Tuntuuko joskus että Sanna otti meille liika paljon sitä lainaa eli velkaa? Nyt joudutaan kovasti säästämään
Liika paljon otti minusta nuori nainen lainaa meille
Kommentit (595)
Suomi sai velkaa tuolloin niin paljon kuin tarvitsi ja halusi. Ja taitaa saada yhä. Kannattaa se silloin vain velkaantua...
Vierailija kirjoitti:
Otti minkä otti, pulinat pois!
Olen aina ottanut niin paljon kun vaan saa, luottotiedot menneet niin enään en saa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen aina ottanut niin paljon kun vaan saa, luottotiedot menneet niin enään en saa
Naisena ymmärrät miten talous toimii!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kukaan ei ymmärrä yhtä hyvin kuin nuori nainen!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kukaan ei ymmärrä yhtä hyvin kuin nuori nainen!
Nuoret naiset sai kerrankin päättää itsenäisesti Sannan hallituksessa
Rahaa lainataan kun sitä tarvitaan
Vierailija kirjoitti:
Hyvä pääministeri oli, koska perskokkareet saavat hänestä syyllisen vähintään seuraavaksi kymmeneksi vuodeksi kaikkeen.
Ei riitä,20 vuotta maksellaan Marinin velkoja näin hyvä oli.
Vierailija kirjoitti:
Mutta velat ei katoa.Lisäksi on syytä muistuttaa ettei koskaan enää sosialistihallitusta suomeen ei koskaan.
sanna ei ottanut yksin mitään
ilmoiti poistoon jos tästä sanna-spammauksesta lopultakin päästäisiin
Sannulin aikana oli ennätystyöllisyys, heti kun uunot pääsi valtaan, 11 000 konkurssia ja ennätystyöllisyys. Luuletteko, että se ei ole työttömyys, minkä takia nämä pöllöt ottaa lisää velkaa?
Sannuli voisi palata vaikka heti.
AP kuluttaa liikaa terveyspalveluja, AP:n syy koko velkalaiva.
Otti ja niin otti Orpo & Purrakin. Ei parantunut tilanne vaikka velkalaivan piti kääntyä. Otettiin enemmän velkaa ilman koronakriisiä
Vierailija kirjoitti:
Otti ja niin otti Orpo & Purrakin. Ei parantunut tilanne vaikka velkalaivan piti kääntyä. Otettiin enemmän velkaa ilman koronakriisiä
Paljonkohan sote, korkojen nousu ja muut pysyvät menonlisäykset Sannan päätöksistä ovatkaan lisänneet menojamme? Ei mikään maa kestä, jos yhessä vaalikaudessa menot kasvavat 52%, eli 30miljardia. Tuosta vain pieni osa selittyy koronalla ja sodalla.