Mutteri ruoka-annoksessa - reklamaatio ravintolassa
Kävin alkukesästä kiinalaisessa ravintolassa jossa olin käynyt monesti aiemminkin, ja tilasin tulisen hapanimelää kanaa. Jossain kohtaa kun olin syönyt annoksesta jo yli puolet, suussa tuntui jotain epämääräistä, ja huomasin, että riisin seassa oli pieni mutteri, siis sellainen kantikkaan pyöreä, jostain sähkölaitteesta tai mistä lie.
En onneksi puraissut sitä, koska olisi hammas voinut murtua, mutta kun kerroin tarjoilijalle tästä niin hän vain otti mutterin, katsoi sitä nauraen hämmentyneenä ja pahoitteli tapahtunutta. Sain hyvitykseksi 10 % alennuksen annoksesta.
Menikö tuo mielestänne oikein, miten ravintolan tai minun olisi pitänyt toimia? Asia jäi vaivaamaan, mutta en nyt enää jälkeenpäin viitsi mennä asiasta puhumaan. En kyllä aio muutenkaan enää sinne ravintolaan mennä, koska pelottaa hampaideni puolesta.
Kommentit (3)
No tee nyt valitus jonnekin terveysviranomaisille, ties mitä koiranlihaa ne siellä ihmisille syöttää!
Oliko millimetrin tai tuuman kierteellä ?
Olisi luullut, että vähintään ilmaiseksi olisit saanut sen. Onhan tuo nyt karmea tilanne.