Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen osasyyllinen onnettomuuteen, jossa ihmiselta katkesi 2 sormea. Miten ma voin olla tan asian kanssa? Ihan kauhee syyllisyys!

Vierailija
28.03.2007 |

Meillä oli tänään katolla korjaaja katsomassa liesituuletinta, ei ollut etukäteen mitään ilmoitettu. Korjaaja ei ollut kytkenyt laitetta pois päältä ja kun mä aloin iltapäivällä kokata laitoin tuulettimen päälle sillä seurauksella, että korjaajalta katkesi 2 sormea. Näin kyllä meidän asunnon edessä auton, mut kuvittelin sen olevan naapurien vieraita tms. Rivarissa tehdään kyllä jotain yleisiä huoltotöitä tällä viikolla, mut miten mä en tajunnut ettei liesituuletinta saa käyttää.

Onneksi mies ja lapset tulee kohta, mä en kestä olla itseni kanssa.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
28.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

No se ei enää ihan kaikkea pysty tekemään vajaasormisena.

Vierailija
2/15 |
28.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sormesta pieni pala, ei edes luuta mennyt. Se on vuosien jälkeenkin todella huonosti käytettävä sormi, kun sormenpään pehmytosa on poissa. Kipu oli pitkään kova onnettomuuden jälkeen. Työkaveri vei sairaalaan autollaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
28.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tärkeetä. Ei kaikki ole aina niin skarppina töissä, jos vaikka kotona on just ollu jotakin, joka vie ajatukset muualle..

Vierailija
4/15 |
28.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli älä syytä itseäsi. Olisi setä voinut jonkun lapun vaikka laittaa, ettei liesituuletinta saa käyttää... Mistäs oisit voinu tietää?

Vierailija
5/15 |
28.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtivätkö sormet ihan irti vai murtuivatko vaan? :-P

Vierailija
6/15 |
28.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voimia ja jaksamista sulle, uskon että tuntuu pahalta vaikka vika ei ollut sinun.

Vierailija
7/15 |
28.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Vaikka asiaa miten päin mielessään pyörittää niin tulos on, että kun mä painoin yhtä nappia, lähti yhdeltä ihmiseltä 2 sormea loppu iäksi.

Kuitenkin sun pitää elää sen kanssa. Sä et tehnyt sitä tahallasi. Se oli monen pienen yhteensattuman summa.

Käy vaikka puhumassa psykologille, ettei sulle tule pahempaa oloa tuosta asiasta.

Vierailija
8/15 |
28.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap heittää mautonta läppää.

Vierailija
9/15 |
28.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai randomistiko ne taloja kylillä korjailee?

Vierailija
10/15 |
28.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porvoosta päivää :)

Vierailija
11/15 |
28.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähti repeytymällä yksi sormi irti :/ on siitä jo vuosi aikaa. työtapaturma myös oli tämä tapaus.

ei niitä kovin helposti takasin liitetä kun se toimivuus on niin hankala saada takaisin ja ovat sitten enemmän haittana!

Vierailija
12/15 |
28.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan yhtä paha mutta minulta murtui sormet kaverin mokan takia, ja ne ovat koko loppuelämän hieman kipeät jos teen voimaa vaativia juttuja, mutta en kyllä ole ikinä syyttänyt kaveria tai edes ajatellut mitään sen kummempaa tapauksen takia. Se oli ihan vahinko joka olisi voinut sattua minullekin. Ehkä olisin vähän ollut katkera jos olisin pysyvästi menettänyt sormia.

Toivottavasti pääset asian ylitse, anteeksipyyntö on varmasti paikallaan, mutta ethän sinä voinut asiaa etukäteen tietää

Vierailija
13/15 |
28.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tappavan taakan ihan lähelle yhtä työkaveriani. Kamalaa, miten hän pelästyi, mutta hänellä liipaisi kuolema lähellä mun vuokseni. Siis ihan senteistä oli kiinni.

Vierailija
14/15 |
28.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

voivat olla niin torvia, että menevät terveyskeskukseen..kokemusta on..

Vierailija
15/15 |
28.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin ne olivat työkaverin kanssa rauhassa ajelleet vain lähimpään sairaalaan. Ei siis mitään ambulansseja eikä kiireitä.

Tuollaisesta kuulemma harvoin tulee verta ' suihkuamalla' , ja mies ajattelee että jos taju ei lähde niin ei siihen kuole.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kahdeksan