Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Piiskaus

Vierailija
05.07.2025 |

Kertokaapa tytöt ja pojat että mikä siinä piiskauksessa kiihottaa ?  Ja miten haluaisitte antaa tai saada piiskaa ? 

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
09.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea sanoa, mikä siinä täsmälleen kiihottaa. Joku nyt vaan kiihottuu asiasta a, joku asiasta b ja joku molemmista. Minulla on viikonloppusuhde naisen kanssa. Asumme eri kaupungeissa ja näemme viikonloppuisin. Hän haluaa saada piiskaa ja jonkinlaista alistamista. Minun pitää esim. solvata häntä, mitä rumemmin ja törkeämmin, sitä kiihottavampana hän sen kokee. Meillä on erilaisia seksikaupasta hankittuja piiskoja. Niillä piiskaan rintoja ja peppua, välillä sidon hänet kiinni. En koskaan lyö liian kovaa, niin että se jättäisi sinipunaisia jälkiä. Rinnat ja peppu punoittavat, mutta kyllä sillä pepulla pystyy istumaan. Hän sanoo, että oikeanlainen kipu kiihoittaa, liian mieto tai liian kova ei. Olen oppinut oikeanlaisen kovuuden. Ei meidän seksimme joka kerta ole tällaista, keskimäärin yhtenä viikonloppuna viidestä otamme piiskan kaapista.

Vierailija
22/42 |
09.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koivunoksat! Jostain aikaisemmasta kirjotuksesta sain vinkin koivunoksiin. Ja oli hyvä vinkki! Peppu ylös jne.

Mäkin muistan tuon! Oli joku kesäilta tai yö ja mies kokeili ekaa kertaa piiskaa naiseensa. Kivasti kirjoitettu 😋

Piiska, koivuinen, on parasta!

Ja lehdet pitää kyllä olla mukana! Niistä tulee ihanaa sivelevää pehmeyttä! Jos peppu vähän ylhäällä ja jalat vähän auki, niin johan on ihanaa! Piiskaan joskus miestäni pepulle kun hän on päälläni ja hänestä se on ihanaa! 

Sanna 59

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
09.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hölö hölö. Mattoja piiskataan.

Vierailija
24/42 |
09.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koivunoksat! Jostain aikaisemmasta kirjotuksesta sain vinkin koivunoksiin. Ja oli hyvä vinkki! Peppu ylös jne.

Mäkin muistan tuon! Oli joku kesäilta tai yö ja mies kokeili ekaa kertaa piiskaa naiseensa. Kivasti kirjoitettu 😋

Piiska, koivuinen, on parasta!

Ja lehdet pitää kyllä olla mukana! Niistä tulee ihanaa sivelevää pehmeyttä! Jos peppu vähän ylhäällä ja jalat vähän auki, niin johan on ihanaa! Piiskaan joskus miestäni pepulle kun hän on päälläni ja hänestä se on ihanaa! 

Sanna 59

Varmaan ihanat hetket!

Vierailija
25/42 |
04.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Istun tässä itkunsekaisena ja kirjoitan tätä. Olimme eileen baarissa ja humalassa tanssin vieraan kanssa ja suutelin häntä. Mieheni näki tämän ja kotiin päästyämme sain selkääni. Hän suorastaan repi vaatteet yltäni ja tempaisi remmin huosuistaan ja alkoi lyömään. Lopuksi makasin lattialla itkien ja odottaen koska piiskaaminen loppuu. Kehoni on täynnä remminjälkiä pakarat ja takareidet kuitenkin pahimmat. Toisaalta ansaitsin kyllä saada piiskaa kun suutelin toista.

Vierailija
26/42 |
04.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseä kiihottaa kovasti saadessani piiskata eri tavoin masokistinaista, joka silminnähden saa nautintoa siitä että tulee piiskatuksi, sopiva piiskauksen rajuus löytyy kokeilemalla ja johtaa aina lopulta puolin ja toisin hurjan intohimoiseen seksiin. Seisokki on aivan jäätävän kova siinä kohtaa, kun piiskattava nainen alkaa olla lähellä turvasanan antamista, mutta ei vielä koe sitä tarpeelliseksi. Sen kyllä vaistoaa piiskatessa, milloin liikutaan sillä vyöhykkeellä. Äärimmäisen tyydyttävää on piiskauksen ja rajun paneskelun jälkeen pitää kaikkensa Domilleen antanutta onnesta hehkuvaa masokistinaista hyvänä.

Vierailija
27/42 |
04.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Istun tässä itkunsekaisena ja kirjoitan tätä. Olimme eileen baarissa ja humalassa tanssin vieraan kanssa ja suutelin häntä. Mieheni näki tämän ja kotiin päästyämme sain selkääni. Hän suorastaan repi vaatteet yltäni ja tempaisi remmin huosuistaan ja alkoi lyömään. Lopuksi makasin lattialla itkien ja odottaen koska piiskaaminen loppuu. Kehoni on täynnä remminjälkiä pakarat ja takareidet kuitenkin pahimmat. Toisaalta ansaitsin kyllä saada piiskaa kun suutelin toista.

Avainkysymys on se, nautitko rangaistuksestasi seksuaalisessa mielessä ja halusitko teollasi ansaita sellaisen. Mikäli et voi vastava molempiin kyllä, kyse oli väkivallasta. Muutenkin liikutaan kovin karikkoisilla vesillä, mikäli ette ole puhuneet että piiskaus olisi sallittua välillänne. Kuulostaa tosi pahalle joka tapauksessa, mikäli tuollainen seurasi ilman, että piiskaus kuuluisi seksuaalisuutenne osana parisuhteeseenne molempien omasta halusta.

Vierailija
28/42 |
05.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet piiskaamisesi ansainnut vehtaamalla toisen kanssa. Meillä on ollut saman suuntainen tapaus ja sain mieheltäni ensi kerran piiskaa. Koin myös ansainneeni kurinpalautuksen hölmöilystäni. Olen myös saanut tämän jälkeen piiskaa muutaman kerran ja tulen saamaan tulevaisuudessakin hölmöilyistäni. Tiedän mieheni katseesta että kotona saan jos en käyttäydy esim: baarissa asiallisesti. Kuitenkin otan kuritukseni nöyrästi vastaan ja yritän parantaa tapani, seksi ei liity piiskaamiseen meillä. Häpeä on muutaman päivän kova ja itku herkässä piiskaamiseni jälkeen.

Vierailija
29/42 |
07.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En suosisi ensimmäisille kerroille muuta kuin paljasta kämmentä. Myöhemminkin se riittää, ainakin meille, joku toinen voi tietysti haluta tuntea enemmän kipua ja OK hänelle.

Ensimmäiset kerrat oli tosi kiihottavia kun annoin piiskaa miehelleni ja vilkuilin kuinka hänellä oli jatkuva seisokki. Tiesin, että tulossa on aika kiimainen pano jälkikäteen.

Itse sain ensimmäisen kerran mieheltäni piiskaa seksi jälkeen. Hän oli lauennut sisään ja jatkoi sormin. Olin jo lähellä laueta kun hän alkoi läpsiä takamukselle. Koko alapää tuntui aivan värisevän kun "käsittelyä" tuli edestä ja takaa.

Piiskaus ei ole joka viikoista, mutta ehkä kerran kuukaudessa joko toinen meistä saa tai sitten vuorotellaan. Joskus on ollut piiskauksen jälkeen puhetta, että jos joku toinen nainen lähtisi meidän kanssa saunaan ja mieheni antautuisi kahden naisen piiskattavaksi. Seisokkia ei saisi tulla eli ehkä pussit pitäisi tyhjentää kunnolla etukäteen? Olisi aika kiihottavaa nähdä myös se, että mieheni antaisi piiskaa toiselle naiselle. 

Vierailija
30/42 |
07.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini oli aika armoton ja sain nuorempana piiskaa milloin mistäkin. Pahinta oli kuitenkin noin 20-v kun jätin koulun kesken. Äiti oli ihan hiilenä, etenkin kun poikakaverini oli kannustanut minua lopettamaan koulun. Äiti käski minun ja poikakaverini laskea housut alas. Tiesin mitä oli tulossa, poikakaverini oli ihan hoo-moilasena. Totteli kuitenkin kun äiti oli niin raivona. Saimme lopulta molemmat piiskaa, poikakaverini oli jälkikäteen entistä hoo-moilasempi.

Äitini painosti jälkikäteen poikakaveriani ties mihin asioihin, ihan sillä että jos hän suostuu niin minun pakarat säästyy. Menivät esimerkiksi yhdessä saunaan ja poikakaverini palasi takapuoli hellänä ja pussitkin oli tyhjennetty tavalla tai toisella. Reilun vuoden sitä kesti, sitten erosimme. Minua piiskauksessa ei kiihottanut mikään, äidilleni se oli vallan tunnetta, poikakaverilleni ehkä ritarillisuutta minua kohtaan ja ehkä häntä kiihotti myös vanhemman naisen toteuttama pussien tyhjennys (tapahtui se miten tahansa).

Vierailija
31/42 |
07.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En suosisi ensimmäisille kerroille muuta kuin paljasta kämmentä. Myöhemminkin se riittää, ainakin meille, joku toinen voi tietysti haluta tuntea enemmän kipua ja OK hänelle.

Ensimmäiset kerrat oli tosi kiihottavia kun annoin piiskaa miehelleni ja vilkuilin kuinka hänellä oli jatkuva seisokki. Tiesin, että tulossa on aika kiimainen pano jälkikäteen.

Itse sain ensimmäisen kerran mieheltäni piiskaa seksi jälkeen. Hän oli lauennut sisään ja jatkoi sormin. Olin jo lähellä laueta kun hän alkoi läpsiä takamukselle. Koko alapää tuntui aivan värisevän kun "käsittelyä" tuli edestä ja takaa.

Piiskaus ei ole joka viikoista, mutta ehkä kerran kuukaudessa joko toinen meistä saa tai sitten vuorotellaan. Joskus on ollut piiskauksen jälkeen puhetta, että jos joku toinen nainen lähtisi meidän kanssa saunaan ja mieheni antautuisi kahden naisen piiskattavaksi. Seisokkia ei saisi tulla eli ehkä pussit pitäis

Taidatte olla oikein piiskauksen sekakäyttäjiä =D

Vierailija
32/42 |
07.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se vaan on kiihottavaa kun olet sidottuna ja täysinalistunut naiselle. Piiska viuhuu pakaroihin ja reisille kulli tykyttää kovana. Saan aina sidottuna sänkyyn x asentoon sidottuna. Naiseni ei anna armoa pariviikkoa näkyy viirut mutta jostainsyystä haluan aina uudestaan.

Kiva, että itse Mestarikin on ehtinyt jalkautua palstalle keskustelemaan häntä kiinnostavista aiheista.

Vierailija
33/42 |
07.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Piiskaus ei ole joka viikoista, mutta ehkä kerran kuukaudessa joko toinen meistä saa tai sitten vuorotellaan. Joskus on ollut piiskauksen jälkeen puhetta, että jos joku toinen nainen lähtisi meidän kanssa saunaan ja mieheni antautuisi kahden naisen piiskattavaksi. Seisokkia ei saisi tulla eli ehkä pussit pitäis

Olen naimisissa (N47), meillä ei piiskata mutta olisi kiva kokeilla piiskan antamista miehelle jolla on kokemusta asiasta, jolla on tiukka perse ja jonka puoliso antaa luvan (ja on ehkä paikallakin). Ja jos saisin vielä lopuksi itsekin piiskaa. Tiedän, että uikuttaisin kovasti. Ja jos takapuoli tulisi tarpeeksi helläksi, pyytäisin loput tisseille. Siitä olisi kiva mennä kotiin. Jos takapuoli olisi "siisti", niin veikkaan haluavani omaa miestä sängyssä niin että hän ottaisi minut takaapäin.

Vierailija
34/42 |
07.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuorotellen piiskaaminen kuulostaa palvelusten vaihdolle, vähän kuin "hiero sä mun jalkoja ni mä hieron sit sun". En arvostellen sano näin ja kukin nauttikoon tavallaan, mutta oma oikea tapa piiskaukseen on, että vain dominoiva osapuoli piiskaa alistuvaa. Sama tietysti koskee kaikkea muutakin. Vuorotellen piiskaus purkaisi valtasuhteen, joka on edellytys jännitteen säilymiselle. En voisi arvostaa Domia joka oikeasti antaisi subin piiskata itseään, alistumishaluni ja itseasiassa intohimonikin häviäisi silloin Domiani kohtaan. Ainoa syy käyttää piiskaa Domiani kohtaan, on ollut kokeilla kuinka rajua piiskausta niin kurittomalla eleellä saan itselleni ja sen verran siitä kokeilusta seuranneesta kurinpalautuksesta tuli pylly helläksi, ettei ole vielä tullut mieleen kokeilla uudestaan. Mutta meitä on moneen junaan, osa jää asemille ja jotkut ei pääse edes sinne saakka. 

Vierailija
35/42 |
07.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edellinen kirjoitti hyvin miten minäkin asian koen. Ex oli switch ja ekan kerran kun hänet nuorena piiskasin ja hän voihki pylly pystyssä niin siihen loppui omat alistumiset ennen kuin ehtivät kunnolla alkaa. Hän ei käsittänyt miksi emme voisi yhdessä leikkiä ja vaihdella rooleja, mutta minulle homma ei toimi niin. En voi alistua miehelle jota pitäisi itse sitten välillä piiskata, komentaa ja pyllyä sormettaa. 

Olen ollut suhteessa puhtaasti dominoivan miehen kanssa jo hyvän aikaa, mutta edelleen ahdistaa että hän olisi salaa alistuva, törmäsin niin moneen valehtelevaan mieheen että se oli jo koomista :D 

Testailen välillä rajoja läimäyttämällä miehen pakaraan oikein kunnolla ja toista läimäystä en koskaan ehdi edes antaa kun hän tarttuu napakasti ranteesta ja välillä hiuksistakin ja pitää pienen puhuttelun. Joskus saan välittömästi kunnon kurinpalautuksen eli piiskaa jos hetki on sopiva. 

Vierailija
36/42 |
07.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tolkuton väkivalta ei kiinnosta ja sellainen toimii pikemminkin kiihotuksen poistajana. Sen sijaan kohtuullisen kirvelyn ja enintään muutaman päivän kestävät jäljet pakaroille antava piiskaus vitsalla tai vyöllä sekä sen jälkeen nöyryyttävä viisiminuuttinen nurkassa paljain pyllyin, se toimii nuolemistakin paremmin lämmittelynä. N41 

Vierailija
37/42 |
07.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin 13v kun jäin kiinni tupakoinnista vanhapiika tädilleni,hän oli shortseissaan ja käänsi minut poikittain reisiensä päälle,veti verkkarini alas ja piiskasi avokämmenellä paljasta pyllyäni,en voinut mitään kun minulta ruiskahti spermat hänen reisilleen,se oli todella hävettävä tilanne minulle ja kyllähän tätikin asiasta häkeltyi.asiasta ei puhuttu enempää,ja kyllähän se oli viimeinen selkäsauna minulle.

Vierailija
38/42 |
08.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttöystävä on domma luonteeltaan, ja saan piiskaa ehkä parin viikon välein, joskus useammin. Meillä on useimmiten käytössä ratsupiiska ja yhdeksänhäntäinen siimapiiska, joista molemmat ovat aikuisten lelukaupasta hankittuja. Ensin mainitusta lähtee paras ääni, ja toisessa on siimojen päässä pienet pyöreät metallinastat, joten sillä saa äkkiä beban punaiseksi, ja se kirpaisee aika napakasti. Meillä on vanhan ajan pylvässänky, ja olen aina tolpassa kiinni kun piiskataan. Ja kyllä, kesäisin on ihan parasta ns. joutua itse hakemaan  metsästä koivuniemen herra ja saada sillä kunnon kurinpalautus. Eniten nautin kuitenkin ehkä siitä kun käsketään polville makaamaan, ja sitten tyttis piiskaa vaateharjalla pyllylle😄. Siinä on jotain erityisen nöyryyttävää ja siksi mahtavaa. Meillä ei koskaan switchata, eli minä olen aina se, jota rankaistaan, mutta se sopii oikein hyvin molemmille.

Vierailija
39/42 |
08.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä kyllä säväytä piiskailut tai muu vastaava petihommissa. Olen enemmän semmoinen high end lingerie-arvostaja.

Vierailija
40/42 |
08.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa muuta sanoa, kuin että on kiihottavaa olla kiinnitettynä esim. rahin päälle täysin avuttomaksi ottaa iskut vastaan ilman että saa päästää ääntäkään tiedostaen että kivun jälkeen saa nautinnon eli nainnin 🥰 Ehkä se vaan on se alistuneisuuden ja nöyytyksen tunne mikä saa myös kiihotuksen tunteen aikaiseksi.

N36

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kolme