Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pystyisitkö elämään kuukauden ilman sähköä, juoksevaa vettä ja vailla mitään nykyajan kosmetiikkaa?

Vierailija
28.03.2007 |

Siis aivan kuten joskus 1800 luvulla.

Minä olen sen verran mukavuudenhaluinen että ei onnistuisi vapaaehtoisesti.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
28.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja olen elänytkin suurinpiirtein niin mökillä. Ei ole sähköä, vesijohtoa, vessaa yms.

Vierailija
2/6 |
28.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta sähköliettä varmaan kaipaisin. Mua jotenkin huolettaisi ajatus ruoan laittamisesta perusraaka-aineista tulisijassa. Vaikka varmaan siihenkin pystyis.

Notskillahan tekee sapuskat vaikka kuinka kauan, kun on jotain peruseväitä, kuten purkkihernekeittoa ja pussikeittoja, mutta ne ei oikein kuulu 1800-lukuun.

Ainoa, mikä mua oikeasti inhottaa jossain historian havinassa, on se, että ne on oikeesti syöny ihan kaikkee, niinku kaikki sisäelimet jne. Siihen en pystyis.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
28.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

usein mökkeillään juuri tuon kaltaisella saarella,

eli ei sähköä ym...

pesuvesi merestä ja ruuan pitää olla säilyvää kun ei jääkaappia ole,

ruoka laitetaan grillaamalla...

eli kuukausi menisi kyllä pakon edessä! =)

Vierailija
4/6 |
28.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei se helppoa tai mukavaa olisi mutta pakon edessä pystyisin.

Vierailija
5/6 |
28.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kyllä viettänyt kuukauden tuollaisissa oloissa (Afrikassa), mutta siellä minun ei tarvinnutkaan tehdä mitään. Toiset laittoivat ruuan, tiskasivat, pyykkäsivät ja lämmittivät pesuvedet. Illat oli kyllä kamalan pitkiä öljylampun surkeassa valossa.

Vierailija
6/6 |
29.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka puhelin soikin tyyliin kerran viikossa ja sekin lehtimyyjä, niin en tulisi toimeen ilman puhelinta. Enkä sähköä. Kuukautta. Vähemmällä ajalla pärjäsin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi yhdeksän