Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä hittoa, uusissa puhelimissa ei kuulokeliitäntää??

Vierailija
06.07.2025 |

Pöllöksi on mennyt..

Kommentit (111)

Vierailija
81/111 |
07.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulokkeet ovat langattomia. Olleet viimeiset 15v. Tai enemmänkin 

Ei ole yhtä hyviä kun langalliset. Molemmat löytyy. Langallisissa nuppikuulokkeissa hyvä vastamelutoiminto, langattomissa ihan surkea vaikka oli tuplahintaiset :(

En halua busseissa kuunnella kakaroiden kirkumisia ja ihmisten kaikuvia kaiutinpuheluja.

Mulla on hyvät kuulokkeet, mutta ei käy mun puhelimelle, on vain 3v vanha. Ihme nipottaja!

Vierailija
82/111 |
07.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entä ne jotka eivät halua säteilyä puhelimesta, vaan langallisen kuulokkeen ihan välttämättä? Ei ole reilua tehdä noin ihmisille.

Minäkin haluan pysyä simppeleissä lankakuulokkeissani. Pienet langattomat hukkaisin tai unohtaisin ladata, isoja en halua kuskata mukanani.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/111 |
07.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pari vuotta sitten ostamassani Samsung Galaxyssä on kuulokeliitäntä ja tuli myös kuulokkeet puhelimen mukana!

Luulisi vieläkin vastaavia puhelimia saavan, kunhan kiinnittää asiaan huomiota ostaessa. Ei pidä sokeasti mennä sen mukana, mitä markkinoille tungetaan. 

Ihme juttu, itse ostin Samppani lähes neljä vuotta sitten syksyllä ja ei ollut enää kuulokeliitäntää. Eikä ollut mikään uutuus vaan vähän alennuksessa jo. 

Vierailija
84/111 |
07.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pari vuotta sitten ostamassani Samsung Galaxyssä on kuulokeliitäntä ja tuli myös kuulokkeet puhelimen mukana!

Luulisi vieläkin vastaavia puhelimia saavan, kunhan kiinnittää asiaan huomiota ostaessa. Ei pidä sokeasti mennä sen mukana, mitä markkinoille tungetaan. 

Ihme juttu, itse ostin Samppani lähes neljä vuotta sitten syksyllä ja ei ollut enää kuulokeliitäntää. Eikä ollut mikään uutuus vaan vähän alennuksessa jo. 

Mikäs ihme tuo on? Samsungilla on monia eri malleja

Vierailija
85/111 |
07.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmetellyt myös kun nyt 6v jälkeen tarttis uusi puhelin hankkia ja huomasin saman kauhukseni. En halua langattomia kuulokkeita vaan käyttää täysin ehjiä hyviä vanhoja. Nyt ei saa edes laturiakaan puhelimen kanssa saati että pitää ostaa kaikenmaailman adaptereita ja uusi kuulokkeita! Ennen tuli iphonen mukana myös kuulokkeet, nekin toimivat vielä tosi hyvin.

Vierailija
86/111 |
07.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voithan sinä virittää vaikka minkälaisen kokoelman roikkojohtoja kännykän perään mutta miksi?

Kotona minulla on hiljainen huone, Tiladin pakkaamaton audio ja läppärissä erillinen kuulokevahvistin johon kolmen eri valmistajan kunnolliset avoimet hifikuulokkseet.

Silloin kun kuuntelen Tidalia kännykällä olen liikkeellä, yleensä autossa tai junassa ja suurin yksittäinen hifinautinnon estävä ongelma liittyy taustameluun. Millään muulla ei ole audion laatuun sellaista vaikutusta kuin aktiivisella melunpoistolla eikä edes markkinoiden parhaan melunpoiston kanssa päästä siihen tilaan että yksikään kultakorva erottaisi lankaa Apt X Adaptivesta. 

Joten Bosen QuetConfortUltrat päähän ja äänenlaatu on ylivertainen mihinkään lankavirityksen perään kytkettyyn sankakuulokkseeseen verrattuna täysin hintaluokasta riippumatta.

🤣🤣🤣🤣🤣

https://www.verkkokauppa.com/fi/product/433001/Sennheiser-HE1-kuulokeja…

Vierailija
87/111 |
07.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voithan sinä virittää vaikka minkälaisen kokoelman roikkojohtoja kännykän perään mutta miksi?

Kotona minulla on hiljainen huone, Tiladin pakkaamaton audio ja läppärissä erillinen kuulokevahvistin johon kolmen eri valmistajan kunnolliset avoimet hifikuulokkseet.

Silloin kun kuuntelen Tidalia kännykällä olen liikkeellä, yleensä autossa tai junassa ja suurin yksittäinen hifinautinnon estävä ongelma liittyy taustameluun. Millään muulla ei ole audion laatuun sellaista vaikutusta kuin aktiivisella melunpoistolla eikä edes markkinoiden parhaan melunpoiston kanssa päästä siihen tilaan että yksikään kultakorva erottaisi lankaa Apt X Adaptivesta. 

Joten Bosen QuetConfortUltrat päähän ja äänenlaatu on ylivertainen mihinkään lankavirityksen perään kytkettyyn sankakuulokkseeseen verrattuna täysin hintaluokasta riippumatta.

🤣🤣

Hifiautisteille on omat lelunsa. Inceleiltä rahat pois

Vierailija
88/111 |
07.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hilpeätä luettavaa nämä okei boomer ja kasettinauhuri -tyyppiset kuittausyritykset. Olen boomeri, töissä saan ihan riittävästi olla tekemissä uusimman teknologian kanssa, omalla kohdallani kyse ei ole siitä ettenkö olisi perillä teknologiasta. Kovin on kapeakatseista, jos ei pysty ymmärtämään miksi joku haluasi yhä käyttää langallisia kuulokkeita Bluetoothin sijaan. 

Vierailija
89/111 |
07.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästäkin kuuluu kiitos EU:lle joka pakotti poistamaan kaikki muut liitännät USB-C latausliitäntää lukuunottamatta. Ja samalla lopetti liittymien kehityksen sinetöimällä puhelimet ikiajoiksi tuohon vanhenevaan tekniikkaan.

Vierailija
90/111 |
07.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entä ne jotka eivät halua säteilyä puhelimesta, vaan langallisen kuulokkeen ihan välttämättä? Ei ole reilua tehdä noin ihmisille.

Miten se estää kännykän säteilyä? Tai ylipäätänsä mitään muutakaan ympäristössä olevaa säteilyä?!

Vierailija
91/111 |
07.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin adapterin, koska en halua käyttää Bluetoothia ulkomailla reissatessani esim. metrossa, lentokentillä ja muissa julkisissa paikoissa. Tietäjät tietää.

Vierailija
92/111 |
07.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tottakai, mutta olisin luullut, että tuo on sellainen periaatepäätös, että poistetaan ne liitännät ja mukana tulevat kuulokkeet kaikista malleista. Olen siis yllättynyt, että oli vielä kaksi vuotta sitten tarjolla kuulokkeellinen puhelin.

Vierailija
93/111 |
07.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulokkeet ovat langattomia. Olleet viimeiset 15v. Tai enemmänkin 

Osa kuulokkeista on langattomia, osa ei. Käytän itse langallisia kuulokkeita, koska eri laitteiden jatkuva latausrumba kyllästyttää muutenkin eikä ole kivaa jos akku loppuu joskus kesken. 

Vierailija
94/111 |
07.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Langalliset kuulokkeet on paljon kätevämmät. Etenkin sellaiselle, joka ei tahdo pitää Bluetoothia jatkuvasti päällä.

Vierailija
95/111 |
07.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totta. En itseasiassa löydä kännykästäni kuulokeliitäntäreikää. Onpa kumma!

Sony Xperiassa vielä on, siksi olen ostanut niitä nyt kaksi peräkkäin. Niissä on myös hyvä musiikkisoitin, jota tarvitsen, koska en käytä musiikkistriimausta. 

Vierailija
96/111 |
07.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tottakai, mutta olisin luullut, että tuo on sellainen periaatepäätös, että poistetaan ne liitännät ja mukana tulevat kuulokkeet kaikista malleista. Olen siis yllättynyt, että oli vielä kaks

Eipä missään näin ole väitettykään että ne poistuisivat. Uusimmassakin xcoverissa on 3.5mm liitäntä

Vierailija
97/111 |
07.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän karaokesovellusta lauleluun. Sovelluksen ohje on käyttää kuulokkeita. Aiemmin toimi hyvin. Vaihdoin puhelinta ja hankin 3,5 mm kuulokkeille adapterin. Eipä enää toimikaan. Adapteri tekee viiveen äänenkulussa. Samoin tekee myös langattomat kuulokkeet. 

Ärsyttävää.

Vierailija
98/111 |
07.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmetellyt myös kun nyt 6v jälkeen tarttis uusi puhelin hankkia ja huomasin saman kauhukseni. En halua langattomia kuulokkeita vaan käyttää täysin ehjiä hyviä vanhoja. Nyt ei saa edes laturiakaan puhelimen kanssa saati että pitää ostaa kaikenmaailman adaptereita ja uusi kuulokkeita! Ennen tuli iphonen mukana myös kuulokkeet, nekin toimivat vielä tosi hyvin.

Niin eikös ole jännä juttu miten varusteet vaan vähenee mutta hinta nousee.

Vierailija
99/111 |
07.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on myös kuulokeliittimen paikka (se pyöreä)

Minkä merkkisiä nämä kännykät ovat joissa sitä ei ole

Vierailija
100/111 |
07.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitä johtoa ei tule sen takia, koska se on monelle täysin turha, koska niitä johtoja on jo kauheat kasat