Onko tervettä kirjoitella somessa omiin kuviinsa, että olenpa kaunis?
Kommentit (27)
" olen kaaau-unis, olen rohkaa, olen vapaaaa , syntynyt voittamaan"
Vierailija kirjoitti:
" olen kaaau-unis, olen rohkaa, olen vapaaaa , syntynyt voittamaan"
*rohkea
Mun mielestä voi laittaa. Sen sijaan muiden haukkumista en ymmärrä.
Vierailija kirjoitti:
Tulee kyllä myötähäpeää lukea tinderin biossa jotain ns olen mukava kaunis kaverit sanovat jne jne tykkään matkustella. Oih. niin viisas ja kaunisss ..Kuin Sannuliiii
Tuo on hyvä: Kaverit sanoo että kaunis. En laittaisi kyllä itse tuollaista.
Vierailija kirjoitti:
Jossain tilanteessa se voisi olla hyvinkin tervettä. Vaikkapa syömishäiriöstä tai muusta isosta jutusta, esim masennuksesta toipuessa. Olisi hienoa, jos jokainen meistä pystyisi katsomaan kuvaansa, ja sanomaan, että kylläpä olen kaunis.
Mun mielestä tuo on juuri sellaista psykohömppää. Siis suorastaan paskaa. En kuitenkaan tarkoita sitä että pitäisi ajatella jotain negatiivista itsestään. Jatkan vielä että on melko sairasta myös yrittää analysoida mitä joku toimen mukamas ajattelee itsestään. Olen törmännyt tuollaiseen tapaukseen missä eräät henkilöt, jotka eivät ole ikinä puhuneet edes henkilön kanssa ovat analysoineet ties mitä häiriöitä. Tyo on hilpeää. No mutta tuon selittää se, että henkilö onkin ollut törkeiden valheiden ja mustamaalauksen kohde vuosikymmeniä.
Vai mitä sanot, jos kuulet, että ne jotka ovat huolellisesti analysoineet jonkun, eivät ole ikinä tavanneet häntä, eivät ole voineet mistään lukea hänen mielipiteitä, koska hän ei kirjoita mitään sellaista somessa, Hänellä ei mitään kontaktia mihinkään terveydenhuoltoon eli mitään huhuja ei ole voinut tulla sieltäkään. Lisäksi kukasn joka hänen kanssaan asuu ei ole ollut kertomassa mitään tuostahenkilöstä.
Miyen luotettavana pidät silloin jonkun analyysejä jonkun henkilön persoonasta tai muusta? Kas kun ei ihan terapiaan laiteta huhujen perusteella? Myös kummallisesti samasta henkilöstä voi olla huhuja että on liian itsevarma eli luulee itsestään liikoja ja sitten myös että tarvitsee buustausta itsetuntoon. Hehheh. Se on sitten varmaan häilyvä itsetunto.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tulee kyllä myötähäpeää lukea tinderin biossa jotain ns olen mukava kaunis kaverit sanovat jne jne tykkään matkustella. Oih. niin viisas ja kaunisss ..Kuin Sannuliiii
Entäs empaattinen, mukava söpöliini? Kuten eräskin VM.
Ai Purraako tarkoitit . Kijoittihan se itsestään että on spermaturpa...😂
Järkyttäviä jotkut pakotetut itsetunto psykologia kampanjat tyyliin hyväksy itsesi. Olen kuullut melko sairaistakin projekteista, joihin liittyi öhöm hyvin sairasta ja rikollista ulkonäön sabotoimista jopa rikoksin. Kuinka sairaita ihmiset oikein on? Minkäköhänlainen olisi jonkun psykolointi ja terapioimti yritykset jotenkin salaa? Ankai ettei vain rikoksiakin tulisi tehtyä kun laki ei salli toisen terveydenhuoltoon puuttumista, ilman asianomaisen omaa lupaa.
p.s pakkohoitoa ei ole muuta kun sairaaloissa. Jos väitetään muualla tapahtuvan, se on sitten ihan jotain muuta kun hoitoa.