Se moccamaster on KOPIO Melitta kahvinkeittimestä
Kommentit (88)
Miksi nykyään ajatellaan että elämä on karkkikauppa?
Mitä sä ap siis teit siellä Hesessä?
20v vanha philips kahvinkeitin kierrätyskeskukselta. Tulee oikeasti kuumaa kahvia. Hinta 10€ ja luonto kiittää.
-Kylmis
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Melittan excellentia olen käyttänyt 15 vuotta.
Helpompi koota kuin moccamaster ja kooltaan kompakti.
Niin ja niitä kuuluja varaosia saa.
Minullakin on tuo Melitta varmaan 15 vuotta vanha, toimii edelleen.
Mulla vanha kahvipannu 50 luvulta. Toimii edelleen moitteetta ja yhtään varaosaa ei ole tarvinnut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla vanha kahvipannu 50 luvulta. Toimii edelleen moitteetta ja yhtään varaosaa ei ole tarvinnut.
Niin ja tulee loistavaa kahvia ja kuumaa....
Menenkin tästä keittämään kahvit laadukkaalla Moccamasterillani ja lueskelen samalla Vauvapalstan juttuja.
Hupsista keikkaa, mikäs tuuli sinut tänne toi?
Tässä juuri todella hyvä esimerkki siitä kaikesta mihin tässä ketjussa oikein viitataan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on Moccamaster ollut 25 vuotta.
En ole koskaan tavannut tuollaista miestä
Miten pitkään Moccamaster aikoo pärjätä myymällä jo vanhentunutta 80 luvun kahvinkeitintä lähes muuttumattomana?
Ei tässä ole mitään nähtävää, jatkakaa matkaa!
Vierailija kirjoitti:
Moccamaster on hollantilainen firma ja kyllä se vaan pärjää vuodesta toiseen testeissä https://kodinkone.com/paras-kahvinkeitin/ vaikka laatu on kyllä heikentynyt
Suomen mediahan tukee kaikkea hollantilaita, vaikka ei mainostetakaan suoraan, että on hollantilainen tuota. Tuotanto siirtynyt monessa suomalaisesssa elilntarvikkeessakin Hollantiin tai Norjaan. Orkla on kova nimi, mm. Samarin ruokasuola on nykyään Orklan nimen alla, samoin jotkut Kantolan piparit, ellei kaikki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moccamaster on hollantilainen firma ja kyllä se vaan pärjää vuodesta toiseen testeissä https://kodinkone.com/paras-kahvinkeitin/ vaikka laatu on kyllä heikentynyt
Joo, mutta suodatinosa ja pannun muoto on suoraan kopioitu Melitta keittimistä!
70-luvulla moni muunkinmerkkinen keitin oli samanmuotoinen. On siis hyväksi havaittu muoto, eli miksi helkkarissa hyvin toimivaa muotoilua pitäisi käyttötavaroissa väen väkisin muuttaa ja jopa huonommaksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko Melitta Kiinassa valmistettu?
Taitaa olla alunalkaen Tanskalainen firma.
Melitta on alun alkaenkin saksalainen firma.
Vierailija kirjoitti:
Miten pitkään Moccamaster aikoo pärjätä myymällä jo vanhentunutta 80 luvun kahvinkeitintä lähes muuttumattomana?
Ehdota Muskia suunnittelemaan nykyaikainen CYBER-X kahvinkeitin.
Vierailija kirjoitti:
Onpa erikoisia keittimiä. Moccamaster ainoa minulle tuttu noista.
Ihanaa, kun olet aina niin positiivinen.