Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kannattaa alkaa jo kuntoilla vanhuuden varalle

Vierailija
06.07.2025 |

Pitää olla hyväkuntoinen vanhus koska apua ei ehkä edes saa.

Hyvä lihaskunto jonka on rakentanut, hyvät hampaat, toimintakyky säilyvät jos niitä pitää yllä jo hyvissä ajoin. Olen ihan tosissani!

Itse olen nelikymppinen, hoikka ja terve, mutta silti koen että pitäisi vielä skarpata. Miettikää vaikka ylipainoisia joilta menee polvet. Voitte joutua makaanaan sänkypotilaina vaikka 20v! Ihan hirveää.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin kannattaa ja tasapainoakin kannattaa treenata. Youtubesta löytyy helposti ihan suomenkielisiäkin jumppavideoita siihen. t. nelikymppinen normaalipainoinen, jolta toinen polvi meni jo nuoruudessa ja selkäkin reistailee. Mutta onpahan hyvä syy pysyä normaalipainoisena ettei vaivat ainakaan pahene. 

Vierailija
2/7 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko että on tarpeeksi iso moti nykyisille lusmuille 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi panostaisin siihen että eläisin satavuotiaaksi kun nytkin näkee minkälaista vanhustenhoito on eikä se tule tuosta paranemaan. Mieluummin kuolee mahdollisimman aikaisin niin säästyy kärsimyksiltä.

Vierailija
4/7 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi panostaisin siihen että eläisin satavuotiaaksi kun nytkin näkee minkälaista vanhustenhoito on eikä se tule tuosta paranemaan. Mieluummin kuolee mahdollisimman aikaisin niin säästyy kärsimyksiltä.

Tää on virhe ajatelkaa niin. Voi olla että elät silti pitkään mutta toimintakyky 0. Et pysty tekemään mitään, jatkuvat kivut.

Vierailija
5/7 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä Joo mut ei jaksa

Vierailija
6/7 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä yritän, mutta nyt mä oon ollut koko ajan flunssassa, siis puolen vuoden sisällä 6 flunssaa, jotka kestää kaksi viikkoa. Siinä ei paljon treenata.

Vierailija
7/7 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Merillä on helppo elämä mutta helppo kuolema puuttuu vielä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kaksi