Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mansikkaviineri 5,80/kpl

Vierailija
05.07.2025 |

Tasavallassa kaikki hyvin. Ei noi nyt noin ihmeellisiä ole, ilmaa ainakin euron verran.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee itse ja laske mitä raaka-aineet maksavat ja sitten lasket tekopaikan itsellesi niiltä tunneilta mitkä menivät raaka-aineiden ostosta valmiiseen viineriin asti. Tuliko halvemmaksi?

Vierailija
2/9 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollut hyviä kun joskus maistoin. Joskus aiempina vuosina oli raikkaampaa. Nyt vähän tunkkaista ja liikaa kreemiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tee itse ja laske mitä raaka-aineet maksavat ja sitten lasket tekopaikan itsellesi niiltä tunneilta mitkä menivät raaka-aineiden ostosta valmiiseen viineriin asti. Tuliko halvemmaksi?

Jos näitä joku teollisesti valmistaa niin kustannukset on kyllä huomattavasti edullisemmat kuin kotona.

Vierailija
4/9 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ollut hyviä kun joskus maistoin. Joskus aiempina vuosina oli raikkaampaa. Nyt vähän tunkkaista ja liikaa kreemiä.

Mansikka wienerissä ei ole creemiä:  Kuorrute: sokeri, ei kovetetut kasvirasvat (palmuydin, palmu), herajauhe, rasvaton maitojauhe, tiiviste (retiisi, mustaherukka ja omena), emulgointiaine E322 , luontainen aromi. TAI: 

Koristeluun:

tomusokeria

valkoista sokerikuorrutetta

Vierailija
5/9 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ole hullu kun pyytää vaan se joka maksaa.

Vierailija
6/9 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee AP itse ja myy halvalla. Kaikki voittaa.

Vierailija
7/9 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maha ei viinerillä pienene.

Vierailija
8/9 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maha ei viinerillä pienene.

Mulla ainakin menee suu suppuun kun mussutan viineriä, maha on kondiksessa sanoi lekuri, joten ei asettanut pidikkeitä ainakaan minulle. Kaikki kunnossa - kaikki kunnossa !

Vierailija
9/9 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hurja on hinta! Tuolla rahalla ruokkii nelihenkisen perheen yhden kerran, kun ostaa vähän täplä kinkkua ja tarjouksesta pizzapohjaa...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kuusi