Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Deittailun GREEN-flageja :)

Vierailija
04.07.2025 |

Millaiset asiat on teille green-flageja? Itse oon huomannut että arvostan todella korkealle jos joku tyyppi saa mut nauramaan helposti, sellainen tyyppi, jonka kanssa on yksinkertaisesti hauskaa yhdessä. En olisi ennen osannut edes ajatella tätä asiaa mutta kun sellainen tyyppi osuu kohdalle niin tuntuu että tuosta vaatimuksesta ei voi kyllä enää koskaan tinkiä.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
04.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koulutusta vähintään lukio. Miehissä nämä ovat selvä vähemmistö

Vierailija
2/9 |
04.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kai? Ja amiksestakin voi mennä suoraan amkiin, eli mikäs vaatimus se lukio nyt on nykypäivänä? :D Toki saat olla sitä mieltä mitä olet. 

-ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
04.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iloinen ja poikamainen tyyppi. En jaksa mitään päätään raapivia jahkailijoita. Älykkyys on seksikästä, mutta pitää ymmärtää, että minäkin voin jotakin osata ajatella ja tietää.

Hoidetut hampaat ja fressi ulkonäkö sellainen "ei ryypänneen ja tupakoineen näköinen".

Mielellään ei tatuointeja. Tai ei ainakaan sellaisia, minkä näyttävät,  että on mustelmilla tai joku kuolio.

Vierailija
4/9 |
04.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä huomasin jo kauan sitten deittaillessani, että kun saa naisen nauramaan, juttu saattaa edistyäkin. Lisäksi lähestulkoon kaikkien tapaamieni naisten suosikkipuheenaihe oli nainen itse. Kannatti siis vain kysellä naisen elämästä ja kuunnella tarinoita haltioissaan sen sijaan, että olisi tarinoinut itsestään. Tosin luulen, että niin on miestenkin laita.

Apua on tietysti myös ulkonäöstä ja statuksesta. Koulutuksesta, menestyksestä työuralla ja sen tuomalla taloudellisella hyvinvoinnilla. Lisäksi tietyt kiinnostuksenkohteet olivat eduksi, kuten vaikkapa matkailu.

Vierailija
5/9 |
04.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä huomasin jo kauan sitten deittaillessani, että kun saa naisen nauramaan, juttu saattaa edistyäkin. Lisäksi lähestulkoon kaikkien tapaamieni naisten suosikkipuheenaihe oli nainen itse. Kannatti siis vain kysellä naisen elämästä ja kuunnella tarinoita haltioissaan sen sijaan, että olisi tarinoinut itsestään. Tosin luulen, että niin on miestenkin laita.

Apua on tietysti myös ulkonäöstä ja statuksesta. Koulutuksesta, menestyksestä työuralla ja sen tuomalla taloudellisella hyvinvoinnilla. Lisäksi tietyt kiinnostuksenkohteet olivat eduksi, kuten vaikkapa matkailu.

Hyvä kommentti 👍 Oon kanssa lukenut että sekä naiset että miehet tykkäävät puhua itsestään, joten en usko että tuo on sukupuolisidonnaista. Molemminpuolinen kuuntelu on kyllä tärkeää. Josta tuli mieleen että iso Green flag on myös jos mies muistaa jotain ohimennen sanottuja pieniä yksityiskohtia. Siitä tulee sellainen wow-efekti, että toinen on tosiaan kuunnellut vaikka se ei olisi ollut edes mikään tärkeä juttu laittaa mieleen :D

-ap

Vierailija
6/9 |
04.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

diplomi-insinöörin tukinto

Vierailija
7/9 |
04.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

diplomi-insinöörin tukinto

yeah 

Vierailija
8/9 |
04.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kai? Ja amiksestakin voi mennä suoraan amkiin, eli mikäs vaatimus se lukio nyt on nykypäivänä? :D Toki saat olla sitä mieltä mitä olet. 

-ap

Naisille on tärkeää status. On komeaa esitellä miestä jolla on vappuna valkolakki päässä. Naapurin rouva tulee kateelliseksi.

Vierailija
9/9 |
04.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-ap

Naisille on tärkeää status. On komeaa esitellä miestä jolla on vappuna valkolakki päässä. Naapurin rouva tulee kateelliseksi.

Nah. Oman tien kulkijat on kuumempia. 

-ap