Olen kasvattanut ääliöitä
Näin loma-aikaan sen huomaa. Tullaan pariksi päiväksi, mitään ei oikein tehdä, ei tuoda ruokaa eikä osteta, puhutelka pitää varoen ettei kivahdeta jotain, jälkeen jätetään petaamattomat pedit ja lakana/pyyhepyykki. Olen 80, kyseessä n. 50-vuotiaat tyttäret teinien ja yksi miehensä kanssa. Jokainen kuitenkin eri aikaan. Hyvätuloinen vävykään ei yhtää kursaile (kun tahtovat lähikunnan kesäteatteriin) kun tarjoudun maksamaan bensat ja liput. Eläkkeeni ei ole kovin suuri
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Kerroitkin tuossa paljon itsestäsi. Voit ainoastaan katsoa peiliin, jos etsit syyllistä.
Hyvä puolustuspuhe viiskymppisille naisille, eiväthän he elämänsä aikana voi kehittyä vaikka noin että huomaisivat äitinsä jo vanhentuneen eivätkä olisi kuin teini-ikäisiä, itsekin äitejä, voisivat olla jo mummojakin.
Vierailija kirjoitti:
Tarjoiduit maksamaan bensat ja liput? Aikuisille ihmisille?
Mummut maksavat jos heitä viihdytetään ja viedään jonnekin.
"...kun tarjoudun maksamaan bensat ja liput..."
Miksi tarjoidut maksamaan?
Ei kukaan (puuk.ko kur.kulla) pakota maksamaan!
Itse ehdotat/tarjoidut/maksat ja sitten syytät muita.
Samalla mahdollista muunkin siivellä olon, kestittämällä vieraita etkö vaadi tuomaan ruokaa, omia periaatteita/pyyhkeitä, korjaamaan jälkiään...
Olet marttyyri.
Huoh!
Jos muut ei tajua niin heille on tehtävä selväksi, opettele se viimeistään nyt 80v!
"...kun tarjoudun maksamaan bensat ja liput..."
Miksi tarjoidut maksamaan?
Ei kukaan (puuk.ko kur.kulla) pakota maksamaan!
Itse ehdotat/tarjoidut/maksat ja sitten syytät muita.
Samalla mahdollista muunkin siivellä olon, kestittämällä vieraita etkä vaadi tuomaan ruokaa, omia periaatteita/pyyhkeitä, korjaamaan jälkiään...
Olet marttyyri.
Huoh!
Jos muut ei tajua niin heille on tehtävä selväksi, opettele se viimeistään nyt 80v!
Ei kai kukaan osallistu kustannuksiin jos äidillä/anopilla ollaan pari päivää. Työssäkäyvät ovat väsyneitäkin, äiti/anoppi ei muuta kuin lepäilee. Ja tottakai jos mummoa rahjataan jonnekin siinä on niin paljon vaivaakin etten ainakaan yhtään vastustele kun antaa bensarahan, maksaa ruuat ja liput jos sellaisia tarvitaan.
Otan osaa, myötätuntoa ei oikein voi opettaa, se lähtee jokaisen sisimmästä.