Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko KAJ yhden hitin ihme?

Vierailija
03.07.2025 |

Näyttää siltä että seuraa Käärijän polkua

Kommentit (20872)

Vierailija
20781/20872 |
27.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haa, nytpä tiedämme miten KAJ20 päättyy. Kohta voikin alkaa treenaamaan laulujänteitä. Ei sillä, johan tässä on tullut harjoiteltua. Ja mikä ihmeellisintä, kolmen tunnin pomppiminen nähtävästi on juurikin oikea hoito puolivaivaiseen jalkapöytään. On ollut ihmeen huomaamaton Vaasan jälkeen. Ja minä kun ajattelin, että se kiukkuaa kuukauden. Ja nyt kelpaa muutenkin pitää hauskaa, kun on Vörjeansin liput sähköpostissa. Kolmas kerta toden sanoi. 

Vierailija
20782/20872 |
27.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä satuin mainitsemaan puukkojunkkareita eilen ja olen sen inspiroimana lueskellut aiheesta. Siellä tuli vastaan tieto, että Vöyri on ollut melkein yhtä väkivaltainen puukkojunkkariajalla kuin Härmät ja Kauhava. Yksi väkivaltaisimmista ruotsinkielisistä paikoista. Aiheesta ei kuitenkaan löytynyt paljoa tietoa. Mietin lähinnä sitä, että tässä asiassa ei ole ollut kielirajaa, vaan kyse on ollut enemmän kulttuurisesta ilmiöstä, joka ylitti kielirajat. Oli hiukan yllättävää.  Kun sitä kielirajaa on niin korostettu. Ajattelin vaan mainita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
20783/20872 |
27.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä oli pitkä juttu Ylen elävässä Historiassa. 

Vierailija
20784/20872 |
27.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tästä oli pitkä juttu Ylen elävässä Historiassa. 

Kiitos, ehkä löysin jakson.

Vierailija
20785/20872 |
27.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vau, mahtavaa Vörjeans! 

Siihen nähden kuinka paljon Vörjeansista intoillaan, mua vähän hämmästyttää, kuinka pieni kuuntelijamäärä heillä on spotifyssa. Vain muutamia tuhansia. Etenkin kun tietää, että CD-levy on loppunut jo ajat sitten. Siihen nähden tuo kysyntä kyllä yllätti. 

Musiikkikin on kivaa, mutta pointti on esitys. En minäkään pelkkää musiikkia - juurikaan - kuuntelisi.

Vierailija
20786/20872 |
27.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mancave taitaa olla kokonaan KAJn tekemä vai mitä te luulette? Olisiko niin, että ei tule Warnerin julkaisemana ollenkaan?

Vierailija
20787/20872 |
27.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.instagram.com/reel/DcgpDNosgpw/

Teatrossa oli hankalat valot, mutta tässä kuvan ja äänen laatu on erinomainen.

Käyttäjä on tehnyt hienon medleyn keikasta.

Vierailija
20788/20872 |
27.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mancave taitaa olla kokonaan KAJn tekemä vai mitä te luulette? Olisiko niin, että ei tule Warnerin julkaisemana ollenkaan?

Kristofer Strandberg oli Vaasassa, samoin Warnerin Camilla von Z. joten saattavat olla edelleen kuvioissa. Toki voivat olla myös ihan faneina.

Vierailija
20789/20872 |
27.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://youtube.com/shorts/L0csojPE2M0?si=Og_Uu4hu3LLZp2Zn

Tuli äsken väärä linkki. Löysin tämän jossa tosin vain biisin loppuosa, mutta se on paras osa

En kestä!!! Ja minä siis en yleensä edes tykkää tuosta biisistä. Ovat nuo kyllä ihme miehiä. 

Siis MITÄ tuo Jakob sekoittaa aamupuuroonsa??? Olisipa itsellä edes puolet tuosta energiatasosta. 😂

Vierailija
20790/20872 |
27.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://youtube.com/shorts/L0csojPE2M0?si=Og_Uu4hu3LLZp2Zn

Tuli äsken väärä linkki. Löysin tämän jossa tosin vain biisin loppuosa, mutta se on paras osa

En kestä!!! Ja minä siis en yleensä edes tykkää tuosta biisistä. Ovat nuo kyllä ihme miehiä. 

Siis MITÄ tuo Jakob sekoittaa aamupuuroonsa??? Olisipa itsellä edes puolet tuosta energiatasosta. 😂

Tuo musiikki, orkesteri ja yleisö varmaan saavat vireen ihan huippuunsa ilman ponnisteluja.

Vierailija
20791/20872 |
27.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jostain luin, että Janne Hyöty olisi ollut mukana Mancavessä. Mutta lähde puuttui.

Vierailija
20792/20872 |
27.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jostain luin, että Janne Hyöty olisi ollut mukana Mancavessä. Mutta lähde puuttui.

Tää olisikin kiva, jos näin

Vierailija
20793/20872 |
27.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko Dågär åt Böndrin Hemmaplanista, toivottavasti onnistun linkkaamaan...

https://www.tiktok.com/@lepakgigs/video/7677567552905628950

Vierailija
20794/20872 |
27.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä haluan myös kunniamainita Värm bilinin. Se oli hienosti vedetty ja tykkään siitä teknisesti. Kevin sai esitellä kykyään laulaa kiukkuisesti.  Miten paljon sitä on esitetty? Mulla lyö tyhjää. 

Vierailija
20795/20872 |
27.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää olisikin kiva, jos näin

Mä olen Jannefani, hieno juttu jos tekevät yhteistyötä edelleen. Se toimittajan vierailu studiolla oli jotenkin tosi herttainen. Sai miettimään, miltä tuntuu elää ja hengittää musiikkia noin kokonaisvaltaisesti. 

Vierailija
20796/20872 |
27.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä haluan myös kunniamainita Värm bilinin. Se oli hienosti vedetty ja tykkään siitä teknisesti. Kevin sai esitellä kykyään laulaa kiukkuisesti.  Miten paljon sitä on esitetty? Mulla lyö tyhjää. 

Tämä oli Värm bilinin ensiesitys. Eivät siis ole esittäneet sitä koskaan ennen missään. 

Vierailija
20797/20872 |
27.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jestas? Se oli loistava ensiesitys. Ihan niinkuin sitä olisi esitetty miljoona kertaa, niin hyvin soljui. Se on vielä vaikeampi esittää hyvin kuin Dansgolv. 

Vierailija
20798/20872 |
27.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatelkaas. Kun lukee kommentteja, heti makedonialainen kehuu olleensa elämänsä parhaalla keikalla. Irlantilainen komppaa. Huhhuh. 

Vierailija
20799/20872 |
27.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi kauneusvirhe tulee mieleen. Text tv oli liian alussa. Se olisi hyötynyt paljon, jos se olisi esitetty vasta illan hämärryttyä. Ja jotenkin se on ansainnut olla muutakin kuin lämmittelybiisi. 

Vierailija
20800/20872 |
28.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Grim käy läpi Karar i arbeitia ja on nyt kuunnellut 30 årin. Hän tykkää musiikinlajista ja kuuntelee taas tarkasti sävellystä. Kerroin Man Cavesta sen verran, että kehotin häntä odottamaan virallista julkaisua koska videoklippien taso ei ole paras mahdollinen ja ilman käännöstä hän menettää tekstin hienoudet.