Loppuiko nyt marjastaminen kun metsät on täynnä miinoja? Ainakin naisena olen huolissani turvallisuudestani. Olenko ainoa?
Kommentit (86)
Mene inttiin. Niin ymmärrät näitä miina- asioita paremmin.
Tai kokeile pierasta lujaa metsässä. Jos sillä nää miinat laukeais.
Miina on naisen nimi joten kaadun mielelläni nuoren Miinan päälle.
Vierailija kirjoitti:
Oletko trolli vai helvetin tyhmä? Ei kai joku oikeasti luule, että niitä miinoja laitetaan nyt metsät täyteen? Sotatilassa niitä voidaan harkitusti käyttää ja jos sellaisella alueella olet sodan aikana marjastamassa, on miinat pienin huolesi.
Ap on tyhmä mies, joka keksi päivittäin lukuisia näitä avauksia joissa yritetään pilkata naisia. Ei ole luultavasti elämässään koskaan ollut parisuhteessa.
No juu, yritä nyt hyvä ihminen katsoa mihin astut.
Hyvä! Joka ikinen marjapaikani on miinoitettu! Jo oli aikakin, että marja-mummot - ne marjojen rtyöstäjät - saadaan pois!
Luulin, että sillä Laitilan karhulla on ripuli ja ap:n lähimetsä on nyt täynnä karhun ripulipaskakasoja joihin ap pelkää astuvansa.
Terve tuloa Miinat rakastan teitä.
Vierailija kirjoitti:
Kai niistä jotenkin ilmotetaan, että missä niitä on ? Osaa esim. sienestäessä ja marjastaessa varoa :o
Joo, on sellainen miina-äppi. Miinavilkku.
ei minua ne miinat haittaa mutta jos siellä miun marja paikassa on T-34 parkissa niin miten mie sen sieltä häädän niin ettei tela ketjut tuhoa koko marja paikkaa
Vierailija kirjoitti:
ei minua ne miinat haittaa mutta jos siellä miun marja paikassa on T-34 parkissa niin miten mie sen sieltä häädän niin ettei tela ketjut tuhoa koko marja paikkaa
Koivuhalko telaketjun väliin ja Raittia luukusta sisään.
Jaan huolesi. Lisäksi siellä metsässä on susia, karhuja ja hyttysiä ja nisti voi ryöstää vaatteet. Ei puhettakaan mistään marjastelemisesta.
Vierailija kirjoitti:
Mitä jos mummu sienimetsällä erehtyy poimimaan sakaramiinan sienivasuun?
Ne on ihan vaarattomia, jos ne ei laukea.
Pelkäätkö että Miinat vie kaikki marjat? Tai tulee Miina Äkkijyrkkä metsässä vastaan?
Metsässä on miinoja, ansoja ja pauloja ihan joka mättään äärellä.
Just uutiset sanoo, että Stubb on vahvistanut lain miinoista, ja päästään ensi vuonna ostoksille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koivuhalko telaketjun väliin ja Raittia luukusta sisään.
Oppiipaha!
Ei niissä metsissä ole miinoja. Ei ne niitä levittele, ilman sotaa. Mutta.
Suomessa on paikkakuntia, joista ei ole kaikkia saksalaisten jättämiä miinoja löydetty. Paikallinen väestö niistä kyläkaupoilla tietää. Jos kysyt.
Mutta älä huoli. Niitä ei ole siellä etelässä. Joskus sieltäkin löytyy rakentaessa joku vanha pommi. Mut kyllä 112 hoitaa asian eteenpäin.
Mene huoletta mettään. Paikalliset vaarat kertoo kyllä kyläkauppa, kun kysyt sieltä. Nykymiinoja on turha pelätä. Noi vanhat siellä lepää.
Metsissä ei haittaa kuin hirvikärpäset. Ne ovat ällöttäviä. Miinoista en olisi huolissani rauhan aikana.
Vierailija kirjoitti:
Oletko trolli vai helvetin tyhmä? Ei kai joku oikeasti luule, että niitä miinoja laitetaan nyt metsät täyteen? Sotatilassa niitä voidaan harkitusti käyttää ja jos sellaisella alueella olet sodan aikana marjastamassa, on miinat pienin huolesi.
Aloittaja on miestrolli, joka keksii näitä "naisena olen sitä-tai-tätä mieltä" -aloituksia tänne. Outoa, ettet huomannut, koska onhan tuon tyyppinen kirjoitustapa aika ilmiselvän trollin merkki.
No tekosyy se tuokin on, tosin huonoimmasta päästä. Huonoin on edelleen se ettei ole autoa
Mitä jos mummu sienimetsällä erehtyy poimimaan sakaramiinan sienivasuun?