Miten jotkut myy HUUTO NETISSÄ hirveät määrät UUTTA KÄYTTÄMÄTÖNTÄ kosmetiikkaa??
Kommentit (11)
Tuohan on kyllä poliisienkin mukaan ihan kultakaivos varkaille tuo huutis.
-itse huutiskauppias- (tosin käytettyä tavaraa/vaatteita)
ripsari mukana (ainakin mammuttimarkkinat). Lisäksi itselläni tulee aika usein ostettua heräteostoksena jotain jota ei sitten tulekaan käytettyä.
-Kärsii ostomaniasta ja ostelee ison kasan meikkejä, joita ei sitten käytäkkään.
-Saa halvalla töistä.
-Saa lahjaksi " vääriä" meikkejä
-Ostaa vahingossa väärän sävyisen
-Ostaa jonkun meikin, muttei sitten koskaan käytä sitä. Esim. jos meikkaa todella harvoin.
Monella voi olla nettikauppa tai ovat myyntiedustajia tai on suhteita jonnekin lastenvaatekauppaan, jonka loppuvarastoja myyvät, tai tosiaan tekevät alennusmyynteihin bisnesostoksia (miksipä ei? Ainahan kaupankäynti perustuu siihen että ostetaan halvemmalla ja myydään kalliimmalla, sama kai se tuleeko tuote kaupan alesta vai tukusta). Monet ulkomailla asuvat markkinoivat tuotteita joita ei täältä saa.
Ja miksi pitäisi automaattisesti olettaa että huutismyyjät ei maksa verojaan tms. Minä ainakin maksan verot huutiksessa myymistäni. Sitä vastoin olen olllut ihan merkkivaatelastenputiikissa pimeissä töissä. Ja mistäs minä tiesin maksoiko kauppias kaikista myymistään verot, jos vaikka merkkasi hukkatuotteiksi puolet?
Mun siskolla just sellanen tilanne, ettei millään ehdi itse käyttämään kaikkea saamaansa kosmetiikkaa ja toisaalta ei edes halua käyttää kaikkia (väärä tuote tms.). Siskoni siis lahjoittaa ylimääräiset/sopimattomat siskoilleen, kiitos hänelle siitä ;)
Ehkä muut samassa tilanteessa olevat pistävät tuotteet Huutonettiin myyntiin ?
niitä nimittäin teen...
Boikottiin, älä osta sellaiselta myyjätlä mitään, joka myy pääsääntöisesti uutta tavaraa. =) Kun ei kauppa käy niin ei se viitsi enää varastaa. =)
Pitääkin alkaa hyödyntään tuota huutista ja myydä ne siellä ;)) Vitsi....
tutut teki sitä aikoinaan.