Jauhonkäyttö on venäläistä rulettia: jo ensimmäinen kerta saattaa tehdä sinusta vihanneksen kun aivosuoni ratkeaa
Kommentit (47)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sannulin venäjämielinen jauhojengi on aina pelannut rulettia suomalaisten turvallisuudella.
Sama Sannuli taisi kuitenkin viedä Suomen Natoon, vai miten se oli? Oliko se sittenkin Purra joka vei?
Sannuli: "Suomi ei mene Natoon minun kauteni aikana". Taisi käydä kuitenkin niin, että vallitsevan tilanteen paine sysäsi Suomen Natoon ja Sannuli tykkäysten kalastajana tietenkin käänsi takkinsa omille vakaumuksilleen.
Eli eikö persuille käy Nato, ellei se ole persun itse ehdottoma asia?
Klassista persuilua.
Nato käy muttei valehteleva demari - siinä se ero!
Mutta Riikan päivittäiset valheet kelpaa sulle? Ja persujen muut euron pensan kaltaset kusetukset on sulle ok?
Riikka valehtelee leikkauksista, ja Marin valehtelee sun mielestä Natoon liittymisestä, mutta näet närää vain Marinista.
Onko persu tyytyväinen, jos ei oltais Natossa ja Riikka sais valehdella rauhassa?
Melkosta ajattelua palstapersuilta.
Itkijät taas valittaa menikö vaaleissa äänenne hukkaan niinkuin yleensäkin aina muhhaa.
Sitten auttaa, jos on jo ennen käytön aloittamista vihannes, ja aivotoimintaa ei juurikaan. Tulee mieleen eräs pääministeri.
Vierailija kirjoitti:
Kun käyttää jauhoja niin jaksaa sitä jossain ilmoille heitettyä 996-työviikkoa. 72 h duunia ja yksi vapaapäivä.
Ja siivota yömyötä vessaa, vaikka on vastuullisissa tehtävissä. Muistatteko, kuka kehui näin tekevänsä?
Vierailija kirjoitti:
Kovasti tänne kokoontuu palstapersut ulisemaan, ja kikattelemaan "Sanna kjeh kjeh", vaikka Sanna toimitti negatiiviset testit.
Jotenkin persut unohtaa kuitenkin esim Tony Halmeen omasta puolueesta. Jauhoissa oma pää seinille laittomalla aseella.
Kovin valikoiva on palstapersun muisti...
Oletko unohtanut, ettei Sanna uskaltanut tehdä kunnon testiä? Se olisi otettu hiuksista. Pissatesti kahden viikon kuluttua käytöstä on yhtä tyhjän kanssa kun puhaltaminen kaksi viikkoa alkoholinkäytön jälkeen. Mutta kumma kyllä, Sanna enempää kuin avustaja-armeija ei tätä muka tiennyt.
Jauhojärvi Sami on hyvä tyyppi.Nuorena poikana olin ulvova mylläri, siitä se elokuvan ideakin on keksitty.
Pitääkö vielä tavata: Nato kelpaa mutta valehteleva jauho-demari ei!