Mansikkaviineri 5,80/kpl
Tasavallassa kaikki hyvin. Ei noi nyt noin ihmeellisiä ole, ilmaa ainakin euron verran.
Kommentit (9)
Ei ollut hyviä kun joskus maistoin. Joskus aiempina vuosina oli raikkaampaa. Nyt vähän tunkkaista ja liikaa kreemiä.
Vierailija kirjoitti:
Tee itse ja laske mitä raaka-aineet maksavat ja sitten lasket tekopaikan itsellesi niiltä tunneilta mitkä menivät raaka-aineiden ostosta valmiiseen viineriin asti. Tuliko halvemmaksi?
Jos näitä joku teollisesti valmistaa niin kustannukset on kyllä huomattavasti edullisemmat kuin kotona.
Vierailija kirjoitti:
Ei ollut hyviä kun joskus maistoin. Joskus aiempina vuosina oli raikkaampaa. Nyt vähän tunkkaista ja liikaa kreemiä.
Mansikka wienerissä ei ole creemiä: Kuorrute: sokeri, ei kovetetut kasvirasvat (palmuydin, palmu), herajauhe, rasvaton maitojauhe, tiiviste (retiisi, mustaherukka ja omena), emulgointiaine E322 , luontainen aromi. TAI:
Koristeluun:
tomusokeria
valkoista sokerikuorrutetta
Ei se ole hullu kun pyytää vaan se joka maksaa.
Tee AP itse ja myy halvalla. Kaikki voittaa.
Vierailija kirjoitti:
Maha ei viinerillä pienene.
Mulla ainakin menee suu suppuun kun mussutan viineriä, maha on kondiksessa sanoi lekuri, joten ei asettanut pidikkeitä ainakaan minulle. Kaikki kunnossa - kaikki kunnossa !
Hurja on hinta! Tuolla rahalla ruokkii nelihenkisen perheen yhden kerran, kun ostaa vähän täplä kinkkua ja tarjouksesta pizzapohjaa...
Tee itse ja laske mitä raaka-aineet maksavat ja sitten lasket tekopaikan itsellesi niiltä tunneilta mitkä menivät raaka-aineiden ostosta valmiiseen viineriin asti. Tuliko halvemmaksi?