Tyttäreni petti odotukseni: halusin että valitsisi uran, nyt aikookin perustaa perheen
En todellakaan toivonut hänestä äitiä. Se kamalin kohtalo naiselle.
Nyt aikoo kuitenkin tehdä lapsen miehensä kanssa ja jäädä kotiin. Miten puhua järkeä?
Kommentit (14)
Käyt peilin ääreen, ja puhut itsellesi järkeä. Muuta et voi tehdä. Vaikka tämä olisikin provo, suosittelen silti.
0/5 ja onkohan ap sama maanikko joka postaa niitä ai-linkkejä jostain 50-luvun retroäititydestä ja raskaudesta. Päässä vikaa vikaa.
Ei vanhemmilla voi olla mitään odotuksia lastensa elämän suhteen. Siihen on tyydyttävä, mitä he itse päättävät.
On todella suuri virhe ruveta elämään lapsensa puolesta, ja painostaa ratkaisuihin, joihin lapsi itse ei halua. Ja puhutaan siis aikuisista lapsista.
Hieman musta-valkoinen maailmankuva. Tiedän monta työssäkäyvää äitiä. Siis hetkinen, varmaan 99% äideistä jatkaa työuraansa äitiysvapaan jälkeen Suomessa.
Ihmisen työura on joku päälle 40 vuotta. Meillä nuoremmilla ikäluokilla jopa pidempi. Se nyt on ihan sama vaikka vuoden tai pari hoitaisi lapsia kotona. 70-vuotiaaksi on aikaa tehdä uraa.
Ainakin on hyvä jos itse tykkää tehdä lapsia. Mutta joudut niitä hoitamaan tietysti kun isoäiti olet. Siinähän huomaa miten ihanaa se huuto ja sairastelut on sitten.
Sitten se huutaa ensin koliikkia sitten hampaita yötä päivää . Onnittelut . Vanhukset huutaa taas hormonipuutetta ja tekohampaita mitkä on SIIRAPPIGLUGOOSILLA TUHOTTU. JAUHETTU KARKEILLA PASKAKSI. Että kauppiaat saa rahaa sitten hammasläkärit. Sitten tulee rokotushuutoa ja paikkaus huutoa kuin rokkotauteja. Sitten vaatekiukuttelut ja lopulta alkaa huumeet varastelu ja lävistykset ja murrosiän kiukku. Mummit hoitaa heitä kun äidit ei jaksa.
Tyttären elämä, älä puutu!