Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Löytyykö oikeasti ihmisiä jotka eivät lataa netistä ilmaiseksi

Vierailija
28.03.2007 |

musiikkia, videoita ja leffoja koska se on laitonta? Soimaako omatunto niin pahasti?

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
28.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti.

Syynä tosin enemmänkin mielenkiinnon puute, mutta kyllä homman laittomuudellakin on painoarvonsa.

Vierailija
2/26 |
28.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leffoja voi helpommin vuokrata kun räpeltää koneen kaa ja konvertoida ja sohlata. Musiikkia saa kaupasta. Sitäpaitsi mp3-musa kuulostaa huonolle stereoissa vaikka sitä tässä koneella tuleekin kuunneltua paljon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
28.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omantunnonkanssa on tekemistä ainoastaan sen verran, että omistan sellaisen ja minut on opetettu, että varastaa ei saa.

Suurin syy lataamattomuuten on kuitenkin se, että mulla on kyllä varaa ostaa haluamani leffat, levyt boxit yms ihan oikeilla kansilla ja extroilla.

Vierailija
4/26 |
28.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ollut tarvetta. en nyt välttämättä sen takia että olis ilmasta. ei vaan ole tullut ladattua. Netti ollut 3 vuotta.

Vierailija
5/26 |
28.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persaukisten hommaa!

Vierailija
6/26 |
28.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

lataa netistä mitään. Syynä laittomuus ja se, että olen myös musiikinalan toimittaja.

Vierailija
7/26 |
28.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En varasta silloinkaan kun en voisi jäädä kiinni.

Vierailija
8/26 |
28.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyse on varmaan juuri parjatusta omatunnosta...

Vierailija
9/26 |
28.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän kukaan niin tee? Kummasti kuitenkin " kaikki lataa" :)

Oikeesti mä en kyllä tee sitä, johtunee siitä etten osaa eikä ole aikaa, mutta katson kyllä laittomasti ladattuja ja kopioituja ihan hyvällä omallatunnolla :)

Vierailija
10/26 |
28.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapseni latailevat musiikkia.

Vierailija
11/26 |
28.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

A) en osaa

B) en tiedä mitä sille pitäisi tehdä, koska meillä ei ole tallentavaa dvd asemaa

C) en kerkeä katsomaan elokuvia enkä juuri kuuntelemaan muumeja kummempaa

Vierailija
12/26 |
28.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

a) en tiedä mistä niitä voisi ladata

b) mielestäni se on varastamista ja mautonta

Vierailija
13/26 |
28.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syynä on mielenkiinnon ja ajan puute. Katson äärimmäisen harvoin leffoja (nekin harvat telkkarista) ja en ehdi kuuntelemaan musiikkia muuten kuin autossa radiota. Laittomuus ei ole issue.

Vierailija
14/26 |
28.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. minä. Lopetin lataamisen heti kun se muuttui laittomaksi. Joku julkkis joskus ihmetteli, että eivätkö kaikki ihmiset lisää kaupassa hedelmiä punnituksen jälkeen kassiin. Eivät todellakaan. Jotkut kutsuvat niitä ihmisiä tyhmiksi, minä taas rehellisiksi. Enkä taatusti häpeä olla rehellinen!

Vierailija
15/26 |
28.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

emme yleensäkään varasta.

Vierailija
16/26 |
28.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka lain mukaan lataus olisikin " laitonta" niin ihan samat lailliset kopiot voit tehdä lainaamalla levyt kirjastosta tai kaverilta. Netti on vain vähän isompi kaveripiiri.

Vierailija
17/26 |
28.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksen latais elokuvia ja musiikkia kerta ilmasiks saa??!!! kiva kun ostat elokuvan tai levyn joka onki ihan paska ni rahat meni hukkaa..helppoo sit poistaa koneelta jos ei miellytä

Vierailija
18/26 |
28.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja on käsittääkseni ihan laillista.

Vierailija
19/26 |
28.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyse ei ole siitä että olisi laitonta, vaan siitä että en jaksa räveltää sen asian kanssa.

Ja sitten laatu on ihan paska, ja puuttuu tekstit, juu tiedän, nekin voi jostain ladata, mutta oikeesti...ei riitä aika ja mielenkiinto.

Ja milloinkohan mä niitä leffoja katsoisin? Hyvä kun ehdin katsoa niitä paria kolmea sarjaa mitä seuraan telkkarista, niistäkin missaan aina välillä jakson.

Puhumattakaan nyt musiikista, sitä kuuntelen radiosta ja sitten ostan cd:t kirppikseltä.

Vierailija
20/26 |
28.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä tekijöillä on oikeus tuloihin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi viisi