Ilmainen säästövinkki köyhille jolla säästää ruokalaskuissa
Ihmettelen kun palstalla aina valitetaan ettei ole rahaa mihinkään niin nyt kerron vinkkini miten syön opiskelijana 30 - 50 eurolla kuussa. Ja ei en käy syömässä 2,95€ maksavaa opiskelijalounasta (koska se on kallista). Päivittäiset ruokani:
- Aamupala: Kaurapuuro: 1dl kaurahiutaleita ja 2dl vettä (käytännössä ilmaista ja terveellistä, en lisää puuroon mitään paitsi juhlapäivänä vähän suolaa)
- Lounas: Riisiä, halvinta pakastettua lihaa ja coopin pakasteherneitä
- Päivällinen: sama kuin lounas
- Iltapala: En syö (16-8 pätkäpaasto)
Pro-vinkki: Riisi kannattaa ostaa 20 kg säkeissä ja jos kaipaa enemmän proteiinia esim itse käyn salilla niin vedän välillä proteiinijauhetta.
Kommentit (383)
kai ne lämmittää ne rahat tilillä, kun kroppa sairastuu. Nuo vitamiininpuutokset tulevat niin pikkuhiljaa, mutta voivat viedä näön tai vaikuttaa kognitiivisiin kykyihin peruuttamattomasti.
Mihin tietoon tämä statistiikka perustuu?
Tänään lähti taas kaks tilausta lisää AliExpressiin ettei Kiinan vienti tyrehdy.
Joka päivä on uusi mahdollisuus tehdä jotain erilaista.
Mutta arvaapa ap mitä. Minä olen ansainnut luxuselämän. Minä todella olen ansainnut ja nautin siitä.
tuolla haukkumistekniikalla. Tuskin ollaan ainoita päivän aikana. t:ap
Hugo-peliohjelma pyöri telkkarissa
Tilalle otetaan sitten jotain muuta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paskat on vinkit
No sitten ei voi valittaa ettei ole rahaa. Itsellä jää opiskelija näin rahaa sijoittaa USA ja kehittyvät markkinat indeksirahastoihin 1000€/kk.
Keripukkiin kuolleena ei rahoista ole mitää iloa.
Kävin kuukausi sitten verikokeissa ja kaikki arvot on kohdallaan (paitsi testosteronitasot oli tuplat normaalia korkeammat).
Keripukin syistä liikkuu kaikenlaista tietoa, kun senhän saivat merimiehet aikoinaan ruuan vähetessä merillä.
Yleinen tulkinta on, että puutteellinen hedelmänsyönti sen aiheuttaa kun ei saa c-vitamiinia. Toinen selitys on että lihakin on loppu siinä vaiheessa, joten sieltäkään ei saa enää ravinteita.
Carnivore-ruokailijoiden veriarvot on samaa luokkaa kuin AP:lla, eli kolestrolit tapissa ja muut vähintäänkin hyvät jos ei erinomaiset. Vaikka hedelmiä ei söisi ei keripukkia saa jos lihaa kuitenkin syö.
Syö järkevämmin ja lopeta tupakointi
Jokainen voi uskoa mihin haluaa.
Tuo on kuule niin nollavalitusta kuin vain voi olla.
Hommaa pyssy ja ammu metsästä riistaa. Hanhia ja hirviä. Saat lihaa pakkaseen. Ongi särkiä ja paista uunissa. Poimi nokkosia ja tee niistä nokkoslettuja. Muista ryöpätä nokkoset.
Tämä on ihana vinkkaus vaikka on kohta vuoden vanha.
Ei kauaa kulu rahaa ruokaan niin säästöä