Vettä satelee eikä auringo paista.
Ensi yönä tulee kova myrsky ja kaikki hajoaa. Kävin nostamassa veneen trailerille ja vene talliin. En uskalla sitä laituriin jättää. Viime syksynä oli yks valotolppa kaatunut laiturilla myrskyn aikana ja melkein minun veneen päälle.
Kommentit (5)
Kauhea myrskyhypetys ja lopputulos on se että jossain kaatuu joku terassille jäänyt päivänvarjo. Ei Suomessa ole koskaan oikeita myrskyjä.
Vierailija kirjoitti:
Kauhea myrskyhypetys ja lopputulos on se että jossain kaatuu joku terassille jäänyt päivänvarjo. Ei Suomessa ole koskaan oikeita myrskyjä.
Vielä?
Mitä, ihanko totta? Eikä paista aurinko? Ulos katsoessani olin ihan varma, että aurinko paistaa täydeltä terältä.
Ja vielä vettäkin sataa? Suomen suvessa, keskellä kesää. Ei voi olla mahdollista. 🤣
Vierailija kirjoitti:
Lapsuudestani muistan mahtavia ukonilmoja, muttei sellaisia ole ollut vuosikymmeniin. Myrskytuulia en muista itse kokeneeni, mutta Porispere 2012 taisi olla ihan oikea myrsky, samoin Suviseuroissa 2024 koettu syöksyvirtaus.
Tietty näiden kahden tapauksen johdosta myrskyvaroituksia on alettu antaa herkemmin.
Hui kamala. Pelottaa jos meidänkin pihalla olevista muovisista puutarhatuoleista joku kaatuu.