MÄ OON OLLUT IHAN RAIVOTILASSA KOKO PÄIVÄN!!!!!! KOHTALOTOVEREITA?
Oikeasti, voi vittu kun vituttaa. Kaikki. Ja vituttaa vielä sekin, kun en tiedä MIKSI vituttaa. HAPPEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE....
Kommentit (7)
Edellisessä raskaudessa olin oikea laupeuden perikuva, tässä ihan jotain muuta.. *ärrinmurrin*. Mutta " kiva" , että en ole ainoa!!! Tsempit meille.. ehkä se päivä paistaa vielä...
ap
Mä oon kyllä aina ollu raskauden ajan tommonen ;)
Ja on tyttöjä ja poikia.
Ehkä nyt pistän kaiken hormonien syyksi ja syvennyn sohvan nurkalle mököttämään. Suklaakaan ei auta!!!!!!!!
ap
koko syvyyden ;) Jos suklaakaan ei auta, niin tilanne on kaamea.... Oisin just ehdottanu sitä. Entäs leivokset?
Tai tää kakku ja jäätelö =)
2munaa
100g rasvaa
3dl sokeria
1,5dl vehnäjauhoja
4rkl kaakao
1,5tl vaniljasokeria
Sulata rasva. Vatkaa hetki sokeria ja munia. Lisää muut aineet. Paista ja NAM.
175 astetta/35min
rv 38 ja vituttaa koko ajan. siis oon niiin ärsyyntynyt kaikesta. Äsken koira oli vielä järsinyt hihnansa poikki ja juoksenteli tuolla pitkin pihoja ja oikeasti hetken toivoin että meillä olisi haulikko..
Esikoinen vatsataudissa ja mies töissä niin en edes pääse kauppaan hakemaan suklaata niin vois testata auttaako se.. :)
Mä en tilaa hesaria, koska tulen aina sitä lukiessani niin saatanan vihaiseksi. Ei auta vaikka olisi missä vaiheessa kuukautta. Että se niistä hormooneista. Viha on muuten todella vahvistava tunnetila kun sen käyttää johonkin hyödylliseen. Laadi valituskirjelmiä, siivoa kaapit, maalaa taulu, juokse lenkki... Ihan mihin vaan voi purkaa sen.
Tiedän tunteen, haleja täältä. Mä oon aina ihan raivona ennen menkkoja..... Vi...taa ja hikoiluttaa ja ärsyttää kaikki mies ja lapset mukaan lukien...