Kyllä toi Manta nyt esittää
Nyt kun pelkää putoavansa niin on aloittanut pyytelemään anteeksi ihmisiltä että on puhunut heistä paskaa selän takana. Sitten valittelee omia rahaongelmiaan, ikäänkuin vetoaa ihmisiin ettei putoaisi. Mutta menetetty peli, olisi miettinyt aikaisemmin.
Kommentit (22)
bb-historian järkyttävin pelle. Eikö sinne pitänyt olla jotkut psykologiset estit? En ymmärrä miten noin epävakaa ja heikon itsehillinnän omaava henkilö on päässyt sinne.
Ihan mulkku ämmä silti ja kotiin lähtee sunnuntaina.
Ihan mulkku ämmä silti ja kotiin lähtee sunnuntaina.
Onkohan niillä muutamalla joku diili, että muut jengin jäsenet pääsevät osingoille voitti kuka tahansa heistä? Manta hermostui, kun pelästyi, että joku jengin ulkopuolelta voisi voittaa kisan.
tähänastisen BB-historian kauhein asukas. Minäminäminä... Koko ajan korostamassa miten fiksu ja vaatimaton ihminen hän on, ja kuinka ajattelee aina muita ennen itseään. Tuon egoistisempaan ja henkisesti köyhempään ihmiseen en ole törmännyt ja ikävää että kyseessä on kolmikymppinen äiti eikä mikään epävarman murrosikäinen. Säälittävä tapaus.
kuinka hän sanoo suorat sanat sunnuntaina ja haastaa Johanin käräjille. Kun näkis : D
Muuten, mistä se niin hermostu kun se hoki tämänillan lähetyksessä miten kauheita ja julmia ihmisiä talossa on?
Että onkin vastenmielinen nainen. Fyysisen vastenmielisyyden lisäksi puhuu koko ajan paskaa selän takana ja on dumaamassa muita feikkaamisesta , mutta on itse ekana hymyssä suin naamakkain vaikka olisi äsken puhunut ihan muuta. "Mä oon tähän asti ajatellut aina muita ennen itseäni, mutta nyt se saa riittää!".
Niko on samaa sarjaa ja Andreas seuraa neitinä perässä loputtomalla sympatiallaan, joka kääntyy paskan puhumiseksi vähän väliä eikä jätkällä ole munaa olla oikeasti jotain mieltä asioista tai henkilöistä naamakkain.
kuinka hän sanoo suorat sanat sunnuntaina ja haastaa Johanin käräjille. Kun näkis : D
rahallista hyvitystä. Mistähän?
sunnuntaina ja yrittää vielä keksiä miten saisi rahaa nyhdettyä.
Ämmä on yli kolmekymmentä ja ei osaa käyttää rahaa niin että edes perustarpeet täyttyisivät. Ai niin, kun sille on tupakka ja kalja varmaan tärkeämpiä perustarpeita... Nyyh nyyh...
Mua oksetta se koko akka. Oliskin teini niin vois ajatella että kyllä se tuosta vielä henkisesti kasvaa, mutta ei...
sille sanottiin päiväkirjahuoneessa että on itse pahin paskanjauhaaja. Ei siis itse asiaa tajunnut (eikä taida sisäistää vieläkään).
Mitä Mantalle päiväkirjahuoneessa sanottiin tuosta että on itse pahin paskanpuhuja?
Itse olen aika järkyttynyt siitä, että tuollainen kuppikunta on syntynyt. Luulisi että ihmisiä itseään hävettää kun talosta poistuvat, sillä takuu varmasti ovat puhuneet/puhuvat mys oikeista ystävistään samaan tyyliin.
BB Maria on taatusti ollut koulukiusaaja ja/tai on työpaikkakiusaaja. Juuri sellainen ihminen, jonka on PAKKO koko ajan haukkua muita. Olisi hienoa joskus kuulla jotain posiiivistakin hänen suustaan---
Ja eniten ehkä ärsyttää se, että hän on ihan oikeasti sivistymätön ja älykkyydeltään alhaisella tasolla. Kuvittelee kuitenkin olevansa maailman napa... Ei mitään tolkkua kakka- ja pierujutuissa... Ihmettelen vain sitä, MITEN on saanut nuo muut tyypit ympärilleen???!
No samanlaisia juoruajia ovat. Kaiken huippuna Niko, joka ensi saunassa Tuulin kanssa jutteli (haukkui Johania jne) ja kun Tuuli anoi sen että tietää juttuja joilla Johanin taloon tuleminen olisi evätty, niin Niko ei malttanut nahoissaan pysyä. Hän juoksi päiväkirjahuoneeseen meuhkaamaan että kuunnelkaa nauhalta jne. että Johan pitää saada ulos talosta jne. MIKSI???! Kyllä isoveli kuuli kaiken;) Niko teki itsestään pellen kun syöksyi "vaatimaan oikeutta" vaikka itse on 110 kertaa rikkonut talon sääntöjä jne.
Manta ja Niko talosta pois, niin alkaa ilmapiiri talossa parantua!
luuleeko se oikeasti, että on mukava ja hyväsydäminen ihminen? Siis miten joku voi olla noin sokea oman itsensä suhteen? Haukkuu, haukkuu, haukkuu, mutta se on vaan "mielipiteiden ilmaisua". Sitten jos joku hänestä jotain sanoo niin eipä niitä "mielipiteitä" yhtäkkiä kestäkään vaan alkaa meuhkaamaan. Ikäänkuin hänellä olisi vain oikeus arvostella muita mutta muut ei saa häntä. Huh, mikä tyyppi. Ja vieläkin ihmettelen, että miten HÄNEN oikeuksiaan on loukattu, jos se Johan on jotain sopimusrikkomuksia tehnyt? Miten ihmeessä se(kin) häneen liittyy??
Tuskin se mikään lainvoimainen paperi on, minkä ovat kirjoittaneet. Antaa vaan BB:lle oikuden poistaa jonkun talosta ilman mutinoita. Maria on halveksittavimpia ihmisiä, joita ole seurannut, mutta valitettavasti melko yleistä ihmislajia edustaa.
Tänään pidetään huoli, että Manta lähtee!
millä perusteella Manta sinne käräjäoikeuteen menisi...!=) Tarkoitan ihan sitä syytettä, miten sen muotoilisi!:D
Ja varsinkin sikäli mikäli kyse (kuten olen ymmärtänyt) on niin vähäpätöinen että Johan ei ole ilmoittanut kaikkia ihmisiä BB joille on taloon tulemisestaan kertonut... Ja tuokin on tulkinta kysymys, jos haen BB taloon, ja kaveri kysyy "No pääsitkö sinne", jos ei sano suoraan "Ei" vaan esim. "en voi puhua asiasta" tai virnuilee "arvaa" tmv. niin toinen voi PÄÄTELLÄ että se pääsi taloon vaikka sitä ei suoraan olisi sanottu.
Nyt kun lässyttää rahapulastaan, niin on tullut pari seikkaa mieleen;
-Kerääkö säälipisteitä "älkää äänestäkö minua tarvitsen rahaa"?
-Onko tosissaan kuvitellut että juuri hän voittaa kisan, ja laskenut elämänsä BB rahojen varaan, mutta nyt iskenyt todellisuus vastaan, ettei hän kisaa välttämättä -ei todellakaan- voita?
että ihmisiä ärsyttää muissa se piirre joka heissä itsessään on vahvana.
*maria vihaa seläntakana puhujia (ja HUOM; koko ajan epäilee että hänestä puhutaan paskaa!) =Itse on pahin selän takana puhuja, ja me kaikkihan tiedämme että paras metsänavrtija on entinen salametsästäjä, -Marian tapauksessa tosin hän pelkää muiden puhuvan selän takana koska itse sitä tekee koko ajan ja törkeällä kielellä vielä!:(
*Cheryll vihaan yksinkertaisia ihmisiä, no eipä ole mikään järjen jättiläinen itse...
*Nikoa koko ajan ÄRSYTTÄÄ muut ihmiset! Ja jätkä on itse ehkä universumin ärsyttävin tapaus...
Mädättävät puheillaan ja kieroilullaan ympäristönsä - ja kaiken huipuksi ovat itse sokeita omalle käytökselleen.
Toivottavasti lentävät ulos heti tulevien viikkojen aikoina.
eihän hän alkuun noin juoruillut, nyt on jotenkin mennyt tuohon mantan juttuun mukaan. No, onneksi saadaan tuo manta tänään ulos!!
Juuri sellainen joka itse ei kykene mihinkään, ja siksi tarvitsee vahvoja ihmisiä ympärilleen. Jos olisi yksin, niin vain itkisi koska hän tarvitsee "ohjaajan" joka vie häntä kädestä ja pitää huolen.
Ja koska Maria nyt on "pomottaja", niin siksi Andreas liittynyt hänen porukkaansa. Hän on tyyppi esimerkki ihmisestä joka ei yksin selviytyisi, ja pelännee sitä että jäisi "yksin".
Varmasti IRL on myös sellainen ihminen, joka kannattaa samaa jääkiekkojoukkuetta jne. mitä muutkin, koska ei uskalla poiketa muista.
Juuri sellainen joka itse ei kykene mihinkään, ja siksi tarvitsee vahvoja ihmisiä ympärilleen. Jos olisi yksin, niin vain itkisi koska hän tarvitsee "ohjaajan" joka vie häntä kädestä ja pitää huolen.
Ja koska Maria nyt on "pomottaja", niin siksi Andreas liittynyt hänen porukkaansa. Hän on tyyppi esimerkki ihmisestä joka ei yksin selviytyisi, ja pelännee sitä että jäisi "yksin".
Varmasti IRL on myös sellainen ihminen, joka kannattaa samaa jääkiekkojoukkuetta jne. mitä muutkin, koska ei uskalla poiketa muista.