Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suomalainen ei välttämättä edes vastaa, jos hänelle sanoo jotain

Vierailija
05.07.2025 |

Nuoret eivät vastaa tervehdykseen, ja auta armias jos sanot esim. julkisessa kulkuvälineessä vieraalle jotain ystävällistä, saat vastineeksi kylmän hiljaisuuden!

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

MÄ kävin just apteekissa, etin yhtä tuotetta, en nähnyt sitä hyllyssä, joten menin ja kysyin sitä kassalla istuneelta naiselta. Se nainen ei sanonut sanaakaan, ei osoittanut siis noteerasiko hän sen kysymyksen, jotan se se rupes näprämäämään tietokoneella, mutta ei vieläkään sanonut sanaakaan.... Kesti, kesti, kesti, ei mitään sanonut. joten minä sitten sanoin itte, että "ei sitä tuotetta sitten näköjään teillä ole, mut kiitti sulle - öh - palvelusta!"

Arvatkaa mikä kaupunki? TURKU!

Vierailija
2/6 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

AIkuisten oikeasti he eivät ehkä tajua että sinä sanoit heille hei. Sitä tapahtuu sen verran harvoin että joku ventovieras ottaa kontaktia. Itse nappikuulokkeet korvilla kävelen ympäriinsä kun ei jaksa sitä ihmisten olemassa olon aiheuttamaa kakofoniaa. Mieluummin musiikkia. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoin Ruotsissa ! 

Vierailija
4/6 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina voi tervehtiä, mutta fiksu ihminen kyllä näkee ihmisen kehonkielestä haluaako ihminen sitä että häntä lähestytään. Mullakin yksi naapuri alko kysellä vaikka mitä yks päivä pihalla ja mä en lähtenyt mukaan muutakun parilla sanalla ja ohitin koko small tallk yrityksen. Kyse ei ole siitä että mä olisin ilkeä ihminen, kyse on siitä että se naapuri ei ole ansainnut pääsyä mun yksityisiin asioihin. Niin se pitäisi ajatella, eikä vain päästää kaikkia omiin asioihin. Mä en päästä edes osaa perheenjäsenistä omaan yksityiseen maailmaan, miksi mä tekisin niin jonkun naapurin kanssa.

Vierailija
5/6 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ihan varmasti nämä "nuoret ja vieraat" ovat naisia ja kauniita ja sinä vanha ukkeli, joka yrittää hakea huomiota.

Jätä naiset rauhaan!

Vierailija
6/6 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kolme