Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kaikki miehet näin huomionhakuisia?

Vierailija
04.07.2025 |

Vai sattuuko minulle aina vaan tällaisia.

Mies saattaa olla muuten oikein mukavan ja järkevän oloinen mutta aina alkaa huomionhaku jossain vaiheessa.

Mm. "Ompa vähän vaarallinen keli kun vettä sataa niin paljon, noh ei haittaa mitään ajan silti 180km/h ei minun hengellä ole väliä."

"Pitää töissä tehdä jotain vaarallista työtä johon muut ei suostu mutta minä suostun kun ihan sama jos kuolen, olis kaikki vaan ilosia."

" Ai että tulenko teidän kanssa viettämään iltaa? En halua tulla pilaamaan teidän iltaa oon ihan paskaa seuraa. Teillä on kivempaa ilman minua. "

"Pitäis kiivetä katolle korjaamaan yks juttu mutta ei oo turvaköysiä. No en minä sellasia tarvii, on niin korkee katto että en jää kitumaan jos tipun."

Tai sitten tulee videoita kun ajetaan mutkaista tietä 190km/h. Viestinä "jumalan haltuun"

Aikuiset ihmiset yli 30vuotiaita ja nyt jo kolmas tällainen. Ei itsellä herää mitään empatiaa tai sympatiaa. Vituttaa vaan että miten säälittävää ja että kiitos ja hei.

Eikö ole normaaleja miehiä mitkä ei esittäisi tai hakisi sääliä. Onko sinulla kokemusta tällaisista ja oletko jäänyt suhteeseen? Itse en pysty kun en voi ymmärtää ja koen niin suurta myötähäpeää näitä miehiä kohtaan.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
04.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaisia on paljon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi viisi