Olen juomiseen kyllästynyt ja vähentänyt alkoholisti
Juon nykyään vähemmän koska olen kyllästynyt alkoholiin. Silloin tällöin 1-3 tuoppia, ei joka viikko. Kerran kuussa enemmän humalaan asti.
Kommentit (8)
Vierailija kirjoitti:
Hyvä sinä. Oliko vaikeaa? Jos ei, niin toimit ajoissa tai sinulta puuttuu alkoholistigeeni.
Ei sinänsä vaikeaa, koska usein juomisesta on mennyt maku jälkiolojen ja seurausten vuoksi. Alkoholistigeenit löytyy ja olen näyttöni antanut niiden olemassaolosta.
En sano että olen voittanut alkoholin ja kykenen lopun elämäni juomaan tällä tasolla, mutta nyt tällä hetkellä ei ole intoa juomisen lisäämiseenkään. En silti halua lopettaa kokonaan.
Kyllä se kannattaa lopettaa kokonaan. Se lähtee ns. lapasesta ja eksponentiaaliseen kasvuun ja sitten harmittaa kun et lopettanut aikanaan.
Minä toikkaroi kännissä.
Ajattelin lopettaa kokonaan. En vaan halua enää.
En osaa ottaa kohtuudella. Yksi tänään kaksi huomenna kolme ylihuomenna ja sitten lärvit.
Olin kymmenen vuotta juomatta.
Sitten olen juonut noin vuoden pari. Toki töissä käynyt ym.
Nyt vaan huomaan, että ei oo mun hallussa.
Mun hallussa on kyllä se, etten juo.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se kannattaa lopettaa kokonaan. Se lähtee ns. lapasesta ja eksponentiaaliseen kasvuun ja sitten harmittaa kun et lopettanut aikanaan.
Kaikenlaista kannattaisi tehdä. Urheilla, pitää ihannepaino, tehdä väitöskirja ja edetä johtajaksi. Silti kuljemme kukin omia uomiamme.
Minä koen saavani alkoholista vielä jotain etenkin hyvässä seurassa. Pitää vain koittaa välttää muita kuin mietoja.
Hei, täällä kans yks täysin alkoholiin kyllästynyt. Tulee karma krapula aina, enkä saa alkoholista oikein mitään iloa. Joku vanha tapa vaan, jonka haluan jättää pois. Paljon reippaampi olo ja nukkuu hyvin, kun on monta viikkoa ilman alkoholia.
Hyvä sinä. Oliko vaikeaa? Jos ei, niin toimit ajoissa tai sinulta puuttuu alkoholistigeeni.