Onko kaikki perheneuvolassa kävijät luusereita?
joudutaan sinne on hiukan paska olo!
Kommentit (6)
soitin sinne itse ja pyysin audienssia, kun alkaa itseltä keinot ja osaaminen loppua voimakastahtoisen pojan kasvatuksessa. Mä katson, että veronmaksajana mulla on oikeus tähän palveluun, eikö ne sitä varten ole olemassa, että _neuvovat_perheitä_?
Tosin emme taida päästä sinne ihan lähitulevaisuudessa, kun ei ole mitään akuuttia kriisiä päällä.
kouluasiaoistaan ja muutamista vaikeista asioistaan. Käytiin myös koko perhe muutaman kerran. Auttoi lasta ja nyt on jännitykset ja muut ongelmat ävinneet. Minusta ne ovat luusereita, jotka eivät lapsensa parhaaksi käy perheneuvolassa, jos siitä olisi apua. Olemme ihan tavallinen keskituloinen perhe.
oli ongelmia päiväkodissa. Kävimme kerran, ja siellä lasta pidettiin normaalina. Myöhemmin koulussa ongelmat alkoivat taas, ja sitten saimmekin oikeaa apua, eli kyseessä oli neurologinen ongelma, johon sai toimintaterapeutin apua. Perheneuvolan psykologi etsi imeisesti psyykkisiä ongelmia, mitä lapsella ei ilmeisesti toivottavasti ollut.
Ja olemme ihan tavallinen koulutettu hyvin toimeentuleva perhe.
Jotenkin vaan aina olen ajatellut että perheneuvolassa käy vaan narkit, väkivaltatapaukset yms...
ap
että myös tuttavaperheemme kävi perheneuvolassa juttelemassa, kun perheen äiti paloi loppuun kotiäitivuosinaan. Kävivät myös muutaman vuoden pari kertaa vuodessa ennaltaehkäisevästi juttelemassa ja kertomassa kuulumisiaan. Siis väärä luulo, että vain sosiaalitapaukset käyvät perheneuvolassa. Hyvällä mielellä vaan ap!
Mä olen ihan tavallinen työssäkäyvä keski-ikäinen uranainen, ja lapsen isä silkkaa paskaa, vaikka sillä on paaljon rahaa ja hyvä työ.