Unimaailma ja henkinen ihminen.
Miten nämä linkittyy yhteen? Miten voisi saada parempia unia?
Kommentit (6)
Ne linkittyvät yhteen sillä tavalla että ihminen on henkinen olento.
Unia ei voi itse päättää mutta pyytää voi parempia unia niin halutessaan kuten pyytää voi mitä ikinä haluaakaan pyytää muutenkin niin halutessaan.
Näkijä
En ole henkinen ihminen, mutta mitä voisin konkreettisesti tehdä, jotta näkisin parempia tai edes neutraaleja unia? Näen vain painajaisia.
Vierailija kirjoitti:
Ne linkittyvät yhteen sillä tavalla että ihminen on henkinen olento.
Unia ei voi itse päättää mutta pyytää voi parempia unia niin halutessaan kuten pyytää voi mitä ikinä haluaakaan pyytää muutenkin niin halutessaan.
Näkijä
Lisään kuitenkin tueksi kaikille että aina voi kokeilla kaikenlaista suositeltua tueksi hyville unille tai keksiä itse itselleen sopivia rituaaleja. Hyviä unia kaikille.
Näkijä
Meditaatio voi auttaa, eli mielikuvat ja rentoutuminen. Aiheet. Maadoittuminen osaksi sitten myös. Binatural beats musiikki voi auttaa, mutta se on koneäänenä ja kone on eri asia kuin luomumusiikki. Kännykästä kannattaa pysyä kaukana jos haluaa parempia unia, ainakin illalla.
Varmaan tasapainottamalla mieltä ja tunteita. Ei katso huonoa materiaalia ennen unta tai netistä ollenkaan. Ehkä tutkimalla mikä vaikuttaisi positiivisest elämässä, rauhoittaa ja mikä blokkaa. Shamaanirummutus tasapainottaa aivopuoliskoja. Asuminen hyvässä paikassa, ettei ole koko ajan häiriöitä.