Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Iltalehti: Naapurit shokissa: bikinimies tyydytti itseään rappukäytävässä - tämäkö on Tampereella normaalia?

Vierailija
04.07.2025 |

28-vuotias mies järkytti tamperelaista naapuriaan esiintymällä rappukäytävässä bikinit yllään ja masturboimalla seksilelujen kanssa. Naapuri teki havainnon viikonloppuyönä, ja miehelle määrättiin sakkoa teostaan yhteensä 100 euroa. Ei ole tiedossa, miksi mies toimi näin tai kauanko tilanne kesti. Hän palasi nopeasti asuntoonsa, mutta naapuri ehti ilmoittaa tapahtuneesta poliisille.

Tämäkö on sitä nykyajan vapautta, että kuka tahansa voi kekkuloida taloyhtiöissä miten huvittaa, eikä rangaistus ole edes yhden viikonlopun kauppalaskun arvoinen? Nyt oikeasti mietityttää, mihin tämä maailma on menossa, jos naapurit joutuvat sietämään rappukäytävissä tällaisia esityksiä ja syyllinen selviää vain taskurahoilla. Onko vapaus jo mennyt liian pitkälle?

Kommentit (66)

Vierailija
61/66 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uuden pormestarin myötä se on täysin normaalia.

Vierailija
62/66 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tää Tampere kauhistelu on? Samanlaisia uutisia on viime aikoina tullut ainakin Helsingistä ja Seinäjoelta, mutta ei niistä ole koko kaupunkia kauhisteltu. Niissäkö on ihan ok?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/66 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukenut "Runkkarin päiväkirjaa".

Elämme vapaan seksuaalisuuden suomessa.

Vierailija
64/66 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä tää Tampere kauhistelu on? Samanlaisia uutisia on viime aikoina tullut ainakin Helsingistä ja Seinäjoelta, mutta ei niistä ole koko kaupunkia kauhisteltu. Niissäkö on ihan ok?

Kateellisten ininää.

Vierailija
65/66 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se ilmoittaja ei liene masturboinut koskaan eikä näistä kommentoijista kukaan. Kun paheksutaan niin paljon, olisiko ollut parempi jos olisi ollut toinen sekstaamassa.

Sulla ilmeisesti ei ole sen suhteen mitään estoja missä harrastat itsesi tyydytystä. Metrossa, bussipysäkillä, ala-asteen vieressä ja tietenkin kela-jonossa, koska työnantajasikin oli ihme ahdasmielinen mulkku, joka ei ymmärtänyt  itsetyydytyksen seksuaalista vapautta työpaikalla (ihme lerppapöksy)

Vierailija
66/66 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko sinä se bikinimies? Kaikki rahat paloivat kaalimadon tilauksiin ja sakkoihin. Nyt joudut ostamaan lidlistä pelkkää kukkakaalia 

No vastataan Sinulle nokkelalle kaverille. Kysyit asiaa klo 8.26, joten vastaukseni tulee laskujeni mukaan n. seitsemän ja puoli tuntia myöhässä, mutta toivotaan nyt kuitenkin, että olet vielä keskustelussa mukana ja näet tämän:

En ole keskustelun aiheena oleva bikinimies. Varmaan pettymys Sinulle.

(Miksi aina tämä sama sukkeluus "oletko itse se ja se" jos osallistuu keskusteluun mistä tahansa? Onhan Suomessakin sentään kuitenkin n. 5,5 miljoonaa muutakin kansalaista kuin juuri se yksi, joka heti alustuksessa mainitaan? Eikö Sinullekaan tule mieleen, että tällä palstalla saattaa olla joku muukin kuin juuri se, joka mielessäsi parhaillaan pyörii, ja että jos joku on eri mieltä jonkun kanssa kerran, palstalle saattaa tulla myöhemmin joku toinenkin joka myös on eri mieltä, eikä tämän "loukatun" osapuolen kannata aina vastata "joo joo senhän sinä kirjoitit jo kerran...", kun kysymyksessä on ihan joku muu kuin se jo kerran esittäytynyt? Miksi te aina luulette kirjoittavanne henkilökohtaisesti jonkun yhden tietyn ihmisen kanssa, kun tämä on ihan avoin ja julkinen palsta - aina ulkomaita myöten - poislukien tietysti ne kaiken maailman Pohjois-Koreat ja Kiinat ja Indonesiat ynnä Burundit ja mitä niitä on.)

En usko, että tuo Tampereen bikiniperverssi kirjoittaa tälle palstalle; vieläkin vähemmän uskon, että hän kirjoittaa juuri tähän itseään käsittelevään keskusteluun, enkä etenkään usko, että häntä ensimmäiseksi kiinnostaa Ap:n ruokabudjetti. Tuolla bikinionanisaattorilla lienee "muita aktviviteetteja" tänäänkin jollain paikkakunnalla.

Tuo ruokabudjetti yli 50 € päivässä kaupparuokaan kiinnosti minua. Myönnän, ettei minulla juurikaan ollut lisäarvoa annettavanani tuohon otsikon aiheeseen, bikinipukeutumisperversiorunkkailuun asuintalon porraskäytävässä, joten kysymykseni meni kieltämättä kaukaa ohi keskustelun kaikkein pyhimmän: suonet sen minulle anteeksi?

En tiedä, oletko Sinä - yllä minun bikinimiehuuttani kysynyt - Ap vai joku muu (kas kun minä osaan ottaa huomioon, että tälle palstalle kirjoittaa muitakin kuin alustuksen tekijä itse, kuten tuossa yllä juuri mainitsin), mutta onko Sinulla mitään numeerisia tietoja joilla voisit viisastaa minua tuossa ihmetykseni aiheessa, tai osaatko muuten mitenkään kertoa, mitä ja kuinka paljon on jaksettava syödä, jotta saa kaupasta ostettuun ravintoon kulumaan yli 50 € päivässä?

Edelleenkin: ei näytä rahasta olevan pulaa keskiluokalla.

"Kun herrojen elkeet / tarttuvat renkiin..."

Perus-Jamppa Köyhälästä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi yhdeksän