Missä Roope Salminen?
Kommentit (75)
Seksuaali rikollinen leveilee juuri nyt rahojaan omassa pop castissä. Aiheet vähissä.
Vierailija kirjoitti:
Antakaa jo olla. Mä ymmärtäisin, jos se olisi rais*kannut ja kuristanut ja paloittelumurhannut jonkun tai ehkä useammankin.
Miesten pitäisi varmaan päästä kokemaan itse vähän r aiskauksia jotka johtavat heill elinikäisiin haittoihin ja seurauksiin, kun ei empatia ilmeisesti muuten riitä. Mitenkähän tämä järjestyisi? Psyko-lääkärit asialle?
eiköhän toi raiskaus olis tapahtunu mutta kaksi henkilöä puuttui touhuun. eihän siinä ole mitään epäselvää
Onkohan maksanut korvaukset uhrille kun tuntuu rahojaan kehuskelevan
Olisko kotona hoitamassa lastaan, niinkuin kunnon perheenisän kuuluu tehdä.
Minä olen miettinyt, että olisiko Roopella persoonallisuushäiriö? On erikoista , että selittelee tapahtunutta kuin olisi itse uhri. Kuitenkin on tunnustanut teon ja on todistajiakin.
Vierailija kirjoitti:
Olisko kotona hoitamassa lastaan, niinkuin kunnon perheenisän kuuluu tehdä.
Seksuaali rikollinen kunnon perheenisä??
toivottavasti katuu tekoaan, ei kyllä siltä vaikuta
Miten sillä on aina jotain kinaa tai polemiikkiä jostain tai jonkun kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Antakaa jo olla. Mä ymmärtäisin, jos se olisi rais*kannut ja kuristanut ja paloittelumurhannut jonkun tai ehkä useammankin.
Mutku nyt on luuseripaskoilla tilaisuus tuntea moraalista ylemmyyttä! Ei tätä voi lopettaa.
Tämä. Lihavat, vanhat, rumat, köyhät ja mielenvikaiset palstamammat voivat kerrankin potkia julkkista oikein kunnolla.
Ei vaan normaalit, terveet ja kunnon kansalaiset ihmettelevät miksi tuollainen ihminen voi olla julkisuudessa kamalasta teosta huolimatta.
Minä kestäisin vielä keikkailun jotenkin. Tosin siinäkin käy sitten niin, että mainoksia tupsahtaa ihmisten silmille, mutta itse keikalle ei ole pakko kenenkään mennä. Mutta lehdet ja tv eivät käy. Tässä asiassa pitäisi nyt lopultakin ymmärtää, että seksirikollisen omat työmahdollisuudet jne ovat yksi asia, mutta yleisön kannalta on keskeistä, että yllättävästi eteen lävähtävä julkisuus päättyy. Näiden julkinen näyttäminen ja mukaan ottaminen ties mihin muistuttaa kaikkia uhreja omasta yksin jäämisestä asian kanssa. Ja uhreja on maassa pilvin pimein. Pahimmillaan trauma aktivoituu, kun näitä ymmärretään ja tuetaan samaan aikaan, kun itse et pysty puhumaan kenellekään ja jos pystyt, omaa tilannettasi se ei ainakaan paranna.
Tänä kesänä järkytyin konkreettisesti mennessäni KAJ-keikalle Poriin 8000 muun ihmisen kanssa. Salminen oli keikkaa edeltävässä suomiareena-paneelissa keskustelemassa. Eikä riittänyt sekään, vaan hän kysyi paikalle vyöryvältä yleisöltä, moniko on tullut heitä kuuntelemaan ja kuinka moni KAJ:n takia. Olin sen verran kaukana enkä tiennyt paneelikeskustelusta, etten hänen onnekseen vielä tiennyt sen olevan hän, ja poikani oli mukana. Tyydyin kiroilemaan vienosti tajutessani tilanteen asteittain. Jos olisin tiennyt alun perin, kuka lavalla utelee, ja jos lavalle olisi ollut helpompi karata ja olisin 20 vuotta nuorempi, olisin hyvin mahdollisesti rynnännyt sinne ja tempaissut turpaan ennen kuin olisin ehtinyt miettiä asiaa.
Ei voi olla todellista, että kun menet innoissasi kuuntelemaan hienoimpia miehiä joita maasta löytyy ja joita onneksi poikasi fanittaa, joudutkin katselemaan tätä ääliötä. Järjestäjiltä kaksinkertainen moka. Ääliön ei olisi pitänyt olla siellä ollenkaan, eikä etenkään sijoitettuna tuohon kohtaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutku nyt on luuseripaskoilla tilaisuus tuntea moraalista ylemmyyttä! Ei tätä voi lopettaa.
Tämä. Lihavat, vanhat, rumat, köyhät ja mielenvikaiset palstamammat voivat kerrankin potkia julkkista oikein kunnolla.
Ei vaan normaalit, terveet ja kunnon kansalaiset ihmettelevät miksi tuollainen ihminen voi olla julkisuudessa kamalasta teosta huolimatta.
Minä kestäisin vielä keikkailun jotenkin. Tosin siinäkin käy sitten niin, että mainoksia tupsahtaa ihmisten silmille, mutta itse keikalle ei ole pakko kenenkään mennä. Mutta lehdet j
"koko kansan suosikki" ??!!! Voi hel****ti mitä otsikoita pervosta.
Vetää hiljaiseksi