Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuntuu niin pahalta tuommonen mustan sapatin palvaaminen

Vierailija
06.07.2025 |

Minkä takia ihmiset on vain perkeleeseen kallellaan?

Kyllä virrenveisu on ainutta musiikkia mitä ihminen tarvii.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Michael Jacksonin musiikki on oikeasti paljon parempaa kuin miltä se kuulostaa.

Jakcsonin biisit oli älyttömän hyviä, jos vertaa siihen mitä nyt esitetään "musiikkina".

Jos pitää Mustasta Sapatista, niin todennäköisyys, että pitää poppareiden musiikista on alhainen.

Mä pidän Black Sabbathista ja myös Michael Jacksonista. Kuuntelen monenlaista musiikkia, myös klassista. En ymmärrä miksi pitäisi jumittaa vain yhteen musiikkilajiin.

Olen kyllä jumittunut nykyisin rock-genreen, enkä näe mitään järjellistä syytä, miksi minun pitäisi digata poppereista, räppareista ja hiphoppareista.

Vierailija
22/27 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aavikon epäjumalien kumartelu on maanpetturuutta. Tiedä tämä samalla kun kuuntelet niitä hiekkademonia ylistäviä virsiäsi. Luopio.

Näin on, kyllä suomalaisten kuuluu palvoa Ukkoa ja Tapiota.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sinappia herkulliseksi palvatun mustan sapatin kanssa? Salosen pimeäpullo käytössä, mutta pitäisikö olla tulisempaa?

Vierailija
24/27 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei Ozzya saa palvata. Mies on legenda.

Joo, ei nyt sentään🤣

Vierailija
25/27 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Michael Jacksonin musiikki on oikeasti paljon parempaa kuin miltä se kuulostaa.

Jakcsonin biisit oli älyttömän hyviä, jos vertaa siihen mitä nyt esitetään "musiikkina".

Jos pitää Mustasta Sapatista, niin todennäköisyys, että pitää poppareiden musiikista on alhainen.

Mä pidän Black Sabbathista ja myös Michael Jacksonista. Kuuntelen monenlaista musiikkia, myös klassista. En ymmärrä miksi pitäisi jumittaa vain yhteen musiikkilajiin.

Olen kyllä jumittunut nykyisin rock-genreen, enkä näe mitään järjellistä syytä, miksi minun pitäisi digata poppereista, räppareista ja hiphoppareista.

Niin mä kirjoitin itsestäni. Toki saa tykätä vain yhdestä genrestä, mutta en ymmärrä miksi kaikkien pitäisi olla sellaisia. Mä valitsen musiikin fiiliksen mukaan.

Vierailija
26/27 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverilla oli vuosia sitten musta Passat. Kyllä se asiansa ajoi, mutta vikavaloja syttyi jatkuvasti ja lopulta vesipumppu hajosi ja kone meni särki. Kyllähän se sitte paalattiin.

Vierailija
27/27 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, ei nyt sentään🤣

Kyllä nyt sentään. Yksi metallimusiikin pioneereista. Kourallinen bändejä/muusikoita loi kokonaisen genren.