Onko KAJ yhden hitin ihme?
Kommentit (20872)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jälleen kerran keskustelun aloitus on oikein sopiva. Tavastian sivuilla on Käärijän joulukuiset keikat ja Vörjeansin tammikuun keikka peräkkäin. Sellainen pieni ero vielä on, että Käärijällä on keikat kolmena päivänä peräkkäin.
Nyt ollaan tasoissa.
Ihan uskomatonta! Käärijällä 1,4 milj. kuukausittaista kuuntelijaa Spotifyissa. Vörjeansilla juuri nyt 4358, normaalisti on noin 1000 vähemmän. Tuskin kukaan muu on samoilla kuulijamäärillä vetänyt kolmea iltaa peräkkäin Tavastialta.
Ja vertailun vuoksi vielä laimea KAJ, heillä on nyt 790 t.Nyt siellä kuuntelevat ne jotka pähkäilevät mikä ihmeen Vörjeans.
Tyrskähdin. Ja nyt läppäri hyppii mahan päällä. Hihitän kuin heikkopäinen.
Olihan otsikko sitten oikeassa. Kolme keikkaa Tavastialla.
Vierailija kirjoitti:
Niin paitsi että se on Vörjeans eikä KAJ. Nää on siis Käärijän tiellä jo kahdella täysin eri bändillä. Ei huono, ei huono.
Axelin päivitys instassa on ihana. Konsertti oli upea ja hänestä oli upeaa nähdä kuinka koko Vaasa oli täynnä iloisia ihmisiä.
Mikä parasta hän sanoo, että se tehdään uudestaan.
Voi miten mielelläni menisin ensi kesänäkin Vaasaan. Viikonloppu oli itselleni kesän paras ja olen sitä mieltä, että juuri Vaasa oli konsertille paras paikka. Sopivan kokoinen paikka, jossa kaikki kävelyetäisyydellä.
Voisiko olla mahdollista jo ensi kesänä/syksynä? Olisipa ihanaa, minä ainakin menisin takuuvarmasti.
Vierailija kirjoitti:
Axelin päivitys instassa on ihana. Konsertti oli upea ja hänestä oli upeaa nähdä kuinka koko Vaasa oli täynnä iloisia ihmisiä.
Mikä parasta hän sanoo, että se tehdään uudestaan.
Voi miten mielelläni menisin ensi kesänäkin Vaasaan. Viikonloppu oli itselleni kesän paras ja olen sitä mieltä, että juuri Vaasa oli konsertille paras paikka. Sopivan kokoinen paikka, jossa kaikki kävelyetäisyydellä.
Taisi olla elämäni toinen kerta käydä Vaasassa. Todella viehättävä kaupunki. Ja tosiaan sopivan kokoinen. Takuuvarmasti menen, jos uusi konsertti tulee!
Sama täällä, aivan varmasti olen menossa jos tulisi Vaasaan taas konsertti. Hyvin mahdollista, että ensi kesänä tapahtuisi uudelleen. Tulijoita kyllä riittäisi ja kannattaa takoa kun rauta on kuumaa.
Taisi olla elämäni toinen kerta käydä Vaasassa. Todella viehättävä kaupunki. Ja tosiaan sopivan kokoinen. Takuuvarmasti menen, jos uusi konsertti tulee!
Ihana kuulla, että viehättävä opiskelukaupunkini (vuosikymmenten takaa) on edelleen viehättävä. Olisin halunnut jäädä sinne pysyvästi, mutta niin halusi moni muukin eikä työpaikkoja riittänyt kaikille. Vaasa-aspekti on plussaa KAJ-kiinnostukselleni.
Yle TV1:n ja Areenan (videostriimi) Kulttuuriykkösen perjantaistudio on saanut uuden jäsenen, Ylen omaa henkilöstöä: kulttuuritoimittaja Jenny Jägerhorn. Tuliko muillekin mieleen hänen useat KAJ-haastattelunsa, BBB-tanssin opettelu saunatakissa jne.?
Vierailija kirjoitti:
Sama täällä, aivan varmasti olen menossa jos tulisi Vaasaan taas konsertti. Hyvin mahdollista, että ensi kesänä tapahtuisi uudelleen. Tulijoita kyllä riittäisi ja kannattaa takoa kun rauta on kuumaa.
Minä veikkaisin, että seuraava iso konsertti olisi KAJ20. Tämän konsertin jälkeen ymmärrän, ettei KOI'hin ehditty saada livebändiä sillä aikataululla. Sovitukset, harjoitukset yms. Zvie aikaa, varsinkin kun bändi kootaan keikkaa varten.
Uskon ja toivon, että iso konsertti tulee ennen tuota Kaj'n 20-vuotisjuhlavuotta, sehän on vasta 2029. Jotain KOI'n tapaista voi tulla jo ensi vuonna, näin uskoisin.
Vierailija kirjoitti:
Uskon ja toivon, että iso konsertti tulee ennen tuota Kaj'n 20-vuotisjuhlavuotta, sehän on vasta 2029. Jotain KOI'n tapaista voi tulla jo ensi vuonna, näin uskoisin.
Mä myös uskon etteivät halua ja malta odottaa 20-vuotisjuhlavuotta vaan lisää seuraa nopeammin. He ovat muusikoita (kaiken muun taituruuden ohella) ja nauttivat varmasti todella paljon itsekin livebändin kanssa esiintymisestä. Kyllähän se on aivan eri juttu kuin musiikki jostain taustanauhalta, niin muusikoille kuin yleisöllekin.
Vaasa oli minustakin erinomainen paikka isolle konsertille ja mielelläni palaan sinne vaikkapa jo heti ensi kesänä.
Hehän ovat nyt myös harjoitelleet läjän biisejä livemuusikoiden kanssa, joten samojen muusikoiden kanssa olisi helpompaa järjestää toinenkin konsertti kun ei tarvitsisi lähteä ihan nollasta liikkeelle.
Vierailija kirjoitti:
No niin, nyt voidaan lopettaa tämä ketju. Eihän otsikon kysymykseen vastaamiseen mennyt kuin reilu vuosi ja päälle 20000 viestiä. 😂
Syyskuun viimeisenä maanantaina Jakob ja kuvittaja Lotta Fors signeeraavat kirjansa ruotsin- ja suomenkielisiä versioita Helsingin Akateemisessa kirjakaupassa. (Tarkoittanee keskustaa, eikö Itiksessä siis ole enää?) Entä suomentaja? Riimittely on teoksessa keskeinen, myös käännösversiossa.
Ensimmäinen Vkrjeans t-paita bongattu Hels-it-fossin kadulla
Fb:ssä on uusi Vörjeans-faniklubi. Ryhmän ensimmäinen sääntö: Be like Freppa. Kannatan ehdottomasti.
Säännöistä löytyy myös tämmönen kultajyvä: Discuss Vörjeans. Not those losers KAJ. Fyrbanna!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä myös uskon etteivät halua ja malta odottaa 20-vuotisjuhlavuotta vaan lisää seuraa nopeammin. He ovat muusikoita (kaiken muun taituruuden ohella) ja nauttivat varmasti todella paljon itsekin livebändin kanssa esiintymisestä. Kyllähän se on aivan eri juttu kuin musiikki jostain taustanauhalta, niin muusikoille kuin yleisöllekin.
Vaasa oli minustakin erinomainen paikka isolle konsertille ja mielelläni palaan sinne vaikkapa jo heti ensi kesänä.
Jakobillakin nyt instapäivitys. Siinä lukee Vi gö det om snart, va?
Ihan mahtavaa tuo sana snart😍
Vierailija kirjoitti:
Fb:ssä on uusi Vörjeans-faniklubi. Ryhmän ensimmäinen sääntö: Be like Freppa. Kannatan ehdottomasti.
Säännöistä löytyy myös tämmönen kultajyvä: Discuss Vörjeans. Not those losers KAJ. Fyrbanna!
Onko ryhmä avoin vai suljettu?
Niin siis onko risbuskan i huvu risupuska Lucian päässä?