Piiskaus
Kertokaapa tytöt ja pojat että mikä siinä piiskauksessa kiihottaa ? Ja miten haluaisitte antaa tai saada piiskaa ?
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koivunoksat! Jostain aikaisemmasta kirjotuksesta sain vinkin koivunoksiin. Ja oli hyvä vinkki! Peppu ylös jne.
Mäkin muistan tuon! Oli joku kesäilta tai yö ja mies kokeili ekaa kertaa piiskaa naiseensa. Kivasti kirjoitettu 😋
Piiska, koivuinen, on parasta!
Ja lehdet pitää kyllä olla mukana! Niistä tulee ihanaa sivelevää pehmeyttä! Jos peppu vähän ylhäällä ja jalat vähän auki, niin johan on ihanaa! Piiskaan joskus miestäni pepulle kun hän on päälläni ja hänestä se on ihanaa!
Sanna 59
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koivunoksat! Jostain aikaisemmasta kirjotuksesta sain vinkin koivunoksiin. Ja oli hyvä vinkki! Peppu ylös jne.
Mäkin muistan tuon! Oli joku kesäilta tai yö ja mies kokeili ekaa kertaa piiskaa naiseensa. Kivasti kirjoitettu 😋
Piiska, koivuinen, on parasta!
Ja lehdet pitää kyllä olla mukana! Niistä tulee ihanaa sivelevää pehmeyttä! Jos peppu vähän ylhäällä ja jalat vähän auki, niin johan on ihanaa! Piiskaan joskus miestäni pepulle kun hän on päälläni ja hänestä se on ihanaa!
Sanna 59
Varmaan ihanat hetket!
Vaikea sanoa, mikä siinä täsmälleen kiihottaa. Joku nyt vaan kiihottuu asiasta a, joku asiasta b ja joku molemmista. Minulla on viikonloppusuhde naisen kanssa. Asumme eri kaupungeissa ja näemme viikonloppuisin. Hän haluaa saada piiskaa ja jonkinlaista alistamista. Minun pitää esim. solvata häntä, mitä rumemmin ja törkeämmin, sitä kiihottavampana hän sen kokee. Meillä on erilaisia seksikaupasta hankittuja piiskoja. Niillä piiskaan rintoja ja peppua, välillä sidon hänet kiinni. En koskaan lyö liian kovaa, niin että se jättäisi sinipunaisia jälkiä. Rinnat ja peppu punoittavat, mutta kyllä sillä pepulla pystyy istumaan. Hän sanoo, että oikeanlainen kipu kiihoittaa, liian mieto tai liian kova ei. Olen oppinut oikeanlaisen kovuuden. Ei meidän seksimme joka kerta ole tällaista, keskimäärin yhtenä viikonloppuna viidestä otamme piiskan kaapista.