Nyt alkaa pakka levitä
Kommentit (18)
Vierailija kirjoitti:
Hyvä että korvat toimii.
Ei Suomesta kesällä sellaista paikkaa löydykään ettei koko ajan kuuluisi jotain ääniä yölläkin
Vierailija kirjoitti:
Ap. Sitten vaan hoitoon.
En ole psykoosissa.
Välttelen tiettyjä ihmisiä taas hetken. Koin eilen kauhun hetkiä terasilla. Kyllä tää taas tästä, kun elämä normalisoituu.
Jos tiedän, että joku siihen porukkaan kuuluva lähestyy minua, lähden pois.
Tennisopettaja on nauhoittanut panoääniämme. Tuokin tuli mieleen.
Ja sitten se yksi kaveri, jonka kanssa päädyin panemaan varaston lattialle. Josta tuli hyvin paha olo jälkeenpäin.
Ja roudari.
Minä oikein pidätte minua? Olenko tyhmä? Olenko?
Vierailija kirjoitti:
Tennisopettaja on nauhoittanut panoääniämme. Tuokin tuli mieleen.
Ja sitten se yksi kaveri, jonka kanssa päädyin panemaan varaston lattialle. Josta tuli hyvin paha olo jälkeenpäin.
Ja roudari.
Minä oikein pidätte minua? Olenko tyhmä? Olenko?
Minun kehoani ja tavallaan itsemääräämisoikeuttani on loukattu. Se on ehkä rikollistakin nauhoittaa intiimejä hetkiä.
Älkää lähestykö minua enää!
Vierailija kirjoitti:
Välttelen tiettyjä ihmisiä taas hetken. Koin eilen kauhun hetkiä terasilla. Kyllä tää taas tästä, kun elämä normalisoituu.
Jos tiedän, että joku siihen porukkaan kuuluva lähestyy minua, lähden pois.
Menin takaosaan istumaan ihan tarkoituksella. En halua tutustua sinuun sattumalta. En halua kavereitasi kaveraamaan minun kanssani.
Olisit auttanut silloin, kun olisin tarvinnut apua. Nyt se on vähän myöhäistä.
Menen tänään uimaan. Toivottavasti et tule kyyläämään tai kukaan kavereitasi ei tule kuvaamaan minua uimapuvussa.
Roska-auto se siellä kolistelee. Olisit tyytyväinen.
Ei tarvita mitään sattumia. Tiedätkö, niin monta kertaa toivoin, että oltaisiin tavattu. Laitoit jonkun kusisen tennisopettajan asialle. Right.
Nyt en halua tavata sinua. Minäkään en halua sinua enää.
Mustapekka jäi sulle käteen.
Toisaalta tosi tyhmää. Halusit vielä katsoa, jos löytyisi parempi vaihtoehto. Odotutit itseäsi liian kauan.
En halua mitään superstaraa elämääni. Kiitos.
Mietin tätä asiaa paljon, monia vuosia. Ansaitsen parempaa. Jossain täytyy olla jotain parempaa minulle.
Oikeastaan olen miettinyt asiaa 15 vuotta.
Kiitos ja hei. Saatetaan palata asiaan elokuussa. Palstaviihde. Mukavaa kesänjatkoa.
Ap. Sitten vaan hoitoon.