Olen aina pyrkinyt olemaan hiljainen ja muut huomioiva naapuri, mutta nyt se on loppu!
Ihan turhaan minä yritän välttää turhaa kolistelua ja metelöintiä, kun ei sitä kukaan muukaan tee. Ja muutenkin on pakko pitää telkkaria täysillä, jotta edes kuulee naapurien metelöinnin yli mitä ruudussa tapahtuu. Musiikkiakin soitan nykyään aamusta iltaan ihan vaan sen takia, että en jaksa kuunnella muiden aiheuttamia ääniä. Sitä saa mitä tilaa.
Kommentit (4)
Vierailija kirjoitti:
Oi, kuulostaapa unelmien kerrostalolta 🥰
Sellaisia ne on melkein kaikki nykyään, koska ihmiset on itsekkäitä ja ajattelemattomia.
Ap
Olen elämäni aikana asunut 12 kerrostalossa eikä koskaan naapureista ole ollut häiriötä. En ole ikinä kuullut, että naapurissa imuroitaisiin tai olisi joku kone päällä. Yläkerran naapurin lapsivieraat joskus juoksee, mutta en minä siitä häiriinny. Huomaan vain asian ja ohitan.
Vierailija kirjoitti:
Olen elämäni aikana asunut 12 kerrostalossa eikä koskaan naapureista ole ollut häiriötä. En ole ikinä kuullut, että naapurissa imuroitaisiin tai olisi joku kone päällä. Yläkerran naapurin lapsivieraat joskus juoksee, mutta en minä siitä häiriinny. Huomaan vain asian ja ohitan.
Milloin olet käynyt viimeksi kuulotestissä?
Oi, kuulostaapa unelmien kerrostalolta 🥰