Olen 41v. nainen ja nyt pitäis valita joko naama tai peffa
Olen nätti, liikunnallinen ja nuorekas.
Mulla on mahkut säilyttää 9+ peffa, mutta tässä naama kärsii (poskipäistä katoaa söpö pyöreys) ja rinnat pienenevät. Naama 8- luokkaa ja rinnat 8-.
Jos päästän itseni vähän lihomaan, niin kasvoille se tekee hyvää (näytän söpöltä), sanoisin jopa että 9- tai jopa 9. Peffa menettää terhakkuutta ja vyötärö ei näytä yhtä kapealta kuin hoikempana, peffa tulee olemaan 8, rinnat 8+ koska niihin mulla tulee herkästi rasvaa.
9+ peffa, 8- naama, 8- tissit
VAI
8 peffa, 9- naama, 8+ tissit
(Älykkyys 7 ja huumori 10.)
Kommentit (12)
Ketä kiinnostaa? Miksi arvostelet oman ulkonäkösi noin?
Ihme pohdintoja. Mun perse on 10, naama 10 ja rinnat myös 10. Painoindeksi 20 ja ikää 44.
Ehdottomasti peffa, jos miesten mielipiteet kiinnostaa. Naaman saa taitavalla meikillä pari pykälää paremmaksi, peffaa et ehosta millään.
Itse kannatan kasvojen säilyttämistä. Perse ja tissit ovat vain bonusta, mutta ei loppupeleissä niin tärkeitä verrattuna kasvoihin, jota pääasiassa eniten tuijotetaan.
Entäs vähän lisää painoa ja armoton persetreeni?
Lähes kaikki näyttävät paremmilta hoikemmilta. Useimmat naiset näyttävät parhaimmillaan, kun heidän painoindeksinsä on alle 20.
8 peffa, 9- naama, 8+ tissit
(Älykkyys 7 ja huumori 10.)
Tämä.
Valise peffa ja hengitä sieltä raitista ilmaa joka päivä.
Ok, eli miesten mielestä peffa on hyvä säilyttää. Saan siitä siis kehuja jatkuvasti, mulla on luonnostaan aika upea pylly. :)
Naama on vähän niin ja näin, meikillä tulee kyllä tosi kiva. Mutta inhoan sellaista kolhoa olemusta.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Ketä kiinnostaa? Miksi arvostelet oman ulkonäkösi noin?
HUVIKSENI. Ap
Alemmasta tulee parempi keskiarvo, joten se.