Eläminen tuntuu vaikealta
Olen elossa lähinnä perheeni takia. He rakastavat minua. Pitävät minusta. Itse olen masentunut ja en jaksa mitään. Onko ok elää vain läheisiään varten?
Kommentit (4)
Vierailija kirjoitti:
minusta tuntuu ettei jumalaa ole. hän sanoo olevansa tie ja totuus mutta me uskovat joudumme ahtaalle.. ehkä jopa tekemään vastoin tahtoa elämän teitä valitessa.
Ei hän sano vaan joku sanoo että hän sanoo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
minusta tuntuu ettei jumalaa ole. hän sanoo olevansa tie ja totuus mutta me uskovat joudumme ahtaalle.. ehkä jopa tekemään vastoin tahtoa elämän teitä valitessa.
Ei hän sano vaan joku sanoo että hän sanoo.
kyllä hän poikansa kautta toi meille sanansa muun muassa. tietysti jos et usko että hänellä poika täällä tepasteli joskus, niin sitten toki noin voi ajatella.
Voiko elämää muuttaa siihen suuntaan jossa olisit jotenkin onnellisempi, jos se tulee sattumalta takaisin joinakin hetkinä vaikka helpommin sanottu kuin tehty. Onko muiden mieliksi tehtävä aina vai onko sulla jotain omaa. Elossa voi olla muiden vuoksi.