Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Uskotteko, että airbnb-majoituksissa on kamerat sisätiloissa?

Vierailija
07.07.2025 |

Aina kun menen yöksi jonnekin majoitukseen niin ajattelen, että on varmaan kamera ja minua seurataan. Pohdin sitä jopa aiemmin vuokra-asunnossani eli että kotonani on piilokamera. 

Onko tämä harhaista ajattelua vai uskooko joku muukin, että jotkut asentavat majoituksiinsa piilokameroita? 

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
07.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietäisitpä vaan! Olen ollut airbnb-emäntänä.

Vierailija
2/10 |
07.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, sanotaan näin, että sen  verran olen kaikenlaista kuullut, että itse en yövy kuin virallisissa hotelleissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
07.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, aivan varmasti on.

Vierailija
4/10 |
07.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, sanotaan näin, että sen  verran olen kaikenlaista kuullut, että itse en yövy kuin virallisissa hotelleissa.

Mitä olet kuullut?

Minua itseäni ei siis asia sinällään vaivaa vaikka en ajatuksesta pidäkään mutta minulla ei ole mitään salattavaa. Jotenkin kuvittelen aistivani tai pidän sitä suurena mahdollisuutena, että ihmiset asettavat kameroita majoituksiinsa. Nykyään kaikki tuollainen on niin helppoa ja minä kun en itse edes tiedä mikä kaikki on mahdollista nykyteknologiassa mutta uskon, että vaikka mikä ja tuo kamera nyt on ainakin helppo asentaa ja piilottaa eikä nykyään mikään kovin kalliskaan. Ap 

Vierailija
5/10 |
07.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdessä paikassa jossa yövyin, oli kylpyhuoneessa kameran mentävä aukko kylpyhuoneen katossa, suihkun yläpuolella, missään muualla puukatossa ei näkynyt reikiä/aukkoja.

toisessa paikassa jossa olin, palovaroittimessa oli vakoilukamera.

Vierailija
6/10 |
07.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietäisitpä vaan! Olen ollut airbnb-emäntänä.

Eli sinä asensit kameroita majoituksiisi? 

Vierailija
7/10 |
07.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä varmaan hakkaisin palaksi koko paikan jos sellainen löytyisi. Anteeksiantamaton teko ja yhden kontiolahtelaispaikan uskon sisältävän kameran.

Vierailija
8/10 |
07.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
9/10 |
07.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ketä kiinnostaa mitä ihmiset kämpässä tekevät, kunhan jättävät paikat kuntoon lähtiessään? Ei kameroita, tietenkään! 

T. Airbnb majoittaja

Vierailija
10/10 |
07.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sika!