Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies on kiltti, tekee vähintään puolet kotitöistä, hoitaa mahdollisia lapsia, mutta seksielämä on täysin kuollut

Vierailija
04.07.2025 |

Ns. kipinä puuttuu, nainen ei ole tyytyväinen, alakerta on kuiva kuin Sahara.

Kuulostaako tutulta? Miten ihmeessä tuollaiseen tilanteeseen on päädytty? Mistä voi johtua? 

Kommentit (55)

Vierailija
21/55 |
04.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oman kokemuksen mukaan aiheen mukaiselle naiselle ei mikään riitä, mies ei ole koskaan tarpeeksi hyvä. Vaikka mies haluaisi vaimoa ja rakastaisi häntä suuresti, mies tekee senkin väärin. Yleensä ongelma johtuu siitä, että nainen ei ole tyttyväinen itseensä.

Ja tässä päästiinkin kivan pikku aasinsillan kautta pääasiaan, joka ei suinkaan ole asiallinen keskustelu, vaan yleinen naisten haukkuminen.

Vierailija
22/55 |
04.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johtuu siitä että heidän välillään ei ole seksuaalista kemiaa ja vetovoimaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/55 |
04.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kausaliteetti ja korrelaatio hakusessa. Kotitöiden tasaisempi jakautuminen on reilua ja saattaa lisätä energiaa seksiin, muttei välttämättä synnytä itsessään seksihaluja. 

Vierailija
24/55 |
04.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin on. Mies voi olla väkivaltainen ja pettävä sika. Kunhan on komea ja jännä niin seksiä tulee ovista ja ikkunoista vaikka ei edes tiedä mikä imuri on.

Vierailija
25/55 |
04.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä miehet ovat saaneet päähänsä, että kotitöitä yms tehdään vain sen takia, että sitten nainen antaa seksiä?

Vierailija
26/55 |
04.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin on. Mies voi olla väkivaltainen ja pettävä sika. Kunhan on komea ja jännä niin seksiä tulee ovista ja ikkunoista vaikka ei edes tiedä mikä imuri on.

Oisko antaa konkreettisista esimerkkiä tämmöisestä komeasta ja jännästä siasta? Kuka, missä, milloin? Ja   naisten puolisovaihtoehtona ovat siis  joko ei-imuroiva väkivaltainen tai imuroiva ei-väkivaltainen? Välillä tuntuu että incelin älykkyys on vähäisempi kuin hyönteisellä.

Vierailija
27/55 |
04.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On todettava, että rakkaus, kumppanuus, ystävyys, kaikki on kadonnut, osaksi ehkä senkin takia, että mies ei tee kotona mitään, on vain omissa oloissaan omassa luolassaan. 

Vierailija
28/55 |
04.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa-a, sä oot varmaan tosi huono sängyssä. 

Vierailija
29/55 |
04.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvitelkaas tälläinen aloitus ja sitä seuraava keskustelu: "Nainen on kiltti, tekee vähintään puolet kotitöistä, hoitaa mahdollisia lapsia, mutta seksielämä on täysin kuollut". 😁

Vierailija
30/55 |
04.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä miehet ovat saaneet päähänsä, että kotitöitä yms tehdään vain sen takia, että sitten nainen antaa seksiä?

Ne maagiset kolme työntöö "multa tulee jo"

Vierailija
31/55 |
04.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies valittaa tuota samaa.

Eikä ymmärrä, että en minä kokkia kaipaa. Kaipaan kumppania ja rakastajaa.

Yhteys on katkennut.

Vierailija
32/55 |
04.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiat olisi voinut neuvotella ennen lapsien hankkimista. Nyt se on myöhäistä kun päätös on jo tehty.

Vierailija
33/55 |
04.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oman kokemuksen mukaan aiheen mukaiselle naiselle ei mikään riitä, mies ei ole koskaan tarpeeksi hyvä. Vaikka mies haluaisi vaimoa ja rakastaisi häntä suuresti, mies tekee senkin väärin. Yleensä ongelma johtuu siitä, että nainen ei ole tyttyväinen itseensä.

Kyllä me ollaan ihan oikeasti tyytymättömiä niihin miehiin. 

Vierailija
34/55 |
04.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kausaliteetti ja korrelaatio hakusessa. Kotitöiden tasaisempi jakautuminen on reilua ja saattaa lisätä energiaa seksiin, muttei välttämättä synnytä itsessään seksihaluja. 

Ai jai, toi oli liian vaikeeta inkkelille. Tarvitaan yksinkertaisempia sanoja.

Vierailija
35/55 |
04.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi teitä, nyt ei jaksa

Vierailija
36/55 |
04.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa-a, sä oot varmaan tosi huono sängyssä. 

Siis juuri tuo. Harva nainen kertoo tuota miehelle suoraan. Ei me ihan niin julmia olla. Jos petipuuhat ei kiinnosta tippaakaan niin miehen taidoissa on parantamisen varaa.

Vierailija
37/55 |
04.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on tuollainen. Kimpassa oltu 15 vuotta. On lapsi, on avioliitto, yhteinen Aso asunto yms jne

Seksuaalisessa mielessä hän vaan on täydellinen lapanen. Olen yrittänyt ehdottaa, vihjata ja pyytää, mutta ei. Kovasti jos vonkaan, niin kerran seksin aikana pyllylle läppäisee, loppuaika onkin sitten perustylsää lähäriä hänen orkkuunsa asti.

Siksi olen ratkaissut asian pitämällä salasuhdetta, joka perustuu puhtaasti pelkkään rajuun seksiin. Tämä mies tekee minulle mitä tahtoo, eikä kysele vaan toimii. Orkkuni ovat niin kovat että jalkani vapisee vielä session jälkeenkin. Plussaa myös että tämä mies on hyvätuloinen (toisin kuin oma mies) ja vie minua hienoihin hotelleihin ymym pikku matkoille.

Suvi 36

Vierailija
38/55 |
04.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska jos missä tahansa foorumilla kysellään että miksi vaimo ei syty seksiin, ensimmäinen kysymys on 

Autatko kotitöissä?

Hoidatko lapsia?

Teetkö ruokaa?

Vierailija
39/55 |
04.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sellaista naista olekaan jota mies ei kyllästyisi ennemmin tai myöhemmin panemaan. Johtuu biologiasta ja miehelle määrätystä alkukantaisesta tarpeesta levittää siementään mahdollisimman laajalle terveen geenipohjan ylläpitämiseksi. Vieras pillu todennäköisesti kelpaisi tästä syystä. Ei siitä kannata mieltään pahoittaa.

Vierailija
40/55 |
04.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mies on tuollainen. Kimpassa oltu 15 vuotta. On lapsi, on avioliitto, yhteinen Aso asunto yms jne

Seksuaalisessa mielessä hän vaan on täydellinen lapanen. Olen yrittänyt ehdottaa, vihjata ja pyytää, mutta ei. Kovasti jos vonkaan, niin kerran seksin aikana pyllylle läppäisee, loppuaika onkin sitten perustylsää lähäriä hänen orkkuunsa asti.

Siksi olen ratkaissut asian pitämällä salasuhdetta, joka perustuu puhtaasti pelkkään rajuun seksiin. Tämä mies tekee minulle mitä tahtoo, eikä kysele vaan toimii. Orkkuni ovat niin kovat että jalkani vapisee vielä session jälkeenkin. Plussaa myös että tämä mies on hyvätuloinen (toisin kuin oma mies) ja vie minua hienoihin hotelleihin ymym pikku matkoille.

Suvi 36

Miksi siis olet sen miehesi kanssa? Oletko mulqvisti?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kaksi