Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertooko alapaineen nousu lähestyvästä synnytyksestä?

28.03.2007 |

Neuvolassa minulla oli alapaine korkea verrattuna aikaisempiin mittauksiin. Terkkari sanoi että se nousee kun synnytys on käynnistymässä. Onko muille käynyt samoin?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
28.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on takana kolme synnytystä ja kaikkien raskauksien kohdalla alapaine on noussut n. vkolla 34. Kaikki synnytykset on kuitenkin ollut täysiaikaisia.

Vierailija
2/4 |
28.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeksi paine nousi, viikot oli 40+4 ja silloin terkka sano että tällä viikolla syntyy tyttö, punanen tukka ja 3600g. Päivä oli tiistai kun tuon sanoi.

Torstaina klo 9. 53 synty tyttö,3610g ja punainen tukka!!;o) Eli hyvin piti paikkaansa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
28.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä sulla on pelottavan tarkka terkkari :O Minulle eilen lääkärikin sanoi sisätutkimuksen päätteeksi että vauva syntyy 1-3 vuoroauden sisällä. Mistä sekin sen päättelee... No ei auta sitten kun odotella :)

Vierailija
4/4 |
28.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kun mullekkin joku sanois et syntyy 1-3 vuorokauden sisällä.LA oli eilen ja sais kyllä alkaa jo tulemaan.

Noista verenpaineista en tiedä,kun mulla on ollut korkeat jo n.3 viikkoa.Himpun alta 100 alapaine ja sitä on nyt tarkkailtu tiiviisti.

Muistasin kyllä kuulleeni joskus että verenpaine nousee vähän ennen synnytystä.

Tsemppiä synnytykseen!