräsmiestä? Kuka hänen heilaansa?
David Coronswet ja Rachel Brosnahan
Miten joku voi sitten näyttää niin surulliselta... Rachel Brosnahan oli myös siinä sysipaskassa bondissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten joku voi sitten näyttää niin surulliselta... Rachel Brosnahan oli myös siinä sysipaskassa bondissa.
Brosnahan ei ole ollut yhdessäkään Bondissa
Teräsmieselokuvat floppaa aina. En tiedä miksei tuo sankari kiinnosta. Batman on ihan eri planeetalta!
Ei kiinnosta vähääkään sen jälkeen, kun studio potki pois Henry Cavill. Täydellinen ulkonäkö rooliin ja hyvä, omistautunut asenne. Piti saada tilalle "nuorempi" eli uusi Chris Corenswet, on nyt 32, ei siis mitenkään erityisen nuoruusleffahenkinen. Rasittava virnuilija.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sekotti varmaan Eva Green molemmilla samanlaiset silmät.
Vierailija kirjoitti:
Teräsmieselokuvat floppaa aina. En tiedä miksei tuo sankari kiinnosta. Batman on ihan eri planeetalta!
Batman on flopannut enemmän. Kannattaa lukea 70-80 luvun teräsmiestä.
Arvosteluissa jo haukuttu lyttyyn.
Vierailija kirjoitti:
Arvosteluissa jo haukuttu lyttyyn.
Taidat lukea niitä aika valikoivasti. Ainakin mitä olen nähnyt niin iso osa kommenteista on kehuvia. Kunnon srvosteluja ei vielä ole.
Kohta on odotus ohi. Viimein ei synkistelevä Teräsmies leffa.
Mitä hittoa, teräsmies elokuva on jo. Mikset vaan katso sitä vanhaa?
Vierailija kirjoitti:
Katson ilolla niitä ja myös tämän uuden.
Vierailija kirjoitti:
Kampaus ja efektit piti päivittää nykyisen ihanteen mukaiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Pyh. Näin Teräsmies 2 muksuna leffassa, vieläkin paras Teris-leffa.
Toiseksi paras.
Hyvin ovat valinneet pääosaan. Vielä ei ole ollut yhtään huonoa Teräsmiehen näyttelijää elokuvissa.
pitkään halusin Billy Zanen Luthoriksi mutta Nicholas Hoult on kyllä hyvä valinta