Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuoksugurut: löydä minulle uusi tuoksu

Vierailija
04.07.2025 |

Olen erittäin kranttu parfyymien suhteen, mutta haluan kuitenkin pukeutua välillä tuoksuihinkin.

En osta kausituoksuja, vaan käytän sitten vuosikausia samaa tuoksua, kun hyvän löydän. Valitettavasti kaksi viimeisintäni on lopetettu (calvin klein sheer beauty essence ja elie saabin leau couture). Muita, mistä olen viehtynyt aikoinaan on boss woman ja opium.

Näitä usein yhdistää vaniljan ja kukkaissävyt, puuterisuus. Mutta parfyymi ei saa olla hyökkäävä, vaan pehmeä, mikä sulautuu ihoon eikä lemua ympäriinsä. Eikä saa olla sellaisia hikisiä/pistäviä sivuhajuja.

Tällaista on hankala löytää, kun tuntuu, että kaikki tuoksut levittää älyttömän hajuvanan ympärille, vaikka suihkauttaisi vain kerran. Opiumin käyttö oli pakko rajoittaa vain erikoistilaisuuksiin, kun sekin tahtoi olla erittäin sitkeä voimakkuudeltaan. Haluan tuoksun olevan sellainen ns. ominaistuoksumainen, mitä ei itsekään haista.

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lancome la nuit: pehmeä ja todella kaunis tuoksu, The parfume brandin versio Bianco lattesta on erittäin hyvin onnistunut, pitkäkestoinen, pehmeän hunajainen tuoksu, prada paradoxe kaunis pehmeä kukkainen, hedelmäinen tuoksu, zaran cherry smoothie koukuttava kirsikkatuoksu, Sabrina Carpenterin Caramel ja sweet tooth ovat molemmat tosi hyviä, Lushin comforter myös kiva.

Vierailija
42/47 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nina Ricci: Lair du Temps

ei oo tätä voittanutta. Tänään kyllä tuoksuttelin PradaParadoxeVirtual Flower Eau De Parfum, oisko siitä uys tuoksu mulle?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapioi päällesi lehmänpaskaa.

Vierailija
44/47 |
08.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Boss Ma Vie, ajaton ja tyylikäs.

Chanel Cristalle edt, raikas ja puhdas

Guerlain Aqua Allegoriana, Granada Salvia, pirskahteleva

Vierailija
45/47 |
08.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Polta punaista norttia niin että sormet haisee ja sitten pyöräytä kainaloissa, varsinkin jos et ole peseytynyt useampaan päivään 

Vierailija
46/47 |
08.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te tapatte mut niihin teidän pahoihin hajuihin. Puhdas hajusteeton iho tuoksuu hyvälle.

Vierailija
47/47 |
08.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma pieru on paras.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän neljä