Illalla reissuun lähtö ja inhoan pakkaamista yli kaiken
Kommentit (12)
Minäkin inhoan pakkaamista ja siksi minulla on reissureppu valmiina odottamassa. Siinä on valmiiksi esim kaikki matkakokoinen kosmetiikka, yövatteet ym aina tarvittava ja lisään vaan kohteen mukaiset vaatteet. Pidän reppua jatkuvasti toimintavalmiudessa, eli ostan sinne heti uuden jutun jos joku loppui enkä odota seuraavaa matkaa. Matkustelen paljon.
Miksi pitää "lähteä reissuun" ? Olen itse kotona eikä tarvitse pakata tai stressta mistään.
Mulla sama homma. Pakkaaminen on ehkä inhottavinta mitä tiedän. Tulen aina pahalle tuulelle pakatessani. Perhe tietää tämän ja tietää, että pahatuuleni on ohimenevää
Ei tarvitse lähteä reissuun. Silloin ei tarvitse myöskään pakata.
Hitto kun ihmiset tekevät elämästään vaikeaa. Tehkää vain sellaisia asioita mistä pidätte ja työnkin voi valita sellaiselta alalta, missä itse viihtyy.
Minä tykkään pakata reissuun. Se on jo tavallaan osa sitä matkaa, kun voi miettiä, mitä pitää ottaa mukaansa.
Rahaa kun löytyy voi palkata jonkun pakkaamaan puolestaan. Pakkaamisessa mä en näe ongelmaa, inhottavampaa purkaa se laukku ja laittaa kaikki paikoilleen taas.
Kun mä lähden niin pari t-paitaa parit kolmet pikkarit hammasharja hammastahna kasvovoide, kengät jalkaan käsilaukku kainaloon, reppu mukaan ja menoks
Me reissataan joka kesä koko kesä ja pakkaaminen on käytännössä muuttokuorma. Se läjäytetään eteisen lattialle taas elokuun lopussa. Luultavasti pääset helpommalla. Mukavaa reissua!
Sama.......ja kun pitää pakata vielä yleensä lastenkin tavarat...Nykyään tuntuu vaan helpommalta jäääd kotiin
Minne matka?