Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi jotkut ovat väsyneenä vittumaisia läheisille ja työkavereille?

Vierailija
07.07.2025 |

Todella ärsyttävää, kun jotkut väsyneenä levittävät ympärilleen pahaa oloaan. Se ei ole muiden vika, että olet uupunut. On saattanut esim olla kauan odotettu tapahtuma, joka onkin mennyt pilalle, kun läheinen tiuskii. Asia, jonka piti olla kiva kokemus, on mennyt pilalle. 

Aina ei kaikki ole ruusuista ja sateenkaaria ja muuta ihanaa, mutta ei tarttis pilata toisten päivää. Olis sitten tulematta, jos ei osaa olla. 

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
07.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
2/8 |
07.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, ei ole syy, mutta ymmärrätkö että joskus ihminen voi olla niin väsynyt ja uupunut, että jopa huomaamattaan saattaa tiuskia, vaikka normaalisti ei käyttäytyisi niin? Vähän ymmärrystä hei. Mä ymmärrän, että jos kyseinen henkilö tiuskii aina ja joka kerta vetoaa väsymykseen, on se ärsyttävää. Mutta jos kuitenkin niin tapahtuu tyyliin kerran vuodessa tai parissa, niin koita itse ajatella, että nyt on parempi itse olla hiljaa ja antaa toisen olla.

En jaksa uskoa ettetkö itse joskus olisi niin uupunut, että huomaamattasi et itse muka koskaan tee niin. 😁

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
07.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaiset ihmiset, jotka mistä tahansa syystä aina aktivoituvat olemaan veemäisiä, kun järjestät itsellesi jotain mukavaa, kannattaa potkia pois kauas lähipiiristään.

Vierailija
4/8 |
07.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep. Ja tuntuu monesti, että jotkut oikein säästelevät ne vihansa juuri niihin tärkeisiin hetkiin, kuten vaikka jouluaatto. 

Vierailija
5/8 |
07.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, ei ole syy, mutta ymmärrätkö että joskus ihminen voi olla niin väsynyt ja uupunut, että jopa huomaamattaan saattaa tiuskia, vaikka normaalisti ei käyttäytyisi niin? Vähän ymmärrystä hei. Mä ymmärrän, että jos kyseinen henkilö tiuskii aina ja joka kerta vetoaa väsymykseen, on se ärsyttävää. Mutta jos kuitenkin niin tapahtuu tyyliin kerran vuodessa tai parissa, niin koita itse ajatella, että nyt on parempi itse olla hiljaa ja antaa toisen olla.

En jaksa uskoa ettetkö itse joskus olisi niin uupunut, että huomaamattasi et itse muka koskaan tee niin. 😁

Mä kerron rehellisesti, että olen väsynyt ja pyydän jo etukäteen anteeksi, jos olen outo. Mutta EN tiuski muille. Tässä ei ole kyse oikeasti uupuneesta. Tarkoitan esimerkiksi yhtä huonosti nukuttua yötä. 

ap

Vierailija
6/8 |
07.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä kerron rehellisesti, että olen väsynyt ja pyydän jo etukäteen anteeksi, jos olen outo. Mutta EN tiuski muille. Tässä ei ole kyse oikeasti uupuneesta. Tarkoitan esimerkiksi yhtä huonosti nukuttua yötä. 

ap

Ihminen on sokea omalle käytökselleen. 

Vierailija
7/8 |
07.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Ihmiset ovat erilaisia ja tulevat aina olemaan. Se on hyvä, jos itse sitten sanoa etukäteen asiasta. Ei tarvitse heti kirjoittaa isoilla kirjaimilla siellä. That's it. 

Vierailija
8/8 |
07.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se nyt on ihan luonnollista ettei uupuneena jaksa olla mikään päivänsäde. Ja se uupumus voi joskus johtua juuri niistä muista, jotka ovat huomaamattaan totaalisen uuvuttavia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi viisi