Kun seksiä pihtaavalle ja joka asiasta nalkuttavalle naiselle tulee ero yllätyksenä. Tunnetko tapauksia?
Kommentit (68)
Vierailija kirjoitti:
Harmittaa yli kaiken tuo pihtaus-syyllistäminen. Miehen ja naisen seksuaalisuus on erilaista. Hormonitoiminta muuttuu radikaalisti 40-50-vuotiailla naisilla. Kuinka pinnallinen voi olla mies, jolla ei ole mitään ymmärrystä tai halua ymmärtää kokonaisuutta, lukea asioista, ottaa selvää. Lisätä läheisyyttä ja puhumista ja ymmärrystä. Ei tyytyväinen nainen nalkuta. Jopa se "pihtaaminen" voi olla vähäisempää. Kasva aikuiseksi.
Onko yksin miehen velvollisuus pitää nainen tyytyväisenä, eikö myös toisin päin.
Vierailija kirjoitti:
Moni varmaan muistaa sen tapauksen, kun mies katosi roskanvientireissulla. Ilmoitti sitten myöhemmin, että ottaa eron. Hymy-lehden juttu taisi olla.
Tämä on yleisempää ja ollut tapana kauan. Tupakan ja lehdenhakumatkalle on kadonnut lukuisia miehiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harmittaa yli kaiken tuo pihtaus-syyllistäminen. Miehen ja naisen seksuaalisuus on erilaista. Hormonitoiminta muuttuu radikaalisti 40-50-vuotiailla naisilla. Kuinka pinnallinen voi olla mies, jolla ei ole mitään ymmärrystä tai halua ymmärtää kokonaisuutta, lukea asioista, ottaa selvää. Lisätä läheisyyttä ja puhumista ja ymmärrystä. Ei tyytyväinen nainen nalkuta. Jopa se "pihtaaminen" voi olla vähäisempää. Kasva aikuiseksi.
Miten ihmeessä ne miehen halut poistetaan läheisyydellä, ymmärryksellä ja puhumisella? Siihen vaikuttaa vain ja ainoastaan seksi ei naisen paapominen
Ja naisille suositellaan eroa, jos mies pihtaa tai ei pysty, koska nainen on seksuaalinen olento, jolla on oikeus seksuaalisuuteensa.
Vierailija kirjoitti:
Lähes jokainen. Yleensä keski-iässä.
Eikös täällä aina väitetä, että naiset ne erot hakee? Miten se ero voi tulla naiselle yllätyksenä, kun on itse sen eron hakenut?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tunnen montakin tapausta. Yhdessä olin itse se keneltä mies vonkasi kun vanhempi vaimo ei kiinnostanut enää.
Tämä on muuten jännä näissä vonkaavissa, puutteessa elävissä ukkomiehissä, että he luulevat sen nuoremman naisen antavan seksiä ikään kuin puolisäälistä kun "oma vaimo ei anna". Miksi ihmeessä minä haluaisin seksiä miehen kanssa, jota oma vaimokaan ei halua?
En tiedä. Minä olen jo 40v ja se ukkomies. Minun kanssani halusi pari vuotta sitten tinderissä alla kolmikymppinen nainen lapsen, itse ajattelin että no ei se nyt kuitenkaan kerrasta tärppää, kyllä tärppäsi, nyt on muutaman vuoden ikäinen lapsi tuolla jossain. Vaimo se pihtaa, sama vaikka kolme kuukautta menisi ilman nii seksiä ei pyydä vaikka joka päivä saisi orgasmin. Eilen ja toissapäivänäkin sai kun lähes vain otin että nyt. Tinderissä moni nainen odottaa mua. Olen yrittänyt olla kiltti ja puhumatta seksistä mitään, mutta nainen on se joka avaa salaisen arkkunsa "kuinka tärkeää seksi on sulle ja mistä tykkäät, mä tykkään tosi paljon ja kaikki asennot käy jne". Hän vähän nuorempi myös, vaimo mua vanhempi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moni varmaan muistaa sen tapauksen, kun mies katosi roskanvientireissulla. Ilmoitti sitten myöhemmin, että ottaa eron. Hymy-lehden juttu taisi olla.
Tämä on yleisempää ja ollut tapana kauan. Tupakan ja lehdenhakumatkalle on kadonnut lukuisia miehiä.
Miehillä on aina ollut tapana lähteä ja jättää lapset , kuin koira paskan. Tyypillstä käytöstä miehiltä. Siksi lapsia ei enää nykyään synny, koska naiset tietää tämän miesten tavan toimia, kun ei enää jaksa perhe kiinnostaa.
Täälläkin miehet parkuu joka päivä kuorossa, miten naiset ei enää huoli "tavallista" miestä eli siis ei ketään miestä. Niitä "epätavallisia miehiä, kun ei riitä, kuin muutamalle naiselle, muuta miehet ei sitten naista saakaan. Ainakaan vauvan mukaan. Joten eipä niitä pihtaavia naisia sitten juuri kellään miehellä ole, kun ei miehet edes saa naisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko yksin miehen velvollisuus pitää nainen tyytyväisenä, eikö myös toisin päin.
Kuten tuolla joku mies kirjoitti, miestä ei kiinnosta helliminen ja muu hempeily, vaan halujensa tyydyttäminen ja sen mies yleensä saa, kun aikansa nypyttää. Nainen kaipaa muutakin, mutta kuinka moni mies vaivautuu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tunnen montakin tapausta. Yhdessä olin itse se keneltä mies vonkasi kun vanhempi vaimo ei kiinnostanut enää.
Tämä on muuten jännä näissä vonkaavissa, puutteessa elävissä ukkomiehissä, että he luulevat sen nuoremman naisen antavan seksiä ikään kuin puolisäälistä kun "oma vaimo ei anna". Miksi ihmeessä minä haluaisin seksiä miehen kanssa, jota oma vaimokaan ei halua?
En tiedä. Minä olen jo 40v ja se ukkomies. Minun kanssani halusi pari vuotta sitten tinderissä alla kolmikymppinen nainen lapsen, itse ajattelin että no ei se nyt kuitenkaan kerrasta tärppää, kyllä tärppäsi, nyt on muutaman vuoden ikäinen lapsi tuolla jossain. Vaimo se pihtaa, sama vaikka kolme kuukautta menisi ilman nii seksiä ei pyydä vaikka joka päivä saisi orgasmin. Eilen ja toissapäivänäkin sai kun lähes vain otin että nyt.
No sä olet kyllä ihmisenä pahempi, kuin se pihtaava vaimosi:D
Mitä jos vaan eroat ja jätät vaimosi rauhaan. Sullahan on jo uusi oottamassa ja saat panna niin paljon kuin haluat, ihan laillisesti. Nyt olet pettäjä. Alinta kastia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehillä on aina ollut tapana lähteä ja jättää lapset , kuin koira paskan. Tyypillstä käytöstä miehiltä. Siksi lapsia ei enää nykyään synny, koska naiset tietää tämän miesten tavan toimia, kun ei enää jaksa perhe kiinnostaa.
Täälläkin miehet parkuu joka päivä kuorossa, miten naiset ei enää huoli "tavallista" miestä eli siis ei ketään miestä. Niitä "epätavallisia miehiä, kun ei riitä, kuin muutamalle naiselle, muuta miehet ei sitten naista saakaan. Ainakaan vauvan mukaan. Joten eipä niitä pihtaavia
Voisin miehenä sanoa että naiset siitä itse itkevät täällä. Miksi ihmeessä minä aljaisin exää vielä paapomaan suhteemme jälkeen jos ei kerran suhteemme aikana kiinnostanut ollenkaan? Naiset tällä palstalla itse valittavat miehistä kuinka ovat surkeita ja eivät saa naista, mutta totuus on kuitenkin aivan toinen. Tinderissä minun ainakin piti laittaa tili tauolle sen takia että niitä naisia on jo viikon jokaiselle päivälle ja en enempää edes tarvitse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä. Minä olen jo 40v ja se ukkomies. Minun kanssani halusi pari vuotta sitten tinderissä alla kolmikymppinen nainen lapsen, itse ajattelin että no ei se nyt kuitenkaan kerrasta tärppää, kyllä tärppäsi, nyt on muutaman vuoden ikäinen lapsi tuolla jossain. Vaimo se pihtaa, sama vaikka kolme kuukautta menisi ilman nii seksiä ei pyydä vaikka joka päivä saisi orgasmin. Eilen ja toi
Sinun ja vaimon mielestä. Kaikki nämä uudet tietävät että olen naimisissa ja silti olen heille haluttu.
Tuollaisilla pihtaaja-syyttelijöillä ei varmaan ole koskaan sairauksia, kuolemantapauksia perheessä, depressiota, kokemusta ylipäätään mistään muusta kuin jostain täydellisestä suorittajaelämästä. En haluaisi olla kyllä yhdessä niin epähenkisen ihmisen kanssa. Ihmisen kanssa, jolta puuttuu tavallaan sielu. Elämä on pelkkää fyysisyyttä, kulissia ja pintaa. Onneksi ei ole sellaisen kanssa yhteen päätynytkään.
"Hengellinen nainen", ei ole helpponakki!! Mitähän tuokin pitää sisällään? Vaikea,itsepäinen ja sairaasti ylihengellinen hönö, JOTA PITÄÄ KARTTAA!!!
Vierailija kirjoitti:
"Hengellinen nainen", ei ole helpponakki!! Mitähän tuokin pitää sisällään? Vaikea,itsepäinen ja sairaasti ylihengellinen hönö, JOTA PITÄÄ KARTTAA!!!
Wanhat naiset kaakattaa yliluonnollisuuksista aina kun ne eivät ymmärrä sitä asiaa mistä kaakattavat.
Vierailija kirjoitti:
Keskusteluyhteys ei ole toiminut, nainen ei ole miehen piika. Miehillä usein ns viidenkympin villitys, kieltävät vanhenemisen.
Villitys on vain kaunisteltu tapa sanoa, että vuosien ja vuosikymmenten jälkeen viimein tulee mitta täyteen naisen suunnalta syydettyä paskaa.
Herätään siihen että olemassa ollaan enää parikymmentä vuotta ja niitä ei kannata samaan saastaan haaskata.
Todellakaan ei pidä olla mikään helppo nakki muutenkaan . Miksi pitäisi. Ja miksi ei saa ajatella ja lukea ja käyttää päätään.
Aloituksesta huomaa taas incel rukan aloitus nyyhkytyksen. Valittaa, uikuttaa, narisee ja marisee kuin oven sarana tuulessa. Voin kuvitella myös, kun ap:n huulet väpättää itkua väsätessä.
Vierailija kirjoitti:
Jos pitää rukoilla ennen panoa ja sen jälkeen, niin anti olla.
Vierailija kirjoitti:
Oikeassa olet, hellyyttä, ja läheisyyttä pitää olla. Mutta vähän yksipuolinen juttu kuitenkin. Miehen pitää ymmärtää, että naiselta halut loppuu. No pitäisikö vastavuoroisesti naisen ymmärtää, että miehen halut ei? Ja joskus se tyytymättömyys on ihan hormoneista, tai muusta johtuvaa, ei aina miehestä. Mies nyt vaan on siinä lähellä, ja kaikki pska on helppo kaataa sen niskaan. Tiedän tämän, koska olen tämmöinen miesnalkuttaja. Tyytymättömyys ei johdu mitenkään vaimosta, mutta kun ei ole muita kelle valittaa, niin välillä kaadan kaiken vaimon niskaan. Olen pahoillani.
Eri
Vierailija kirjoitti:
Keskusteluyhteys ei ole toiminut, nainen ei ole miehen piika. Miehillä usein ns viidenkympin villitys, kieltävät vanhenemisen.
Tässähän olisi ihan akateemisen tutkimuksen aihe: Korreloiko avioparin yhdyntäfrekvenssi miehen tekemiin avioeroaloitteisiin.