Mieliruokanne, ellei oteta huomioon jotain tacolättyjä tai pitsoja - ihan tavallista ruokaa vaan?
Kommentit (134)
"Eihän tässä ole kyse äidinkielestä", "P.S. Lemmilapsi on yhdyssana"
Salli mun nauraa. Ei ole kyse äidinkielestä? Mitäs tuo pakkomielteinen yhdyssanoihin takertuminen sitten on? Et ole vissiin järjen jättiläinen, jos et tiennyt että yhdyssanat ja kielioppi kuuluu äidinkieleen.
//
Mutta italiankielisen ruokalajin nimi ei kuulu. Siitähän sinä halusit jankutta, ei yhdyssanoista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En kyllä itsekään pitsaa oikein ruoaksi miellä, vaan herkuksi enemmänkin kotona kun syön pitsaa, niin syön aina lautasella puolet pitsaa ja salaattia. Pelkän pitsan syömisestä tulee aina ällö olo ja ihan siinä käytännössä syö kuin vaaleita jauhoja ja rasvaa
**
Sä et vaan osaa. Pizzaan voi laittaa täytteeksi ihan mitä haluaa. Ei ole pakko syödä pelkkää pohjaa rasvalla päällystettynä. Voi laittaa päälle vaikka salaattiakin. Eikö ole jännittävää?
Tavallinen pitsa jota yleisemmin syödään ei sisällä täytteitä nimeksikään..
ja kyllä kun kotona teen pitsaa, laitan siihen kyllä täytteitä enemmän ja esim runsaasti rucolaa päälle. Väitän kyllä että suurin osa syö pitsansa juuri sellaisena kuin pakasteesta tai pitseariasta tu
Kuka puhui jotain Pizzahutista? Vai oletko niin kädetön, ettet osaa tehdää pizzaa itse?
Keitetyt uudet perunat, rapeaksi paistetut pikkumuikut ja kantarellit
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En kyllä itsekään pitsaa oikein ruoaksi miellä, vaan herkuksi enemmänkin kotona kun syön pitsaa, niin syön aina lautasella puolet pitsaa ja salaattia. Pelkän pitsan syömisestä tulee aina ällö olo ja ihan siinä käytännössä syö kuin vaaleita jauhoja ja rasvaa
**
Sä et vaan osaa. Pizzaan voi laittaa täytteeksi ihan mitä haluaa. Ei ole pakko syödä pelkkää pohjaa rasvalla päällystettynä. Voi laittaa päälle vaikka salaattiakin. Eikö ole jännittävää?
Tavallinen pitsa jota yleisemmin syödään ei sisällä täytteitä nimeksikään..
ja kyllä kun kotona teen pitsaa, laitan siihen kyllä täytteitä enemmän ja esim runsaasti rucolaa päälle. Väitän kyllä että suurin osa syö pitsansa juuri sellaisena kuin pakasteesta tai pitseariasta tu
Idiootti ei tajua käsitettä annoskoko.
Vierailija kirjoitti:
Vähän OT, mutta ollapa Suomessa vielä ihan perus nakkikioskeja. Lihapiirakka ja kaksi nakkia on vain haave 😋.
Tuusulasta löytyy Falbakantieltä
Vierailija kirjoitti:
Vähän OT, mutta ollapa Suomessa vielä ihan perus nakkikioskeja. Lihapiirakka ja kaksi nakkia on vain haave 😋.
Onhan niitä vaikka millä mitalla. Missä sä oikein asut, jos et nakkikiskoja näe ikinä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja mistä päättelit että vedin herneen nenään? Ehkä ajattelin vain ruokkia trollia?
Jankuti jankuti jankuti. Koeta nyt vain päästä yli siitä, ettet tiennyt, mitä bolognese on. Ei se ole noin vakavaa :D
Niin. Koita nyt sinä päästä yli siitä että kaikki eivät ole äidinkielen opettajan lemmikki lapsia ja eivät ole pakkomielteisie oikeanlaisten sanojen käytössä, mikä sinulle tuntuu olevan suurempikin ongelma. Jäikö terapeutti lomalle ja pakko-oireet puskee heti päälle? :D
Eihän tässä ole kyse äidinkielestä, vaan ruokalajeista. Ei minun äidinkieleni ainakaan italia ole :D
P.S. Lemmilapsi on yhdyssana
"Eihän tässä ole kyse äidinkielestä",
No tuossa kohtaa se oli puhdasta vttuilua. Sori siitä.
Alkoiko vituttaa ja ahdistaa, kun on kirjoitus virheitä ja "vääriä" sanoja? Sitä kuule kutsutaan pakko-oireiksi, ellei vanne sitten muuten vain kiristä päätä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja mistä päättelit että vedin herneen nenään? Ehkä ajattelin vain ruokkia trollia?
Jankuti jankuti jankuti. Koeta nyt vain päästä yli siitä, ettet tiennyt, mitä bolognese on. Ei se ole noin vakavaa :D
Niin. Koita nyt sinä päästä yli siitä että kaikki eivät ole äidinkielen opettajan lemmikki lapsia ja eivät ole pakkomielteisie oikeanlaisten sanojen käytössä, mikä sinulle tuntuu olevan suurempikin ongelma. Jäikö terapeutti lomalle ja pakko-oireet puskee heti päälle? :D
Eihän tässä ole kyse äidinkielestä, vaan ruokalajeista. Ei minun äidinkieleni ainakaan italia ole :D
P.S. Lemmilapsi on yhdyssana
Vttuilu on täysin eri asia kuin vtuttaminen. Opit sen viimeistään sitten, kun pääset yläkouluun. Tuollaiset vinkujat saavat siellä kylmää kyytiä.
Vierailija kirjoitti:
Salli mun nauraa. Ei ole kyse äidinkielestä? Mitäs tuo pakkomielteinen yhdyssanoihin takertuminen sitten on? Et ole vissiin järjen jättiläinen, jos et tiennyt että yhdyssanat ja kielioppi kuuluu äidinkieleen.
//
Mutta italiankielisen ruokalajin nimi ei kuulu. Siitähän sinä halusit jankutta, ei yhdyssanoista.
Sinähän siitä nimestä aloit valittaa. Ei se nimi minulle ollut ongelma, mutta selvästi sinulle oli.
Vierailija kirjoitti:
Pizza on tavallista ruokaa.
Pitsa on leipää. Ei lasketa oikeaksi ruoaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pizza on tavallista ruokaa.
Pitsa on leipää. Ei lasketa oikeaksi ruoaksi.
Nyt puhuttiinkin pizzasta. Etkä sinä ole mikään jumala, joka määrittelee mikä on oikeaa ruokaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
//
Sinähän siitä nimestä aloit valittaa. Ei se nimi minulle ollut ongelma, mutta selvästi sinulle oli.
No mitä sä siinä vielä uliset, jos sinulla ei mitään ongelmaa ole?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
//
Sinähän siellä uliset. On minullakin nyt ongelma. Yksi pikkusielieluinen nillittäjä netissä, joka on mahdollisesti vain trolli.
Parasta kotiruokaa ja nakkikastike ja muusi tai lihamureke ja kermaperunat.
Kylläpä tuosta pizzasta nyt on saatu aika vääntö aikaiseksi. Kyllä se on ihan oikea ruoka. Alkujaan Italiassa köyhien halpa ja nopeasti valmistuva ruoka. Mutta sitä ei nyt kysytty tässä ketjussa.
Tacolätyt ja pizza ei TODELLAKAAN ole meidän ruokalistalla mitään herkkuruokaa🤣 Em ei syödä koskaan ja pizzatkin vain Italiassa
Lasagne, kaalikääryleet, äsken syödyt falafelit tzazikin ja tomaattikastikkeen kanssa, illalla teen salsiccia-kesäkurpitsaridottoa. Herkkua sekin, ei meillä huonoa ruokaa syödä ikinä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
//
Sinähän siellä uliset. On minullakin nyt ongelma. Yksi pikkusielieluinen nillittäjä netissä, joka on mahdollisesti vain trolli.
Jaa, sä oot se 3-vuotiaan tasolle jäänyt, jonka ainut argumentti on "sinäpäs". Eipä yllätä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
//
Sinähän siellä uliset. On minullakin nyt ongelma. Yksi pikkusielieluinen nillittäjä netissä, joka o
Jaa, sä oot se 3-vuotiaan tasolle jäänyt, jonka ainut argumentti on "sinäpäs". Eipä yllätä
Opettele nyt edes vittuilemaan oikein. Vai puhutko itsestäsi? Nimittäin sinäkin jankkaat samaa "sinäpäs". :D
Aika heikkoa vittuilua joka tapauksessa. Tuo tehoaa korkeintaan joihinkin ala-aste ikäisiin. Haukkua nyt vauvaksi. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
//
Sinähän siellä uliset. On minullakin nyt ongelma.
Ei tuo ollut enää vttuilua, vaan havainto siitä, mitä sinä teet. Tässä muutama ote SINUN viesteistäsi:
Sinähän siitä nimestä aloit valittaa
Sinähän siellä uliset.
Kasvislasagne, kaalikääryleet ja kaalilaatikko.