Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko järkee painaa duunia niska limassa että jotkut osakemiljonäärit rikastuu entisestään?

Vierailija
06.07.2025 |

Onko?

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas joku luuseri on keksinyt saman tekosyyn olla luuseri. En paina niskalimassa, että kukaan muu rikastuu. Mä teen duuniin mun palkan takia. 

Vierailija
2/30 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kommunisti!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään järkeä. 

Vierailija
4/30 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta niitä osakkeita. En estä.

Vierailija
5/30 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taas joku luuseri on keksinyt saman tekosyyn olla luuseri. En paina niskalimassa, että kukaan muu rikastuu. Mä teen duuniin mun palkan takia. 

Maailmassa on rajalliset resurssit. Jos jokainen meistä saa banaanin jotta joku saa meiltä jokaiselta banaanin niin banaanit loppuu kesken.

Vierailija
6/30 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä voi ostaa oman firman osakkeita, niin voi juosta vielä vähän kovempaa, josko tulis vaikka osinkoja. Win-win.

Vierailija
7/30 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eri

Vierailija
8/30 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Estääkö joku sua olemasta osakemiljonääri?

Vierailija
9/30 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

oot käsittäny väärin. Työntekijä myy työpanostaan palkkaa vastaan. Sijoittajan palkka on osingot ja osakkeen arvonnousu.

Vierailija
10/30 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

puhumattakaan siitä että duunarin maksamista verorahoista suuri osa mene suoraan rikkaan rahastavan EU eliitin ja Ukrainaan hallinnon tileille, suomalaiset sen sijaan köyhtyvät yhä hurjempaa vauhtia

Vierailija
11/30 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ainakaan paina duunia. Elän yhteiskunnan tuilla ja olen onnellinen. Miksi tekisin enemmän, kun tämä riittää minulle hyvin?

Vierailija
12/30 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei välttämättä,ole. Kuinka ajattelit elää itsesi?

Katsos kun me muut kyselemme jo onko järkevää painaa duunia jotta elättää loisia. 

Vierailija
13/30 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osta niitä osakkeita. En estä.

Puoli miljoonaa suomalaista on ulosotossa. Ei siinä paljoa osakkeita ostella.

Vierailija
14/30 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Ja jos pomosi oikeasti haluaisi sinun tekevän niska limassa töitä ja omistavasi elämäsi firman rikastuttamiseen hän maksaisi osan palkasta firman osakkeina, jotta pääset osalliseksi siitä hyödystä mitä tuotat. Mutta pomo ei tee niin koska sinua kusetetaan ja ne osakkeet annetaan firman johdolle. Ne ei halua, että sinä hyödyt mitenkään.

Vierailija
15/30 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei välttämättä,ole. Kuinka ajattelit elää itsesi?

Katsos kun me muut kyselemme jo onko järkevää painaa duunia jotta elättää loisia. 

En minä ainakaan tunne ketään jota harmittaa että verorahoja käytetään heikoista huolehtimiseen. Rikkaista huolehtiminen v*tuttaa kaikkia jotka tunnen.

Vierailija
16/30 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ala sinäkin osakemiljonääriksi. 

Ihan palkkatuloista olen säästänyt ja sijoittanut. 

T;osakemiljonääri. 

Vierailija
17/30 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loisnärkästyminen interwebissä on toki arvokkaampaa kuin töiden teko.

Vierailija
18/30 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

oravanpyörä on rakennettu tukemaan rikasta rahastavaa eliittiä, ensin pitkä koulutus joka ajaa kaikkia samaan suuntaan ja tappaa luovuuden, sitten orjiksi eliitin omistamiin työpaikkoihin ilman mitään mahdollisuutta haastaa eliittiä taloudellisessa kilpailussa

Vierailija
19/30 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

puhumattakaan siitä että duunarin maksamista verorahoista suuri osa mene suoraan rikkaan rahastavan EU eliitin ja Ukrainaan hallinnon tileille, suomalaiset sen sijaan köyhtyvät yhä hurjempaa vauhtia

Öyh öyh. Miten kummassa viestistäsi jää sellainen maku että toistat kuulopuheita etkä ole lukenut yhtään artikkelia tai tilastoa maailman rahavirroista? 

Vierailija
20/30 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole. Ja jos pomosi oikeasti haluaisi sinun tekevän niska limassa töitä ja omistavasi elämäsi firman rikastuttamiseen hän maksaisi osan palkasta firman osakkeina, jotta pääset osalliseksi siitä hyödystä mitä tuotat. Mutta pomo ei tee niin koska sinua kusetetaan ja ne osakkeet annetaan firman johdolle. Ne ei halua, että sinä hyödyt mitenkään.

Näimpä. Ilman köyhiä ei ole rikkaita. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi viisi