Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko parisuhde ainoa yksinäisyyden tappaja aikuisiässä?

Vierailija
06.07.2025 |

Minulla ei ole mitään parisuhdehaaveita. Tykkään olla sinkku pitkän avioliiton jälkeen, mutta olen todella yksinäinen. Yhtään ystävää ei ole, ei kaveria tai ketään kenen kanssa olla vapaa-ajalla. Monta vuotta olen niitä kavereita yrittänyt saada, mutta kaikilla on näin keski-ikäisenä jo tiiviit omat piirinsä. Tuntuu, että parisuhdekin olisi helpompi saada kuin uusi ystävä. Mitään kiinnostusta ei siihen parisuhteeseen ole, mutta onko se ainoa vaihtoehto, ettei olisi näin yksinäinen? Eikö todellakaan enää aikuisena kukaan halua ystävystyä uuden ihmisen kanssa? 

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sua yhtään lohduttaa, niin parisuhteessa sitä vasta voikin olla yksinäinen. 

Vierailija
2/6 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se niin taitaa olla, jos lapsuuden/nuoruuden kavereita ei ole. Eikä parisuhteen tarvitse olla pelkkä panosuhde. Hyvä ystävyyssuhde riittää, jos molemmat saavat panoja muualta. Ei ole yksinäistä ja voi tehdä kaikkea kivaa yhdessä. Myös talous on parempi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan ole. Ja aikuisenakin voi ystävystyä. Mun parhaimmat ja läheisimmät ystäväni olen tavannutkin vasta yli viisikymppisenä.

T. Reipas ja tunnollinen lammas taas vierailijana 

Vierailija
4/6 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei todellakaan ole. Ja aikuisenakin voi ystävystyä. Mun parhaimmat ja läheisimmät ystäväni olen tavannutkin vasta yli viisikymppisenä.

T. Reipas ja tunnollinen lammas taas vierailijana 

Miten ja missä heidät tapasit ja ystävystyit? Tuntuu ihan uskomattoman vaikealta, kun ei kukaan nainen koskaan mitään edes juttele jos jossain olen. Miehet juttelee vaikka edes vain pari sanaa, naiset ei ikinä mitään. 

Vierailija
5/6 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se aika monella

Vierailija
6/6 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmän seuraa koirasta on.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän yksi