Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä raittiit ihmiset hakevat seksiä?

Vierailija
04.07.2025 |

Tämä on suurin mysteeri minulle tässä elämässä. Minuä keskitason miehenä saan seksiä vain, jos olen jurrissa paikassa, jossa on kännisiä naisia. Mutta en muuten. Olen aina ihmetellyt sitä, että mistä helvetistä raittiit miehet saavat seksiä, jos eivät ole parisuhteessa? Onko raitistuminen tässä tapauksessa sama kuin selibaatti? 

Kommentit (42)

Vierailija
41/42 |
08.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M47 kirjoitti:

Itse myös etsimässä naista FBW suhteeseen jossa ei turhia paineita parisuhteen muodossa olisi vaan hauskan pitoa ja sitä itseään!

Jos jotain naista tämän tyyppinen kuvio sattuisi kiinnostamaan, niin sinun pitäisi jollain tavalla voittaa hänen huomionsa sujuvasupliikkisten top hunksien (niissäkin on mukavia ja syvällisiä persoonia tai ainakin feikkaavat sitä) edestä. Mikä olisi valttikorttisi? Tavismiehen pitäisi antaa jotain enemmän kuin "pelkkä seksi top hunksin kanssa". Mitä se olisi: No jotain sitoutumista ja parisuhdemössöä. Niille harvoille naisille, joiden seksivietti toimii kuten miehillä, maailma on rajaton karkkikauppa.

Kuinka suuri osuus miehistä on mielestäsi "top hunkseja"?

Olisiko 0,01 promillea?

Vierailija
42/42 |
09.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Xu kautta. On tosin helppoa naisena saa vaan valita miehen tai pariskunnan. En si tiiä miehistä, joo pareille kelpaa nekin kimppaan mutta ei siel taida paljon olla yksinäisiä naisia ketkä hakee seuraa vain miehistö. Jotain joo mutta kai nekin menee parien kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla