En kestä jos helteet tulee
Kommentit (73)
Mulla palaa heti iho, ja vaihdevuosien kans helteet -olen sisältä
ja ulkoa löylyssä helteen kanssa, :(
Tampere 15 vuorokauden ennuste. Perjantaina nousee 25 astetta, sitten vähän yli ja pysyy kuin tatti.
Vierailija kirjoitti:
Tampere 15 vuorokauden ennuste. Perjantaina nousee 25 astetta, sitten vähän yli ja pysyy kuin tatti.
Pitää varmaan tulla Tampereelle lomalla.
Voi ei. Migreenikkona tämä on huono uutinen mutta pitänee pysytellä sisätiloissa viileässä.
Tulisipa vuosisadan helteet viimeinkin myös tänne Suomeen..kyllä on ollut kade noille espanjalaisille,kreikkalaisille sun muille etelänmaalaisille..saatikka joku Sudan...Khartumissa jatkuvasti väh.45 astetta kuukausitolkulla..kyllä niiden kelpaa..
Mä taas en kestä jos kesäkelit ei pikkuhiljaa saavu
Vierailija kirjoitti:
Joku turboläski taas valittaa kun kesällä saattaa olla lämmintä.
Rakastan kesää, joka on ollut tähän asti. Maailman parhaat kesäsäät. Minä niin tykkään takkikesästä ja siitä, että voi jatkaa kevätvaatteilla. Ei tarvii jatkuvasti ostaa t-paitoja tai pestä
hikisiä vaatteita. Asunto ei ole liian kuuma. On ollut hieno kesäsää.
Vierailija kirjoitti:
Joku turboläski taas valittaa kun kesällä saattaa olla lämmintä.
Luuletko tämän jotenkin loukkaavan ketään? Terveisin helteitä tuhannen auringon voimalla vihaava hoikka ihminen
Vierailija kirjoitti:
Voi ei. Migreenikkona tämä on huono uutinen mutta pitänee pysytellä sisätiloissa viileässä.
Onneksi vain pari päivää!
Mun hermokivut vie 8kk vuodesta, vähintään!! 24-25 meni jo 10 kk putkeen:( Kivut lähtee vasta kun on 25 tai yli
Eipä ole tuulettimet loppuneet kaupoista kun kuitenkin jo monena kesänä.
Mä menen kotiin. Kämpässä on liian kuuma
Vierailija kirjoitti:
Tulisipa vuosisadan helteet viimeinkin myös tänne Suomeen..kyllä on ollut kade noille espanjalaisille,kreikkalaisille sun muille etelänmaalaisille..saatikka joku Sudan...Khartumissa jatkuvasti väh.45 astetta kuukausitolkulla..kyllä niiden kelpaa..
Provo vai oikeasti kusta noin paljon päässä?
Minulle käy sää kuin sää, kunhan ei jatkuvasti sada tai ole mitään 30 asteen helleputkea kuukautta. Viileinä päivinä tykkään tehdä sisällä kaikkea esimerkiksi rästissä olevia kotitöitä ja harrastaa liikuntaa, lukea, katsella sarjoja.
Päivittäinen sää jankutus meneillään.
Vierailija kirjoitti:
Minulle käy sää kuin sää, kunhan ei jatkuvasti sada tai ole mitään 30 asteen helleputkea kuukautta. Viileinä päivinä tykkään tehdä sisällä kaikkea esimerkiksi rästissä olevia kotitöitä ja harrastaa liikuntaa, lukea, katsella sarjoja.
NIIN meille normaali ihmisille käy
Helle on rankkasateita pahempi se tulee sisätiloihin.
Vierailija kirjoitti:
Helle on rankkasateita pahempi se tulee sisätiloihin.
Nyyh 😢
Helsingissä näyttäisi ensi viikon maanantaina taas alkavan sateet.
Ihanaa kun tulee lämmintä. Terkkuja läskihullulle, joka tuli sulostuttamaan tätäkin ketjua :)